Страницата „За нас“ е безусловен елемент от структурата на един уебсайт. Тя е Вашия шанс да спечелите доверието на посетителите. Тук е мястото да покажете с какво сте по-добри, по-различни и да дадете отговор на решаващия въпрос „Защо?“. Предлагаме Ви няколко начина, чрез които ще оставите добро впечатление у посетителите на вашия сайт.
Да започваме!
Разкажете за себе си
Разкажете кога е създадена компанията, с какво се занимава, кои са Вашите партньори, приятели, клиенти. Не изпадайте в излишни подробности и наблягайте на силните си страни. Споделете какво сте постигнали до момента, как сте се развивали, какво целите да постигнете в бъдеще.
Отделете място за своите ценности, мисия и визия. По този начин потенциалните Ви клиенти ще могат да се асоциират с Вас и да разберат дали сте на една вълна.
Изключително важни са ценностите на даден бранд за потребителите от поколението Z, което диктува тенденциите в момента. Според редица проучвания младите хора пазаруват и са лоялни на компании, в чиито ценности припознават себе си.
Вашият сайт е от типа личен блог? Представете се на своите читатели. Опишете своите интереси, познания, възможности и защо сте се решили да водите личен блог.
Разкажете повече за сайта и продуктите или услугите си
Отговорете си на въпроса какво искат да видят посетителите, озовали се на Вашата интернет страница и покажете, че им го предоставяте по най-добрия възможен начин.
Ако Вашият сайт има за цел да създава и предлага полезно съдържание, разкажете накратко какви са темите, по които пишете, защо трябва да Ви се доверят Вашите читатели, споделете на какво се дължи Вашата компетентност – дали на натрупан опит от практиката или престижно образование в дадената сфера. Независимо дали пишете за дигитален маркетинг, разработки, тенденции при развитието на новите технологии, мода, рецепти, съвети за красота, литература, кино, спорт или пък давате съвети за това как се поправят домакински уреди, подчертайте кое Ви дава самоувереност да изразите мнението си по темата. Това ще засили доверието на Вашите читатели в съдържанието, което публикувате.
Ако притежавате онлайн магазин и предлагате продукти или услуги с добавена стойност, представете го на потребителите си по всякакъв начин – те трябва да разберат, че им давате повече, отколкото могат да получат другаде.
Например, ако продавате ръчно изработени (handmade) аксесоари, опишете процеса по тяхното създаване, как се раждат идеите, колко време Ви отнема изработката. Така Вашите клиенти ще знаят какво стои зад крайния продукт, който получават и ще се почувстват специални. Ако продавате дрехи, обувки или други модни аксесоари, подчертайте как те ще допринесат за изграждането на собствен стил на Вашите клиенти.
Направете така, че клиентите Ви да се припознаят във Вашите артикули. Винаги наблягайте на високото качество на предлаганите от Вас изделия и услуги и на какво се дължи то – на качествени материали, изработка, поддръжка, обслужване или друга специфика на продукта.
В страница „За нас“ бихте могли да отделите място и за отзиви от доволни клиенти. Ние, потребителите, обичаме да се сравняваме с другите. Обратната връзка, освен че може да даде допълнителна полезна информация на потенциалните клиенти, може да подейства и като мотиватор за покупка.
Ако имате медийни изяви, не се колебайте да оставите линкове към тях. Това допълнително ще засили доверието в бизнеса Ви и престижа на Вашия имидж.
Имате най-страхотния екип – покажете го
Наблегнете на уменията на хората, с които работите. Разкажете защо те обичат работата си. Приятно усещане оставят снимки на екипа, идеята за сплотеност и приятелски взаимоотношения между всички. В случай че работите в малка фирма, представете Вашите служители поотделно с няколко думи.
Ако искате да се представите по още по-атрактивен начин – добавете видео, в което да разкажете своята история. Покажете по интересен начин това, което ще е най-полезно за посетителя на Вашия сайт. Разведете го в офиса си, усмихнете му се чрез Вашия екип, накарайте го да се почувства на точното място, сред приятели. 🙂
При писане на текста преценете как искате да се позиционирате в съзнанието на клиентите. Чрез него Вие ще изградите желания от Вас имидж – на иновативна, надеждна, отговорна, по-консервативна или отворена към нови идеи личност/компания.
А защо не и от всичко по малко? Това как ще Ви възприемат, до голяма степен се определя от стила на писане, който използвате.
Бонус съвет: Не подценявайте писането на текстове. Ако в екипа си нямате човек, който да се занимава със създаване на съдържание, допитайте се до копирайтър. Не забравяйте обаче, че никой не познава по-добре Вашата фирма от екипа, който работи в нея.
Това са само базовите елементи, помислете какво ще пасва на Вашата идентичност и го добавете – тук е мястото да се представите в най-добрата си светлина.
Разгледайте нашата страница „За нас“ и почерпете вдъхновение.
Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате първи най-важното и полезното от света на уеб, касаещо Вашия сайт и дигитално развитие.