Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

5 задължителни страници и елементи в сайтовете за красота

В блог поредицата ни, посветена на бизнеса с разкрасителни процедури, Ви посочихме няколко добри причини да пренесете дейността си в необятното онлайн пространство.

А именно:

  • повече потребители ще могат да научат за Вас и да се възползват от услугите Ви;
  • поддържате добър имидж пред Вашите клиенти;
  • сайтът е още един начин да се отличите от конкурентите си; 
  • представяте услугите си в най-добрата възможна светлина;
  • изграждате ценна връзка с настоящите и бъдещите си клиенти и др.

Важно е обаче как ще посрещнете Вашата целева аудитория. Заложете на добре оформен сайт, който освен с красива визия печели вниманието на посетителите и с нужната функционалност.

Предлагаме Ви няколко идеи какво да включите в структурата на сайта си и как да го направите полезен за потребителите.

5 страници за Вашия сайт за красота

#1 НАЧАЛО

Помогнете на потенциалните си клиенти да научат къде са попаднали още с първия прочит. Заведете ги на началната страница в сайта си, за да им презентирате накратко дейността, която развивате.

Не е трудно да им покажете, че имате разкрасително студио и сте посланик на красотата.

Отгорете кратко на следните въпроси:

  • Кои сте Вие?
  • Какво предлагате?
  • За кого са предназначени услугите Ви?

Съвет: Можете да включите и информация, която според Вас би била полезна за потребителите и би им била от полза да се ориентират по-лесно в съдържанието.

#2 УСЛУГИ

Както неведнъж сме казвали, това е една от най-значимите страници за всеки сайт. А когато искате да запознаете потребителите със същността на Вашия beauty бизнес, няма как да прескочите тази част.

Все пак за представянето на подобен тип бизнеси в дигиталното пространство, е необходимо да изведете услугите в цяла отделна страница. Там ще можете да поместите детайлна информация за процедурите, които предлагате.

Например ако имате фризьорски салон, в страница Услуги на сайта си може да изредите всички видове услуги, които предлагате – подстригване, стайлинг, боядисване, изсветляване и подхранващи терапии.

В случай че предлагате по-широка гама от процедури, добавете и тях – маникюр, педикюр, грижа за лице, епилация, масаж и лечебни терапии.

Съвет: Не е нужно да използвате предложеното наименование за Вашата страница. Бъдете смели и експериментирайте, но не забравяйте, че името трябва да подсказва на потребителите какво ще отворят, кликвайки върху съответната страница.

#3 ГАЛЕРИЯ

Когато призванието Ви е да служите на красотата във всичките ѝ форми и превъплъщения, няма как да пренебрегнете влиянието на фотографията.

Имайте предвид, че в този бранш визуалното потвърждение на думите Ви, може да наклони везните във Ваша полза.

Можете да убедите потенциалните си клиенти в качеството на Вашите услуги, като им покажете реални резултати. Така вероятността да Ви се доверят и да се превърнат в лоялни клиенти нараства в пъти.

Тук е мястото да добавите и видеа, отразяващи творческия процес, който кипи ежедневно във Вашия салон. Така ще направите виртуалната разходка на посетителите в сайта Ви вълнуваща и неповторима.

#4 НОВИНИ

Възползвайте се от предимството да сте близо до посетителите на сайта си, като им предоставяте актуални новини от сферата на Вашия бизнес. Дръжте ги в течение относно всички новости и трендове, които царуват в света на красотата.

Така ще им покажете, че сте запознати с най-новите и изпитани техники на работа. В коафьорството например най-популярни са фолиаж, балеаж, контуринг, омбре и други.

Ако развивате козметичен център, бихте могли да споделите своя опит и знание в областта на естетичната грижа (пилинг, лифтинг, поставяне на филъри, лицево моделиране, дерматологични терапии и още).

Освен това шансът повече хора да Ви се доверят нараства, защото претърпявате развитие като професионалист.

Наличието на блог страница в сайта Ви дава:

  • свободата да заявите позицията си относно даден въпрос или тема, която вълнува широката аудитория; 
  • възможността да разкажете на клиентите си в какво сте най-добри и защо да изберат Вас пред конкурентите Ви;
  • обратна връзка от потребителите, която ще Ви подскаже какво да подобрите в услугите и обслужването;
  • шанс да увеличите трафика към сайта си с помощта на качествено и полезно съдържание;
  • своеобразна трибуна, от която да популяризирате бизнеса си и да привлечете нови клиенти.

В случай че Ви липсват идеи за теми на Вашите бъдещи блог публикации, сме Ви подготвили интересни предложения, с които да стартирате съдържанието за блог страницата си. Очаквайте съвсем скоро следващата ни статия.

#5 КОНТАКТИ

Бизнесът, обслужващ красотата, се отличава с едно основно свойство – каквито и услуги да предлага, те не могат да се реализират дистанционно. За да се възползват клиентите Ви от разкрасителните процедури, трябва да посетят Вашия физически салон за красота.

