Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

5 съвета за по-добри продажби на Black Friday с Shopiko

През 2019 г. Black Friday ще бъде на 29 ноември. Подготвихте ли Вашия магазин за един от най-силните периоди за онлайн продажби? Припомняме ви 5 съвета, чрез които да постигнете по-добри резултати на 29.11.19 г.

P.S. След тази световна промоция можете да се възползвате и от още две дати, на които да подготвите специални предложения за Вашите клиенти:

02.12.19 г. – CyberMonday (кибер понеделник, насочен за всички магазини, предлагащи технологични джаджи, електроника, гейминг индустрията и други).

14.12.19 г. – Free shipping day (ден на безплатните доставки).

Black Friday ще дойде съвсем скоро. Знаете ли кога? На 29-ти ноември - последният петък на ноември! Готов ли е Вашият Shopiko магазин за този ден? Планирахте ли промоционалните си предложения, активностите в социалните мрежи, кампания, блог публикации, имейл бюлетин?

Ако направите всичко това, то тогава Ви очаква сериозен ръст в посещенията и продажбите на този ден. Ще може ли Вашият Shopiko магазин да понесе всички посещения и да работи безупречно? Естествено! Shopiko е услуга от типа SaaS (Software as a Service) или иначе казано - софтуер като услуга.

С нея ще имате на разположение необходимия ресурс за Вашия онлайн магазин във всеки един момент. Така можете да бъдете сигурни, че по време на Black Friday той ще бъде достъпен и клиентите Ви ще могат да поръчат продуктите, които желаят.

А ето и още 5 съвета, за да постигнете по-добри резултати по време на кампанията Ви!

#1 Големи отстъпки, ваучери, безплатни доставки, промо кодове? Как да постигна по-добри резултати?

По традиция на Black Friday потребителите очакват да видят най-големите намаления, които някога сте правили. Затова е препоръчително да изберете по-ограничен брой артикули от Вашия онлайн магазин и да предложите за тях най-атрактивните отстъпки, които можете да си позволите. Ако не можете да си позволите отстъпки над 50%, тогава като алтернатива остава да предложите по-голямата част от продуктите, които предлагате, с по-малка отстъпка.

Добра възможност като компенсация на по-ниските отстъпки е да предложите и безплатна доставка - без значение от стойността на поръчката. Помислете и за други безплатни добавки като подаръчна торбичка или ръчно написана картичка с послание. Друга възможност е към всички поръчки, направени на 23-ти, да подарявате и промокод с X% отстъпка за следваща покупка.

Все пак да не забравяме, че след Black Friday пазаруването на подаръци за коледните и новогодишните празници ще продължи! 🙂 Който и от тези подходи да изберете, целта е една - да накарате възможно най-голям процент от посетителите на Вашия магазин да направят поръчка.

#2 Бързи доставки - мисията възможна?

Една от причините клиентите да се разочароват от поръчки, направени на Black Friday, e забавянето в доставките. В този случай бихме Ви посъветвали да говорите предварително с куриерската компания, която използвате, и да обсъдите сроковете и възможното закъснение на доставките. Уточнете точните срокове, в които те ще се извършват.

Ако е възможно забавяне, е по-добре да упоменете тази информация в магазина си и клиентите да са наясно с това от самото начало. Помислете и върху възможността за доставки в рамките на деня от Вашия екип само за населеното място, в което е локализирана дейността Ви.

#3 Екипът - в пълна готовност!

Обсъдете с екипа начина на работа по време на петъчната промоция. Погрижете се всички да са запознати с промоционалните цени, с допълнителните услуги, които ще предложите на този ден (ако има такива), със сроковете за доставка. Предложете ценови листи с промоционалните предложения на всеки от тях. Важно е при запитване от клиент да се реагира максимално бързо и да не се предоставя неточна информация. Освен отстъпки, е важно и обслужването да бъде на ниво!

#4 Актуализирайте сайта

Прегледайте внимателно магазина си. Какви банери ще Ви бъдат необходими и какво ще комуникирате чрез тях?

Времето, в което ще важат промоционалните предложения, безплатна доставка, процентни отстъпки и т.н. Важно е потребителите да видят веднага Вашите СуперОферти.

Освен банерите, можете да добавите и ПРОМО артикулите на начална страница. Помислете и за допълнителен елемент в логото, който отново да прави асоциация с ГОЛЕМИЯ ден! 🙂 Преразгледайте добре и политиката си за връщане и подмяна на стоки. Важно е всичко да бъде ясно за клиента и да не остава изненадан!

#5 Бъдете шумни!

Увеличете рекламните си бюджети в седмицата преди 29-ти и особено на самия ден! Фокусирайте се върху каналите за реклама, които знаете, че допринасят за най-голям процент от продажбите Ви. Бъдете активни в социалните мрежи. Подгответе два имейл бюлетина - един в седмицата преди 29-ти, в който да обявите, че ще се включите в кампанията и един със специалните оферти, който да изпратите на самия ден.

Не отлагайте подготовката на Вашия онлайн магазин за Back Friday. Планирайте всички активности навреме, за да имате по-добри резултати и да постигнете желания ръст в продажбите!

Абонирайте се за СуперБлога, за да получавате полезна информация за развитието на Вашия онлайн магазин!

АБОНИРАНЕ

Маркетинг Специалист

Митко може да изгради онлайн магазин на всяка платформа, но харесва най-много SaaS, защото предпочита да продава пред това да програмира. СуперСилата на Митко е, че знае много за електронната търговия и не се притеснява да го споделя.