5 задължителни страници, от които се нуждае всеки сайт

Стартирането на онлайн бизнес и изграждането на устойчиво дигитално присъствие никога не е било толкова лесно и достъпно, колкото е днес.
Ще кажете:

Това не е точно така. Нужен ми е програмист, който да ми направи сайт.

Всъщност вече не Ви е необходима намесата на техническо лице, с чиято помощ да положите основите на Вашия онлайн бизнес. За да създадете впечатляващо портфолио на бранда си в интернет, са Ви нужни концепция и въображение, с което да я реализирате.
За останалото може да разчитате на платформата Сайт билдър. Тя ще се превърне във Ваш верен съюзник, чиято цел е да направи присъствието Ви в мрежата възможно и лесно постижимо.

Ето как можете да изградите сайта си за точно 1 час с помощта на Сайт билдър и насоките на СуперЕкипа:

Но за да се радвате на успешен онлайн бизнес, е необходимо да превърнете престоя на потребителите в незабравимо изживяване. А първата стъпка в тази посока е да оформите Вашия сайт по най-интуитивния възможен начин, за да могат посетителите да се ориентират достатъчно бързо и лесно.

Представяме Ви 5 задължителни страници, от които всеки дигитален проект се нуждае, за да функционира "правилно":

Страница #1: Начало

Това е страницата, която има огромно значение при изграждането на един уебсайт.
Причината за това е, че началната страница е “входната врата” към Вашето дигитално пространство, презентиращо идеята Ви за бизнес.

Като такава на тази страница е отредена ролята да задържи вниманието на потребителите в рамките на 3 секунди. В случай че това време не им е достатъчно да се ориентират къде са попаднали, очевидно има проблем.

Съвет: Вземете предвид това условие, когато подготвяте нейното оформление, тъй като посетителите много бързо могат да преценят дали са попаднали на правилното място.

Важно е в нея да позиционирате всеки елемент така, че да ангажирате вниманието на аудиторията и да я накарате да повярва, че е открила точното решение на това, което търси.

Опитайте се така да структурирате началната си страница, че само с един поглед посетителите да разберат какъв е Вашият бизнес, към кого е насочен и какъв проблем разрешава.

Тук е най-подходящото място, на което да разположите:

  • логото на бранда си;
  • основната навигация на сайта;
  • атрактивни визуализации;
  • въздействащи послания;
  • call-to-action бутони.

Имайте предвид, че колкото по-опростена е подредбата на всички тези елементи, толкова по-бързо и безпроблемно потребителите ще могат да се ориентират в съдържанието на уебпроекта Ви. А това означава по-дълъг престой на Вашата страница и възможност да спечелите доверието на потенциалните си клиенти.

За никого не е тайна, че няма универсално правило, по което да се водите при изграждането на впечатляваща начална страница. Но пък можете да я създадете сами, както Ви харесва, с помощта на интуитивната платформа на Сайт билдър.

Всеки Ваш ход се случва само с един клик и придърпване на елементите до желаната позиция в страницата посредством опцията Drag & drop. Така оформянето на която и да е страница се превръща в лесно и увлекателно начинание, което може да доведе до забележителен резултат – професионално изглеждащ сайт, претворен от собствените Ви идеи и усилия.

Съвет: Сайт билдър Ви дава възможност да добавяте или създавате лесно готови блокове като хедър и футър, за да ги приложите след това на останалите страници в сайта си, с което ще си спестите ценно време.
Разгледайте наличните блокове или направете Ваши персонализирани такива, които ще паснат визуално на сайта Ви.
Страница #2: За нас / За мен

Посетителите най-често разглеждат тази страница, водени от любопитството да научат кои сте Вие, какъв е Вашият бизнес, какво Ви отличава от конкурентите Ви и какво прави Вашите услуги специални и предпочитани.

Страницата “За нас” е най-подходящото място, в което да разкажете на потребителите какви са основните ценности, към които се придържа брандът Ви, и защо сте по-добри от останалите компании в бранша.

Добре структурираното съдържание тук може да Ви помогне да развиете емоционална връзка с Вашите потенциални клиенти и да ги накарате да осъзнаят нуждата от услугите, които предлагате.

Съвет: Бъдете максимално откровени и конкретни в представянето на корпоративните цели и посоката, към която се е устремил Вашият бизнес, защото по този начин вдъхвате респект и доверие у потребителите.

Елементите, които бихте могли да добавите в тази страница, са:

  • снимки на екипа;
  • кратко представяне на всеки един от служителите Ви;
  • история на зараждане и развитие на Вашата марка;
  • философия, върху която се гради бизнесът Ви;
  • любопитна статистика с интересни факти за дейността Ви (брой завършени проекти, брой клиенти, използващи Вашите услуги, брой разрешени казуси и т.н.).
Страница #3: Услуги / Портфолио / Каталог

Не по-малко значение има страницата, в която ще представите дейността на Вашия бизнес в детайли, а именно страницата "Услуги / Продукти".
Нейната основна цел е да превърне случайния посетител във Ваш редовен и лоялен клиент. Оформяйки тази страница, поставете главния акцент върху ползите, а не толкова върху функциите на това, което предлагате.

