Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Black Friday 2019: Тенденции и съвети за Вашите сайтове

Тази година отбелязваме Black Friday на 29 ноември.
Ако имате онлайн магазин и планирате кампания, свържете се с нас не по-късно от 15 ноември. Защо? Разберете от следващите редове.

Последният петък на ноември, наричан още „черен“, се превърна в традиция за родната търговия. Това, което ни радва, е, че все повече собственици на магазини - физически и онлайн, проявяват интерес към промоциите и успяват да се възползват от тях.

И тъй като месеците ноември и декември са изпълнени с множество възможности за повече продажби - Black Friday, Cyber Monday, коледни празници; все повече български бизнеси улавят момента и извличат най-доброто. По този повод споделяме няколко устойчиви положителни тенденции, които забелязваме през последните години.

Тенденция №1: Все повече бизнеси се подготвят професионално за мащабната кампания

Какво включва подготовката?

  • Изготвяне на стратегия за успешна кампания;
  • Планиране на промоции;
  • Техническа оптимизация на сайта;
  • Осигуряване на достатъчно сървърни ресурси;
  • Маркетинг подготовка - банери, принт материали, постери, билбордове, декорация и украса на физически обекти, партньорства с печатни издания, специални лендинг страници, бюлетини, блог публикации, органични постове в социалните мрежи, ПР активности и други;
  • Подготовка на наличностите;
  • Комуникационно планиране - известяване на клиентите, синхронизация с партньори, доставчици, дистрибутори, куриерски фирми и т.н.;
  • Реклама - онлайн и/или офлайн.

Разбира се, в зависимост от спецификата и мащаба на всеки бизнес, подготвителните дейности варират по вид и интензитет. При някои бизнеси подготовката започва месеци по-рано, при други - седмици, а при трети - броени дни по-рано.

Извод: Най-важното е, че българските бизнеси започнаха да виждат голямата картина, създавайки стратегии, а не единични промоционални предложения. В този смисъл кампаниите за Black Friday започнаха да стават все по-професионални.
Тенденция №2: Сайтът започва да се възприема за основа на всички маркетинг усилия

През последните години онлайн магазините обръщат голямо внимание на техническата изправност на своите сайтове. Знаете, че по време на кампания - особено когато е добре планирана - трафикът (посещенията) към сайта се покачва многократно. Ако в точно този момент онлайн магазинът не разполага с достатъчен ресурс да поеме цялата вълна от посещения, той зарежда бавно или направо „пада“.


Като цяло можете да си „скъсате нервите“ и да съжалите, че въобще сте решили да се включите в световната кампания. Хубавото на тези ситуации е, че Ви дават ценен опит. Както се казва… опарите ли се веднъж, не повтаряте същата грешка.

Искате да се погрижите за техническата оптимизация на сайта си? Направете го още сега!
 
Всяка година споделяме с Вас съвети за оптимизация на Вашите сайтове. Тази година бързаме отрано да Ви припомним за две СуперПолезни статии, които съдържат ценна информация за всеки сайт на споделен хостинг или управляем виртуален сървър (MVPS), виртуален (VPS) или нает сървър.
 
Успешен Black Friday за сайтове на споделен хостинг или управляем виртуален сървър (MVPS) (част 1)

Имате сървър (нает или VPS)? Подгответе го за Black Friday! (част 2)

Именно затова е важно, преди да положите основите на Black Friday кампанията си, да се уверите, че онлайн магазинът Ви ще успее да отговори на очакванията Ви за желан трафик.

Ако до преди 3 години малцина собственици на онлайн магазини си даваха сметка за ресурсното обезпечаване на своите онлайн магазини, то сега това е първата грижа на много наши клиенти.

Извод: С времето ние като хостинг компания и Вие като собственици на онлайн магазини, научихме много, подобрихме много и започнахме да работим като екип.

Тенденция №3: Все повече собственици на онлайн магазини се свързват с нас отрано

Всяка година периодът октомври-ноември се превръща в един общ проект със споделена отговорност между СуперХостинг.БГ и нашите клиенти. Радостни сме да Ви споделим, че все повече собственици на онлайн магазини, които планират сериозни активности по време на Black Friday, проактивно се свързват с нас за консултация по отношение на сървърните им ресурси.

За да им съдействаме максимално, те ни споделят какво увеличение на трафика очакват в периода на планираната кампания. Ние, от своя страна, проверяваме настоящата работа на сайта и съобразяваме нуждите му според очакваното бъдещо поведение. След това даваме индивидуална препоръка и подходящо решение за всеки наш клиент.

С времето тази практика доказа своите ползи. Днес тя е установен процес, който помага на клиентите ни да се подготвят за успех, а на нас - да осигурим необходимия ресурс на време за „черния“ успех.

Благодарим Ви за доверието!

Тази година отново поставяме началото на съвместния ни проект „подготовка за празнични кампании“. Ако планирате активности за Black Friday, Cyber Monday или коледните празници, свържете се с нас за консултация не по-късно от 15 ноември 2019. Информирайте ни за очаквания ръст на трафика към сайта Ви, за да Ви предоставим подходящо решение или препоръка за оптимизация.

Важно уточнение: Осигуряването на допълнителен сървърен ресурс също изисква предварително планиране от наша страна. Ако се свържете с нас след 15 ноември или в последния момент, има вероятност да не успеем да реагираме толкова бързо, колкото обикновено.
Затова планирайте навреме и си гарантирайте успех по време на „петъчната лудост“!

Много наши клиенти вече се свързаха с нас!

Направете го и Вие по:

Маркетинг Специалист

Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.