Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Истина или мит: Мога да си направя сайт с няколко клика

Имате идея за онлайн бизнес и нямате търпение да ѝ вдъхнете живот с помощта на фирмен сайт?
Във време, в което създаването на собствен сайт е почти толкова лесно, колкото и създаването на страница в социалните мрежи, непрекъснато ни заливат рекламни послания от типа:

  • “Няколко клика Ви делят от желания сайт”;
  • “Създайте сами своя сайт в 3 лесни стъпки”;
  • “Стартирайте Вашето онлайн присъствие с минимални усилия”.

Но замисляли ли сте се какво всъщност стои зад тези „няколко клика” при изграждането на един уебсайт?

Може би вече сте се досетили, но за да разсеем всички съмнения, отговаряме:

Да, възможно е да публикувате своя сайт онлайн с няколко клика. Но…

… тайната се крие в добрата подготовка.

С платформи като Сайт билдър наистина е възможно да направите сами своя сайт с няколко клика, като преди това сте напълно готови с концепцията си за бизнес и плана за действие. Оттам нататък Ви остава само да сглобите всички парченца от пъзела, наречен уебсайт, и да го превърнете в завършен онлайн проект.

Не се заблуждавайте обаче, че всичко се изчерпва с една платформа за бързо и лесно изграждане на сайтове. От Вас зависи как ще презентирате идеята си пред дигиталната общност и как ще я популяризите.

В случай че имате колебания откъде да започнете, обърнете внимание на нашите съвети, преди да започнете същинската работа по изграждането на Вашата онлайн идентичност.

7 стъпки при подготовката на Вашия сайт

#1 Изберете най-доброто име за Вашия онлайн проект

Изборът на домейн има решаваща роля при стартирането на един уебсайт. Без да сте обмислили предварително какво име ще дадете на Вашия бранд, трудно ще продължите процеса по изграждането на Вашето дигитално присъствие.

Това е стъпката, при която не бива да предприемате излишни рискове. Все пак името, което ще дадете на бизнеса си, е важно колкото и Вашето собствено, когато говорим за бизнес.
Как ще се идентифицирате пред аудиторията, ако не се представите? За да Ви откриват лесно в интернет, изберете оригинално и запомнящо се име.
Разгледайте всички интересни алтернативи и регистрирайте най-подходящата от тях за Вашия дигитален проект.

#2 Доверете се на надеждна платформа

С подходящата платформа, както и с всички останали стъпки наистина можете да създадете перфектния сайт само с няколко клика. Разчитайте на Сайт билдър за това.

Той е решението, от което се нуждаете, в случай че искате сами да създадете Вашия сайт и да управлявате неговата администрация. И то при условие, че нямате специални технически умения. Колко удобно, нали?

Със Сайт билдър получавате не просто възможност да изградите мечтания сайт, а да го направите достъпен за всички интернет потребители заради хостинга, включен в услугата.
И понеже знаем колко е важна сигурността и доверието, което Ви гласуват Вашите клиенти, обръщаме внимание, че сайтът Ви се сдобива автоматично и с SSL сертификат.

Нека обобщим колко е лесно да дадете начало на Вашия сайт със Сайт билдър:

  1. Избирате подходящ шаблон.
  2. Добавяте съдържание.
  3. Публикувате го онлайн.
#3 Помислете върху Вашата бранд идентичност

… или казано по друг начин, отделете си повече време за стилизиране на Вашето лого. Задайте си въпроса как бихте могли да го оформите, за да предаде най-точно ценностите и традициите на бизнеса си.

Логото е пръстовият отпечатък на Вашия бранд, с който се идентифицирате пред бъдещите си клиенти и партньори. Затова не пренебрегвайте неговото значение и функционалност.

В случай че нямате готова концепция за лого на Вашия онлайн бизнес, Ви съветваме да потърсите услугите на уеб дизайнер, който ще Ви предложи няколко подходящи решения за целта.
Припомняме Ви, че можете и сами да създадете своето лого с един от най-ценните инструменти на Сайт билдърЛого дизайнер. В него ще откриете всичко необходимо, за да положите основите на Вашата бранд идентичност.