Затова е важно да ги упътите до него по възможно най-лесния и удобен начин – като посочите адрес, телефон за връзка с Вас и профилите Ви в социалните мрежи.

Точно такава е функцията на страница Контакти”. Тя има за цел да ориентира посетителите на сайта Ви бързо и лесно, за да си запазят час във Вашето студио.

След като разгледат останалите страници от дигиталното Ви портфолио, логично е да искат да научат къде се локализира салонът Ви за красота и как да стигнат до него.

Затова тук бихте могли да разположите:

  • карта;
  • адрес;
  • телефонен номер;
  • контактна форма;
  • работно време.

Съвет: В страницата с Вашите контакти можете да добавите и профилите Ви в социалните мрежи, в случай че там сте публикували още интересна и полезна информация. Все пак това е още един канал за комуникация с Вас, който не бива да пренебрегвате.

Задължителните елементи за Вашия сайт

#1 ФОРМА ЗА РЕЗЕРВАЦИЯ

Със сигурност това е един от задължителните елементи за Вашия сайт. По този начин позволявате на Вашите клиенти да си резервират лесно услуги при Вас.

Така няма да изпадате в стресови ситуации, докато оформяте новата прическа на Ваш клиент или се налага да му нанесете възстановяваща маска за лице. Добавяйки форма за резервация, улеснявате значително работата си и сте пълноценни в това, което правите.

Имате възможност да стилизирате елемента спрямо дизайна на сайта си. Можете да добавите толкова полета, колкото са необходими, и да ги персонализирате спрямо вида на Вашите услуги.

За да добавите форма за резервация, влезте в администрацията на сайта си и кликнете върху секция Елементи. С помощта на опцията Drag & drop можете да плъзнете формата до желана от Вас позиция в страницата.

На посочения от Вас имейл адрес ще получавате известия, когато някой си запази час за избрана процедура или услуга. В него ще видите всички необходими данни за конкретния клиент – име, телефонен номер, имейл, вида на услугата и дата.

#2 ЧАТ

Едно от най-важните условия, с които бихте могли да си спечелите лоялността на Вашите клиенти, е добавянето на чат във Вашия сайт. Това е един от най-бързите и ефективни начини да отговорите на техните въпроси и да им препоръчате подходяща процедура за техните нужди.

Сайт билдър Ви предлага разнообразни опции за онлайн чат – чрез интегрирането на Facebook Messenger, ZenDesk, Intercom, LiveChat или LiveAgent. Изборът е Ваш.

#3 СЛАЙДЕР

Запознайте клиентите си с впечатляващите резултати от Вашата работа, като добавите на началната страница слайдер с красиви фотографии. Наричан още карусел, той е вид своеобразна презентация от снимки, в която изображенията се сменят непрекъснато с честота, зададена от Вас.

Слайдерът е подходящо решение, когато искате да покажете на онлайн потребителите какъв е сайтът Ви и какъв бизнес представя. Преди още да се зачете в посланията, аудиторията ще бъде наясно какво може да очаква и дали се намира на правилното място.

Съвет: Изберете качествени снимки, с които лесно бихте могли да грабнете вниманието на потенциалните си клиенти. Със Сайт билдър получавате възможността да качите изображения локално от Вашия компютър. Aко не разполагате с професионална фотосесия, изберете най-подходящите снимки от безплатната библиотека на Unsplash.

#4 ВИДЕО

Безспорно видеото има способността да убеждава по-силно от снимките. Благодарение на него посетителите на сайта Ви ще повярват на Вашите думи и по-лесно биха Ви се доверили.

Покажете им част от работния процес, използвайте видео обръщения или направете виртуална разходка из Вашия салон за красота. Това са само част от идеите, които може да включите в сайта си под формата на атрактивни видеа.

#5 ГАЛЕРИЯ

Красивият и функционален сайт невинаги означава сложна разработка, вграждане на множество инструменти за работа с него и намеса от професионалист. Достатъчно е само да предоставите най-важната информация и приложите визуално доказателство към нея.

Затова елементът Галерия” е чудесна възможност да разкажете” за дейността на Вашия бизнес посредством качествени снимки. Направете клиентите си съпричастни към Вашата работа и им покажете, че умеете да преобразявате всяка визия, а творенията Ви са истинско произведение на изкуството.

И не забравяйте...

Сайт билдър е всичко, от което се нуждаете, когато искате да стартирате бизнеса си онлайн.

В него Ви очакват всички необходими инструменти за перфектния сайт.

Забравете за всички съпътстващи колебания и предразсъдъци при изграждането на професионален уебсайт.

С платформа като Сайт билдър е възможно да поставите силно начало на Вашето онлайн присъствие за по-малко от час.


Вижте всички теми, свързани с дигиталното развитие на салоните за красота:

Имате салон за красота? Време е да Ви намират онлайн!

5 дизайна на сайт за красота + цветови схеми

12 домейн имена, подходящи за Вашия салон за красота

12 идеи за успешен блог на салон за красота

Маркетинг Специалист

Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.