Блог

Новини и полезни съвети за Вашите услуги и уебсайтове!

Блог

Новини и полезни съвети за Вашите услуги и уебсайтове!

5 съвета за по-добри продажби на Black Friday с Shopiko

През 2020 г. Black Friday ще бъде на 27 ноември. Подготвихте ли Вашия магазин за един от най-силните периоди за онлайн продажби? Припомняме ви 5 съвета, чрез които да постигнете по-добри при предстоящите промо кампании.

P.S. След тази световна промоция можете да се възползвате и от още две дати, на които да подготвите специални предложения за Вашите клиенти:

30.11.20 г. – CyberMonday (кибер понеделник, насочен за всички магазини, предлагащи технологични джаджи, електроника, гейминг индустрията и други).

18.12.20 г. – Free shipping day (ден на безплатните доставки).

&nbsp
Black Friday ще дойде съвсем скоро. Знаете ли кога? На 27.11 – последният петък на ноември! Готов ли е Вашият Shopiko магазин за този ден? Планирахте ли промоционалните си предложения, активностите в социалните мрежи, кампания, блог публикации, имейл бюлетин?

Ако направите всичко това, то тогава Ви очаква сериозен ръст в посещенията и продажбите на този ден. Ще може ли Вашият Shopiko магазин да понесе всички посещения и да работи безупречно? Естествено! Shopiko е услуга от типа SaaS (Software as a Service) или иначе казано – софтуер като услуга.

С нея ще имате на разположение необходимия ресурс за Вашия онлайн магазин във всеки един момент. Така можете да бъдете сигурни, че по време на Black Friday той ще бъде достъпен и клиентите Ви ще могат да поръчат продуктите, които желаят.

А ето и още 5 съвета, за да постигнете по-добри резултати по време на кампанията Ви!

#1 Големи отстъпки, ваучери, безплатни доставки, промо кодове? Как да постигна по-добри резултати?

По традиция на Black Friday потребителите очакват да видят най-големите намаления, които някога сте правили. Затова е препоръчително да изберете по-ограничен брой артикули от Вашия онлайн магазин и да предложите за тях най-атрактивните отстъпки, които можете да си позволите. Ако не можете да си позволите отстъпки над 50%, тогава като алтернатива остава да предложите по-голямата част от продуктите, които предлагате, с по-малка отстъпка.

Добра възможност като компенсация на по-ниските отстъпки е да предложите и безплатна доставка – без значение от стойността на поръчката. Помислете и за други безплатни добавки като подаръчна торбичка или ръчно написана картичка с послание. Друга възможност е към всички поръчки, направени на 27-ми, да подарявате и промокод с X% отстъпка за следваща покупка.

Все пак да не забравяме, че след Black Friday пазаруването на подаръци за коледните и новогодишните празници ще продължи! 🙂 Който и от тези подходи да изберете, целта е една – да накарате възможно най-голям процент от посетителите на Вашия магазин да направят поръчка.

#2 Бързи доставки – мисията възможна?

Една от причините клиентите да се разочароват от поръчки, направени на Black Friday, e забавянето в доставките. В този случай бихме Ви посъветвали да говорите предварително с куриерската компания, която използвате, и да обсъдите сроковете и възможното закъснение на доставките. Уточнете точните срокове, в които те ще се извършват.

Ако е възможно забавяне, е по-добре да упоменете тази информация в магазина си и клиентите да са наясно с това от самото начало. Помислете и върху възможността за доставки в рамките на деня от Вашия екип само за населеното място, в което е локализирана дейността Ви.

#3 Екипът – в пълна готовност!

Обсъдете с екипа начина на работа по време на петъчната промоция. Погрижете се всички да са запознати с промоционалните цени, с допълнителните услуги, които ще предложите на този ден (ако има такива), със сроковете за доставка. Предложете ценови листи с промоционалните предложения на всеки от тях. Важно е при запитване от клиент да се реагира максимално бързо и да не се предоставя неточна информация. Освен отстъпки, е важно и обслужването да бъде на ниво!

#4 Актуализирайте сайта

Прегледайте внимателно магазина си. Какви банери ще Ви бъдат необходими и какво ще комуникирате чрез тях?

Времето, в което ще важат промоционалните предложения, безплатна доставка, процентни отстъпки и т.н. Важно е потребителите да видят веднага Вашите СуперОферти.

Освен банерите, можете да добавите и ПРОМО артикулите на начална страница. Помислете и за допълнителен елемент в логото, който отново да прави асоциация с ГОЛЕМИЯ ден! 🙂 Преразгледайте добре и политиката си за връщане и подмяна на стоки. Важно е всичко да бъде ясно за клиента и да не остава изненадан!

Тествай Шопико безплатно за 14 дни

#5 Бъдете шумни!

Увеличете рекламните си бюджети в седмицата преди старта на Черния петък и особено на самия ден! Фокусирайте се върху каналите за реклама, които знаете, че допринасят за най-голям процент от продажбите Ви. Бъдете активни в социалните мрежи. Подгответе два имейл бюлетина – един в седмицата преди датата на Вашите намаления, в който да обявите, че ще се включите в кампанията и един със специалните оферти, който да изпратите на самия ден.

Не отлагайте подготовката на Вашия онлайн магазин за Black Friday. Планирайте всички активности навреме, за да имате по-добри резултати и да постигнете желания ръст в продажбите!

Вижте още от поредицата ни, посветена на Black Friday:

Абонирайте се за СуперБлога, за да получавате полезна информация за развитието на Вашия онлайн магазин!

АБОНИРАНЕ

Димитър Денев
Димитър Денев
Митко може да изгради онлайн магазин на всяка платформа, но харесва най-много SaaS, защото предпочита да продава пред това да програмира. СуперСилата на Митко е, че знае много за електронната търговия и не се притеснява да го споделя.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest
1 Коментар
Inline Feedbacks
View all comments