#4 Подгответе впечатляващи послания и съдържание

Съдържанието е гръбнакът на Вашия сайт.

Помислете добре какво искате да кажете на посетителите си и как ще го направите.
Колкото по-стегнато и ясно поднесете текстовете, толкова по-дълго ще задържите вниманието на аудиторията.

Употребата на дълги и сложно структурирани изречения води до по-кратък престой в страниците на сайта, защото потребителите лесно биха могли да се объркат и да изгубят интерес.
Бъдете лаконични и непринудени в изказа си. По този начин вероятността да отегчите читателите се свежда до минимум, а брандът Ви ще спечели доверието на по-голям брой хора.

#5 Заложете на качествени изображения и мултимедия

Те имат силата да убеждават аудиторията в качествата на Вашата услуга / продукт. Но тук е важно да уточним, че колкото по-детайлни са снимките, толкова по-въздействащ ефект имат върху потребителите.

Фотографията е доказателство за достоверността на текста, презентиращ идеята Ви за бизнес. Затова не правете компромис с качеството, защото това показва Вашето отношение към стойността на Вашия бранд.

Препоръчваме Ви да се обърнете към фотограф или да използвате професионална техника за заснемане, ако смятате, че сами бихте се справили по-добре.

Имайте предвид, че практиката да се разчита изцяло на stock фотография не вдъхва надеждност у посетителите на сайта Ви. По този начин трудно бихте се отличили от конкурентите си и бихте станали разпознаваеми на пазара.

#6 Конкретизирайте броя и вида на страниците в сайта

Ако вече имате готово съдържание за Вашия сайт, можете да преминете към следващата стъпка – неговото подреждане и оформление по страници. Начертайте си примерна схема на навигацията, която искате да добавите в уебсайта си. След това помислете какво съдържание ще представите във всяка една от тях.

Вече Ви запознахме с 5 задължителни страници, от които се нуждае всеки сайт, но Вие можете да заимствате само тяхната структура и да промените заглавията им.

Направете навигацията си достатъчно интуитивна и ясна, че потребителите да могат да се ориентират още с първото “сканиране” на сайта Ви. Не се притеснявайте да излезете извън рамките на познатото, защото това е начинът да станете разпознаваеми.

#7 Създайте си стратегия за популяризиране на сайта

Когато обмисляте да се впуснете в дигиталното приключение по изграждане на собствен сайт, мислете в перспектива.
Публикувайки сайта си онлайн, няма как да очаквате, че потенциалните Ви клиенти веднага ще разберат за него. Нужно е да имате маркетинг стратегия за популяризирането му, за да „доведете” хората на Вашия сайт.

Ето няколко предложения от нас, с които да положите основите на добрата реклама на Вашия сайт:

  • Свържете сайта си с Google Analytics, за да следите неговото представяне. Така ще можете да планирате по-ефективно бъдещите си рекламни кампании.
  • Създайте страници в социалните мрежи с Вашия бизнес профил. Проучете какви са предимствата при популяризирането на Вашия бранд във всеки един социален канал.
  • Добавете Facebook Pixel в сайта си, за да достигнете до Вашата таргет аудитория и да оптимизирате бъдещите си реклами. Освен това Facebook Pixel Ви помага да посрещате хората, взаимодействали със съдържанието на уебсайта Ви, с подходящи послания.
  • Рекламирайте в Google. Това е един от най-мощните инструменти, с които можете да запознаете потребителите с дейността на Вашия бизнес.
  • Проучете за възможни партньорства и контакти с други сайтове и платформи. Това често е свързано с взаимноизгодни ползи и за двете страни, а на Вас Ви носи ценен опит, нови бизнес запознанства и шанс за повече печалби.

Не се колебайте да се впуснете в предизвикателството, наречено уебсайт.
Няма по-голямо удоволствие от това да се радвате на свободата, която Ви дава ръководенето на собствен бизнес в ерата на дигиталното общество. Само няколко стъпки Ви делят от това усещане. Започнете още сега!

ТЕСТВАЙ БЕЗПЛАТНО

Маркетинг Специалист

Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other