5 задължителни страници, от които се нуждае всеки сайт

Стартирането на онлайн бизнес и изграждането на устойчиво дигитално присъствие никога не е било толкова лесно и достъпно, колкото е днес.
Ще кажете:

Това не е точно така. Нужен ми е програмист, който да ми направи сайт.

Всъщност вече не Ви е необходима намесата на техническо лице, с чиято помощ да положите основите на Вашия онлайн бизнес. За да създадете впечатляващо портфолио на бранда си в интернет, са Ви нужни концепция и въображение, с което да я реализирате.
За останалото може да разчитате на платформата Сайт билдър. Тя ще се превърне във Ваш верен съюзник, чиято цел е да направи присъствието Ви в мрежата възможно и лесно постижимо.

Ето как можете да изградите сайта си за точно 1 час с помощта на Сайт билдър и насоките на СуперЕкипа:

Но за да се радвате на успешен онлайн бизнес, е необходимо да превърнете престоя на потребителите в незабравимо изживяване. А първата стъпка в тази посока е да оформите Вашия сайт по най-интуитивния възможен начин, за да могат посетителите да се ориентират достатъчно бързо и лесно.

Представяме Ви 5 задължителни страници, от които всеки дигитален проект се нуждае, за да функционира "правилно":

Страница #1: Начало

Това е страницата, която има огромно значение при изграждането на един уебсайт.
Причината за това е, че началната страница е “входната врата” към Вашето дигитално пространство, презентиращо идеята Ви за бизнес.

Като такава на тази страница е отредена ролята да задържи вниманието на потребителите в рамките на 3 секунди. В случай че това време не им е достатъчно да се ориентират къде са попаднали, очевидно има проблем.

Съвет: Вземете предвид това условие, когато подготвяте нейното оформление, тъй като посетителите много бързо могат да преценят дали са попаднали на правилното място.

Важно е в нея да позиционирате всеки елемент така, че да ангажирате вниманието на аудиторията и да я накарате да повярва, че е открила точното решение на това, което търси.

Опитайте се така да структурирате началната си страница, че само с един поглед посетителите да разберат какъв е Вашият бизнес, към кого е насочен и какъв проблем разрешава.

Тук е най-подходящото място, на което да разположите:

  • логото на бранда си;
  • основната навигация на сайта;
  • атрактивни визуализации;
  • въздействащи послания;
  • call-to-action бутони.

Имайте предвид, че колкото по-опростена е подредбата на всички тези елементи, толкова по-бързо и безпроблемно потребителите ще могат да се ориентират в съдържанието на уебпроекта Ви. А това означава по-дълъг престой на Вашата страница и възможност да спечелите доверието на потенциалните си клиенти.

За никого не е тайна, че няма универсално правило, по което да се водите при изграждането на впечатляваща начална страница. Но пък можете да я създадете сами, както Ви харесва, с помощта на интуитивната платформа на Сайт билдър.

Всеки Ваш ход се случва само с един клик и придърпване на елементите до желаната позиция в страницата посредством опцията Drag & drop. Така оформянето на която и да е страница се превръща в лесно и увлекателно начинание, което може да доведе до забележителен резултат – професионално изглеждащ сайт, претворен от собствените Ви идеи и усилия.

Съвет: Сайт билдър Ви дава възможност да добавяте или създавате лесно готови блокове като хедър и футър, за да ги приложите след това на останалите страници в сайта си, с което ще си спестите ценно време.
Разгледайте наличните блокове или направете Ваши персонализирани такива, които ще паснат визуално на сайта Ви.
Страница #2: За нас / За мен

Посетителите най-често разглеждат тази страница, водени от любопитството да научат кои сте Вие, какъв е Вашият бизнес, какво Ви отличава от конкурентите Ви и какво прави Вашите услуги специални и предпочитани.

Страницата “За нас” е най-подходящото място, в което да разкажете на потребителите какви са основните ценности, към които се придържа брандът Ви, и защо сте по-добри от останалите компании в бранша.

Добре структурираното съдържание тук може да Ви помогне да развиете емоционална връзка с Вашите потенциални клиенти и да ги накарате да осъзнаят нуждата от услугите, които предлагате.

Съвет: Бъдете максимално откровени и конкретни в представянето на корпоративните цели и посоката, към която се е устремил Вашият бизнес, защото по този начин вдъхвате респект и доверие у потребителите.

Елементите, които бихте могли да добавите в тази страница, са:

  • снимки на екипа;
  • кратко представяне на всеки един от служителите Ви;
  • история на зараждане и развитие на Вашата марка;
  • философия, върху която се гради бизнесът Ви;
  • любопитна статистика с интересни факти за дейността Ви (брой завършени проекти, брой клиенти, използващи Вашите услуги, брой разрешени казуси и т.н.).
Страница #3: Услуги / Портфолио / Каталог

Не по-малко значение има страницата, в която ще представите дейността на Вашия бизнес в детайли, а именно страницата "Услуги / Продукти".
Нейната основна цел е да превърне случайния посетител във Ваш редовен и лоялен клиент. Оформяйки тази страница, поставете главния акцент върху ползите, а не толкова върху функциите на това, което предлагате.

