Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Предлагате услуги? Време е за Black Friday кампания!

Имате сайт, но той не попада в графата „Онлайн магазин“?
A замисляли ли сте се как да привлечете вниманието на потребителите към него и да накарате повече хора да научат за Вашия бизнес?
Ето, че подходящият момент вече чука на вратата, а именно Black Friday.
Датата е 29 ноември, а ние сме тук, за да Ви дадем 3 съвета за популяризиране на Вашите услуги онлайн, както и специалните предложения и оферти за клиентите Ви.

Следващите редове са подходящи за всеки бизнес, който е посветен например на:

  • отдаване на имоти под наем;
  • козметични и разкрасителни процедури;
  • медицински услуги;
  • фотография;
  • счетоводни услуги;
  • дизайн;
  • ремонтни дейности;
  • изкуство;
  • производство на специфични стоки и консумативи;
  • строителство;
  • ресторантьорство;
  • езикови курсове;
  • транспортни и логистични услуги;
  • бизнес консултиране и още.

Ще Ви разкажем какво е нужно да предприемете независимо, че сайтът Ви не попада в обсега на електронната търговия и не осъществявате онлайн продажби.

Ако се чудите какво бихте могли да подготвите за своите клиенти, без сайтът Ви да е онлайн магазин, оставяме тук няколко предложения:

  • Организирайте томбола, игра или конкурс, свързани с Вашите услуги. Подгответе подаръчен ваучер или пакет за победителите.
  • Сложете специален промокод на сайта си, валиден за дните около Black Friday. Така клиентите ще могат да се възползват от специалното намаление при следващото си посещение при Вас.
  • Поставете на видимо място в сайта си банер с отстъпка за Ваша услуга или предлагайте напълно безплатно услуга по Ваш избор на самия Black Friday. По този начин клиентите Ви ще са наясно какво им предлагате още с първото сканиране на страницата.
  • Създайте промоционална оферта за клиентите, довели приятел или познат при Вас. Такъв тип предложение например би изглеждало по следния начин: „Вземи приятел със себе си и се възползвай от 50% намаление на избрана от теб услуга“.
  • Направете символичен подарък на потребителите, които са си направили резервация за Ваши услуги в деня на Black Friday. Това може да бъде книга, козметика или нещо практично.
  • Стимулирайте потребителите да споделят Ваши публикации в социалните мрежи, като в замяна им предложите отстъпка, промокод за намаление на Ваша услуга или подарък.

Това са само част от активностите, които може да организирате за Вашите клиенти.
Имайте предвид, че всеки бизнес е строго индивидуален и е добре да съобразите планираните активности спрямо спецификата на предлаганите от Вас услуги.
Това, което би работило отлично за едни, може да не бъде печелившо за други. Преценете сами на какво да заложите.

Подготвили сме няколко препоръки, с които да си осигурите спокойствието, че ще извлечете максимални резултати от най-черния ден в годината.

1. Планирайте отрано

Не чакайте последния момент, за да информирате Вашите клиенти, че възнамерявате да се включите в кампанията за Black Friday. Колкото по-рано ги уведомите, толкова по-добре. По този начин ще сте сигурни, че повече потребители са научили за промоциите, които подготвяте.

Най-добрият начин да започнете с подготовката за предстоящия Black Friday е:

  • Поставяне на тематични банери на видно място в сайта.
  • Създаване на промоционална лендинг страница.
  • Изпращане на бюлетин с информация за планираните отстъпки, промоции и оферти.
  • Имейл маркетинг.
  • Реклама във всички социални канали, в които комуникирате услугите си.

С изпълнението на тези точки си гарантирате успешна маркетингова кампания, посветена на дългоочаквания Black Friday. Освен това ще събудите интереса на потребителите към Вашите услуги и ще си осигурите висок процент посещения на сайта.

2. Подгответе сайта си

Разгледайте сайта си внимателно и помислете от потребителска гледна точка кои елементи Ви се струват излишни. Най-вероятно те ще разсейват вниманието на посетителите от фокуса на Вашите услуги и промоции.
Бъдете премерени и с ефектите, защото често те са предпоставка за незабавното напускане на страницата.

Ако сте създали сайта си с помощта на Сайт билдър, не би трябвало да срещнете затруднение при извършването на гореизброените корекции. Но все пак ако имате и най-малкото съмнение, не се колебайте да се обърнете към нашия екип за напълно безплатна консултация.

Сайт билдър е решение от типа Software as a Service (софтуер като услуга), което значи, че разполага с нужния ресурс за непрекъснатата работа на Вашия сайт.
Въпреки това е добре да:

  • преразгледате всички елементи в сайта си и да оптимизирате размера на визуалните файлове;
  • проверите изгледа на страниците за мобилно устройство;
  • се уверите, че сте изпълнили всички SEO стъпки за Вашия сайт.

Създайте безпроблемно и незабравимо преживяване за Вашите клиенти по време на техния престой на сайта Ви.

3. Изградете добър имейл маркетинг

Имейл маркетингът играе съществена роля за развитието на Вашия онлайн бизнес. Неговата значимост се усеща най-вече по време на кампании като Black Friday.
Това е времето, в което не просто информирате клиентите си за промоциите, които планирате, а подходящ момент да превърнете офертите си в изключително събитие и да популяризирате бранда си.

Освен това усилията, които ще инвестирате в имейл маркетинг, ще бъдат възнаградени с лоялни клиенти. А това е безценно.

Подгответе имейл, с който да уведомите потребители за Вашите промо предложения. Тук е мястото, в което да включите различни:

  • отстъпки;
  • промокодове;
  • ваучери;
  • подаръци;
  • оферти.
Съвет: За да достигне имейлът Ви до възможно повече потребители, сложете форма за абониране в сайта си и насърчавайте клиентите си да се абонират за предстоящите Ви оферти. Така значително ще се увеличи броят на имейлите, към които да адресирате Вашите послания.

Не забравяйте, че добрата подготовка Ви осигурява половината от успеха на маркетинговата Ви стратегия.

Пожелаваме на всички наши клиенти реализиране на безупречен Black Friday и достигане на мечтаните резултати.

Абонирайте се за СуперБлога, за да не пропуснете следващите интересни статии, които сме Ви подготвили.

АБОНИРАНЕ

Маркетинг Специалист

Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other