Бизнес в сферата на красотата? Време е да Ви намират онлайн!

В съвременния модерен свят салоните за красота са не просто каприз, а необходимост. Все повече дами (и не само) отделят време от натовареното си ежедневие, за да полагат грижи за външния си вид, посещавайки любим салон за красота. Много от тях дори споделят, че възприемат престоя в салона за релаксиращ.

Тази тенденция е чудесна възможност за предприемачите, които желаят да развият бизнес идеята си. За всички Вас, които търсите най-добрия начин да стартирате онлайн и да откриете своя ключ към успеха, подготвихме следващата тема от поредицата с полезни съвети за онлайн развитие на Вашия бизнес.

Сега се спираме на Beauty сегмента. Тази статия е чудесна за Вас, ако имате:

  • свободна практика в beauty сферата (маникюр-педикюр, фризьор, стилист, королист или друго);
  • салон за красота.

Преди да Ви запознаем с детайлите за всичко, което предстои, бихме искали да Ви припомним защо е важно да присъствате онлайн. Нека първо разгледаме…

Как клиентите избират най-подходящия салон/специалист за своите нужди?

Днес потребителското търсене преминава през множество трансформации. Факт е, че преди да си запазят час при Вас, потенциалните Ви клиенти първо си правят мини проучване. То им дава информация за:

  • Салоните около техния дом или офис/работно място;
  • Работното им време;
  • Процедурите, които предлагат;
  • Промоциите им (ако имат такива);
  • Отзивите на клиенти;
  • Стандартните цени на процедурите.

Къде ли проверяват всичко това? Най-вече в интернет, разбира се. И тази характеристика важи в пълна сила особено за таргет групата на възраст 18-35 години.

Сами разбирате, че онлайн присъствието в неговата пълнота, е задължителен елемент от бизнес развитието на всеки салон за красота/beauty специалист.

Това е Вашата дигитална визитка, която помага на клиентите Ви:

  • Да добият представа за Вашия бизнес;
  • Да разберат дали предлагате условия (цени, локация, квалификация, работно време, график), които отговарят на техните нужди и предпочитания;
  • Да вземат решение дали да си запишат час при Вас;
  • Да се свържат бързо и лесно с Вас;
  • Да разгледат портфолиото Ви – особено ако в салона предлагате услуги като фризьорство, маникюр-педикюр, професионален грим, естетични процедури.

Несъзнателно Вашите потенциални клиенти отдават голяма тежест на сайта Ви – визия, бързина на зареждане, съдържание, удобство при сърфирането. И често тези фактори изпреварват всички останали критерии като локация, работно време, свободни часове, качество, препоръки.

Затова е важно не само да имате сайт, но той да бъде представителен, с лесна навигация и изчерпателна информация.

Защо страницата в социалните мрежи не е достатъчна?

Множество салони за красота и специалисти на свободна практика избират да изразят онлайн присъствието си изцяло чрез страница в социалните мрежи. Може би това е провокирано от наблюдението, че все повече потребители прекарват все по-голяма част от свободното си време именно в тези социални платформи. Бизнес страницата във Facebook и Instagram са чудесно допълнение към пълноценното дигитално присъствие, но сами по себе си те не са достатъчни.

Защо?

  • Страницата и всички маркетинг активности изцяло зависят от ограниченията и политиките на съответната социална мрежа;
  • Алгоритъмът на социалните мрежи се изменя всекидневно, следователно и представянето на страницата/публикациите;
  • Лесно можете да загубите достъп до страницата си при бан или хакване. Понякога това е необратимо;
  • Рекламите Ви се ограничават само до обхвата на платформата;
  • Не можете да използвате пълния капацитет на рекламите, защото не разполагате с дестинация, на която да заведете потребителя (т.е. сайт). Лишавате се от реклами като Traffic и Conversions, които наистина Ви носят огромен позитив;
  • Социалните мрежи са маркетинг канал за развитие на Вашия бранд имидж. Основата (крайната точка) винаги си остава Вашия собствен сайт.

