https://blog.superhosting.bg/5-tips-for-more-sales-on-black-friday-with-shopiko.html

Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Блог на SuperHosting.BG

5 съвета за по-добри продажби на Black Friday с Shopiko

2016-11-02
Електронна търговия
онлайн магазин, продажби онлайн, shopiko, шопико, black friday, черен петък, промоции, отстъпки, онлайн търговия, интернет търговия, електронна търговия

Black Friday ще дойде съвсем скоро. Знаете ли кога? На 25-ти ноември! Готов ли е вашият Shopiko магазин за този ден? Планирахте ли промоционалните си предложения, активностите в социалните мрежи, кампания, блог публикации, имейл бюлетин?

Ако направите всичко това, то тогава ви очаква сериозен ръст в посещенията и продажбите на този ден. Ще може ли вашият Shopiko магазин да понесе всички посещения и да работи безупречно? Естествено! Shopiko е услуга от типа SaaS (Software as a Service) или иначе казано софтуер като услуга. С нея вие ще имате на разположение необходимия ресурс за вашия онлайн магазин във всеки един момент. Така можете да бъдете сигурни, че на Black Friday той ще бъде достъпен и клиентите ви ще могат да поръчат продуктите, които желаят.

А ето и още 5 съвета, за да постигнете по-добри резултати на черния петък!

Големи отстъпки, безплатна доставка, промокодове? Как да постигна по-добри резултати?

По традиция на Black Friday потребителите очакват да видят най-големите намаления, които някога сте правили. Затова е препоръчително да изберете по-ограничен брой артикули от вашия онлайн магазин и да предложите за тях най-атрактивните отстъпки, които можете да си позволите. Ако не можете да си позволите отстъпки над 50%, тогава като алтернатива остава да предложите по-голямата част от продуктите, които предлагате, с по-малка отстъпка. Добра възможност като компенсация на по-ниските отстъпки е да предложите и безплатна доставка – без значение от стойността на поръчката. Помислете и за други безплатни добавки като подаръчна торбичка или ръчно написана картичка с послание. Друга възможност е към всички поръчки, направени на 25-ти, да подарявате и промокод с X% отстъпка за следваща покупка. Все пак да не забравяме, че след Black Friday пазаруването на подаръци за коледните и новогодишните празници ще продължи! 🙂 Който и от тези подходи да изберете, целта е една – да накарате възможно най-голям процент от посетителите на вашия магазин да направят поръчка.

Доставките – мисията възможна?

Една от причините клиентите да се разочароват от поръчки, направени на Black Friday, e забавянето в доставките. В този случай бихме ви посъветвали да говорите предварително с куриерската компания, която използвате и да обсъдите сроковете и възможното закъснение на доставките. Уточнете точните срокове, в които те ще се извършват. Ако е възможно забавяне, е по-добре да упоменете тази информация в магазина си и клиентите да са наясно с това от самото начало. Помислете и върху възможността за доставки в рамките на деня от вашия екип само за населеното място, в което е локализирана дейността ви.

Екипът – в пълна готовност!

Обсъдете с екипа начина на работа по време на черния петък. Погрижете се всички да са запознати с промоционалните цени, с допълнителните услуги, които ще предложите на този ден (ако има такива), със сроковете за доставка. Предоставете ценови листи с промоционалните предложения на всеки от тях. Важно е при запитване от клиент да се реагира максимално бързо и да не се предоставя неточна информация. Освен отстъпки е важно и обслужването да бъде на ниво!

Актуализирайте сайта

Прегледайте внимателно магазина си. Какви банери ще ви бъдат необходими и какво ще комуникирате чрез тях?
Времето, в което ще важат промоционалните предложения, безплатна доставка, процентни отстъпки и т.н. Важно е потребителите да видят веднага вашите СуперОферти. Освен банерите можете да добавите и ПРОМО артикулите на начална страница. Помислете и за допълнителен елемент в логото, който отново да прави асоциация с ГОЛЕМИЯ ден! 🙂 Преразгледайте добре и политиката си за връщане и подмяна на стоки. Важно е всичко да бъде ясно за клиента и да не остава изненадан!

Бъдете шумни!

Увеличете рекламните си бюджети в седмицата преди 25-ти и особено на самия ден! Фокусирайте се върху каналите за реклама, които знаете, че допринасят за най-голям процент от продажбите ви. Бъдете активни в социалните мрежи. Подгответе два имейл бюлетина – един в седмицата преди 25-ти, в който да споменете, че ще се включите в кампанията и един със специалните оферти, който да изпратите на самия ден.

P.S. Предлагаме ви и още две дати, на които да предложите на посетителите си нещо специално: 28.11 – CyberMonday (кибер понеделник, насочен за всички магазини, предлагащи технологични джаджи, електроника, гейминг индустрията и други), 16.12 – Freeshipping day (ден на безплатните доставки).

 

Маркетинг Специалист

Митко може да изгради онлайн магазин на всяка платформа, но харесва най-много SaaS, защото предпочита да продава пред това да програмира. СуперСилата на Митко е, че знае много за електронната търговия и не се притеснява да го споделя.

500px270px
SuperHosting.BG

Препоръчани статии

Оставете коментар

Все още няма коментари

Уведоми ме при
avatar

wpDiscuz