Задайте си въпросите:

Каква потребност задоволява моят продукт / услуга? и Какъв проблем разрешава?

Отговорите на тези въпроси ще Ви помогнат да установите предимствата на Вашата услуга и да ги комуникирате точно и ясно с целевата Ви аудитория.

Не пренебрегвайте влиянието на продуктовата фотография тук, както и въздействието на продуктовите описания.

Комбинацията от двете е гаранция за по-успешно позициониране на пазара, защото давате на потребителите надеждна и качествена информация, от която се нуждаят при избора на продукт или услуга. А това е признак на висок професионализъм и адекватно отношение.

Препоръчваме Ви да включите следните елементи:

  • изображения, галерия и/или видео на продуктите;
  • описания;
  • мнения на клиенти;
  • call-to-action бутони;
  • ползите от продукта / услугата.

Всичко това ще откриете в секция “Елементи” в администрацията на Сайт билдър. Не пропускайте да разгледате наличните интеграции, с които можете да обогатите сайта си и да го превърнете в предпочитана онлайн дестинация.

Страница #4: Блог / Новини

Блогът има убеждаваща функция. Неговата задача е да предостави знанието и опита, от които Вашите потребители се нуждаят, за да предприемат дадено действие. Не е задължително да структурирате страницата под добре познатата форма на типичен блог, но можете да я превърнете в независим източник на новини и актуални тенденции.

Чрез публикациите в блога имате възможност да споделите ценна информация от сферата на Вашия бизнес. Освен това можете да превърнете страницата в своеобразна трибуна, от която да заявите позицията си по определени казуси или да отговорите в детайли на най-честите клиентски запитвания.

Колкото повече качествено съдържание успявате да генерирате, толкова повече подобрявате шансовете за популяризация на бранда си и превръщате доверието на клиентите си в желаната за Вас константа. Регулярното качване на съдържание индикира на аудиторията до каква степен сайтът Ви е "жив" и се развива.

Тук елементите са съвсем категорични:

  • статии;
  • изображения;
  • видеа;
  • категории.
Страница #5: Контакти

Контактите са средство за установяване на стабилни взаимоотношения с Вашите клиенти. Колкото по-видимо ги позиционирате на сайта си, толкова по-лесно потребителите ще Ви откриват и ще се свързват с Вас.

Изведете всеки начин за комуникация с Вас на отделна страница. Това ще улесни клиентите Ви и ще помогне за развитието на бизнеса Ви.

Имайте предвид, че наличието на страница с контакти създава добро впечатление и у Вашите потенциални бъдещи партньори. Така ще можете да градите дълготрайни и устойчиви връзки с всички, които допринасят за популяризирането на Вашия бранд.

Добра идея е да разположите:

  • актуален имейл;
  • телефон;
  • бизнес профилите Ви в социалните мрежи;
  • адрес за кореспонденция;
  • контактна форма;
  • карта на Вашата офис локация;
  • форма за абониране.

За да не Ви се налага да търсите подходящ начин за добавянето на тези и други необходими елементи, Сайт билдър Ви предлага готово решение.
В него ще откриете всички гореизброени елементи, които можете да стилизирате сами според визуалната концепция на Вашия сайт.

В заключение

Нека направим едно важно уточнение: Това са базовите страници, необходими за успешното стартиране на бизнес в интернет. Не е задължително да следвате сляпо заглавията, структурата и съдържанието, характерни за всяка една от тях.

Не се страхувайте да импровизирате при избора на подходящо име, елементи и цветове. Вие сте тези, които определяте как да изглежда сайтът Ви и какво ще представите в него.

Съвет: За да превърнете идеята си в работещ онлайн бизнес още сега, тествайте Сайт билдър безплатно за 7 дни и не се колебайте да се обърнете към нашия екип за съдействие. Възползвайте се от всички предимства на услугата и създайте мечтания сайт за по-малко от час.

Абонирайте се за нашия СуперБлог. Научавайте първи за нашите нови и полезни статии!

АБОНИРАНЕ

Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

4 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Бизнес планиране в 3 стъпки – какво, как и защо?

4
Време е да се фокусирате върху бизнес планирането през предстоящата 2023 г. Предлагаме няколко основни стъпки, с които ще ускорите и улесните този процес.
6 причини за съобщение Internal Server Error 500

6 причини за съобщение Internal Server Error 500 [Аудио]

11
Причините за генерирането на това съобщение може да са най-различни - некоректно изпълняващ се скрипт в сайта, некоректни права на файлове и директории и други
3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие

3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие [Аудио]

2
Под „органично присъствие“ имаме предвид всички начини, чрез които потребителите могат да разберат за Вашия бизнес, без да плащате за позициониране (реклама).