Сайтът в комбинация със страницата в социалната мрежа е мощен инструмент за развитието на Вашия бранд. Сайтът е Вашата сцена без цензура, а въображението Ви играе главна роля за представянето на идеите и бизнеса Ви като цяло. Социалните мрежи Ви помагат да достигнете до повече хора и да ги запознаете с тях.

Имате пълната свобода да позиционирате на Вашия сайт, каквато информация смятате за подходяща. Освен това чрез сайта си ще имате възможност да присъствате на „началната страница на всяко потребителско търсене“ – Google.

Сайтът е най-важният дигитален актив за всеки бизнес особено когато зависи от дадена локация. А бизнесите в сферата на красотата нямат възможност да пренебрегнат фактори като държава, град, квартал, район.

Има ли лесен начин да създадете своя beauty сайт?

Всички характеристики на Вашия бизнес (мисия, визия, услуги, екип, работно време, локация, ценоразпис, полезно съдържание) можете да структурирате в красив, функционален и професионален сайт със завършена маркетинг стратегия. Напълно Ви разбираме, ако смятате, че нямате време или достатъчно технически умения за такава важна стъпка. Най-вероятно смятате, че страницата в социалната мрежа е достатъчна и се поддържа по-лесно от един сайт…

Е, уверено можем да Ви докажем, че вече има лесен и удобен начин да си направите сайт, който привлича клиенти и ги убеждава да изберат Вас. С удоволствие Ви представяме Сайт билдър.

Платформата за изграждане на сайт е чудесна за Вас, ако:

  • Търсите разнообразие от готови модерни и професионални дизайни (шаблони);
  • Държите бързо и лесно да управлявате всеки елемент от сайта си (чрез опцията Drag & Drop);
  • Търсите начин да изградите сами професионален сайт;
  • Искате да сте независими от програмисти и технически лица за поддръжката на сайта;
  • Предпочитате завършено решение с включен хостинг и SSL сертификат за повече сигурност, безплатна консултация с нашите специалисти, 24/7 поддръжка на инфраструктурата;
  • За Вас са ценни възможности като: лесно и бързо изграждане на лого, разнообразие от интеграции за цялостно развитие на дигиталното присъствие и широка гама от ефекти за по-привлекателна визия.

ТЕСТВАЙТЕ БЕЗПЛАТНО

Какво да очаквате от поредицата?

Много полезни съвети и ценна информация за старта и развитието на Вашето онлайн пространство. Подготвили сме Ви 4 супер статии за цялостна дигитална трансформация. Ето полезните теми, които планираме да Ви представим:

  • Как да изберете най-подходящия шаблон, за да подчертаете по неповторим начин предимствата на Вашия салон за красота.
  • Какви цветове и цветови комбинации са най-подходящия избор за енергията на Вашия бизнес.
  • СуперПолезни съвети от кухнята за избор на домейн, както и конкретни разширения, които биха направили бранда Ви още по-разпознаваем.
  • Задължителните страници и елементи, които сайтът Ви е необходимо да съдържа, за да привлечете и задържите повече клиенти.
  • Как да развиете успешен блог на салон за красота.
  • Свежи идеи за блог публикации, които да направят блога Ви любима дестинация за beauty фенове.

Е… вече нямаме търпение да Ви запознаем с цялата поредица:

А междувременно: Пишете ни в коментар под статията кой бихте искали да бъде следващият бизнес, за който да подготвим полезни съвети за дигитално присъствие.

Абонирайте се за нашия СуперБлог. Научавайте първи за новите статии от СуперПоредицата!

АБОНИРАНЕ

Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

1 Коментар
Inline Feedbacks
View all comments
11 мита за онлайн присъствието

11 мита за онлайн присъствието [Аудио]

2
Темата е: онлайн присъствие - от изграждането на сайт до неговото развитие и следователно развитието на Вашия бизнес. Разберете кой е първият мит за разбиване!
3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие

3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие [Аудио]

2
Под „органично присъствие“ имаме предвид всички начини, чрез които потребителите могат да разберат за Вашия бизнес, без да плащате за позициониране (реклама).
Зает домейн? Няма страшно!

Зает домейн? 9 тактики за успешна регистрация на име

0
Търсите име и то е заето. Какво правите след това? Отказвате се? Продължавате да търсите? Удряте пауза, за да помислите още?