Задайте си въпросите:

Каква потребност задоволява моят продукт / услуга? и Какъв проблем разрешава?

Отговорите на тези въпроси ще Ви помогнат да установите предимствата на Вашата услуга и да ги комуникирате точно и ясно с целевата Ви аудитория.

Не пренебрегвайте влиянието на продуктовата фотография тук, както и въздействието на продуктовите описания.

Комбинацията от двете е гаранция за по-успешно позициониране на пазара, защото давате на потребителите надеждна и качествена информация, от която се нуждаят при избора на продукт или услуга. А това е признак на висок професионализъм и адекватно отношение.

Препоръчваме Ви да включите следните елементи:

  • изображения, галерия и/или видео на продуктите;
  • описания;
  • мнения на клиенти;
  • call-to-action бутони;
  • ползите от продукта / услугата.

Всичко това ще откриете в секция “Елементи” в администрацията на Сайт билдър. Не пропускайте да разгледате наличните интеграции, с които можете да обогатите сайта си и да го превърнете в предпочитана онлайн дестинация.

Страница #4: Блог / Новини

Блогът има убеждаваща функция. Неговата задача е да предостави знанието и опита, от които Вашите потребители се нуждаят, за да предприемат дадено действие. Не е задължително да структурирате страницата под добре познатата форма на типичен блог, но можете да я превърнете в независим източник на новини и актуални тенденции.

Чрез публикациите в блога имате възможност да споделите ценна информация от сферата на Вашия бизнес. Освен това можете да превърнете страницата в своеобразна трибуна, от която да заявите позицията си по определени казуси или да отговорите в детайли на най-честите клиентски запитвания.

Колкото повече качествено съдържание успявате да генерирате, толкова повече подобрявате шансовете за популяризация на бранда си и превръщате доверието на клиентите си в желаната за Вас константа. Регулярното качване на съдържание индикира на аудиторията до каква степен сайтът Ви е "жив" и се развива.

Тук елементите са съвсем категорични:

  • статии;
  • изображения;
  • видеа;
  • категории.
Страница #5: Контакти

Контактите са средство за установяване на стабилни взаимоотношения с Вашите клиенти. Колкото по-видимо ги позиционирате на сайта си, толкова по-лесно потребителите ще Ви откриват и ще се свързват с Вас.

Изведете всеки начин за комуникация с Вас на отделна страница. Това ще улесни клиентите Ви и ще помогне за развитието на бизнеса Ви.

Имайте предвид, че наличието на страница с контакти създава добро впечатление и у Вашите потенциални бъдещи партньори. Така ще можете да градите дълготрайни и устойчиви връзки с всички, които допринасят за популяризирането на Вашия бранд.

Добра идея е да разположите:

  • актуален имейл;
  • телефон;
  • бизнес профилите Ви в социалните мрежи;
  • адрес за кореспонденция;
  • контактна форма;
  • карта на Вашата офис локация;
  • форма за абониране.

За да не Ви се налага да търсите подходящ начин за добавянето на тези и други необходими елементи, Сайт билдър Ви предлага готово решение.
В него ще откриете всички гореизброени елементи, които можете да стилизирате сами според визуалната концепция на Вашия сайт.

В заключение

Нека направим едно важно уточнение: Това са базовите страници, необходими за успешното стартиране на бизнес в интернет. Не е задължително да следвате сляпо заглавията, структурата и съдържанието, характерни за всяка една от тях.

Не се страхувайте да импровизирате при избора на подходящо име, елементи и цветове. Вие сте тези, които определяте как да изглежда сайтът Ви и какво ще представите в него.

Съвет: За да превърнете идеята си в работещ онлайн бизнес още сега, тествайте Сайт билдър безплатно за 7 дни и не се колебайте да се обърнете към нашия екип за съдействие. Възползвайте се от всички предимства на услугата и създайте мечтания сайт за по-малко от час.

Абонирайте се за нашия СуперБлог. Научавайте първи за нашите нови и полезни статии!

АБОНИРАНЕ

Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

4 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Black Friday: 5 работещи тактики за задържане на клиентите след Черния петък [Аудио]

0
Ако искате да бъдете един ход пред конкурентите си, време е да помислите как да задържите вече спечелените клиенти по време на кампанията. 
Вече е време да си имате сайт!

Кога разбирате, че Вашият бизнес се нуждае от сайт? [Аудио]

0
Нямате сайт? Но имате бизнес… И все повече усещате, че имате нужда от сайт. Е, тази статия ще Ви помогне да вземете решение. Прочетете повече!
Пренеси бизнеса си онлайн за няколко часа със собствен сайт

Пренеси бизнеса си онлайн за няколко часа със собствен сайт [Аудио]

0
Дойде моментът на практическите съвети как да пренесете бизнеса си от офлайн към онлайн със собствен сайт. Вижте повече!