Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

18+ инструмента в хостинг акаунта - в помощ на бизнеса

Хостинг услугата предлага възможност за използването на различни онлайн инструменти, които намират приложение в различни сфери на управлението и работата на онлайн бизнеса или личните дейности и цели.

Някои от тях могат да помогнат на много бизнеси да реорганизират работата си онлайн в контекста на конкретната ситуация. Например инструменти за:

  • Създаване и управление на проект за нов продукт, нова услуга, процес или въвеждане на промяна в работата на бизнеса;
  • Управление на информацията - събиране, публикуване и споделяне;
  • Работа с клиенти - комуникация, обратна връзка и обслужване.

Тези инструменти представляват приложения, които можете да инсталирате в хостинг акаунта през Softaculous и да използвате за най-различни дейности като:

  • управление на проекти и процеси;
  • споделяне на файлове и документи с партньори и колеги;
  • за предоставяне на обслужване на клиентите чрез чат, тикети и имейли и много други.

Разнообразието на приложения в cPanel » Softaculous е много голямо. Има избор от над 300 инструмента, които можете да инсталирате в хостинг акаунта.

Повечето от приложенията са безплатни и с отворен код, докато някои предлагат платени лицензи с повече възможности, функционалности и поддръжка.

В Softaculous можете да намерите приложения, които не сте предполагали, че съществуват. И за да не инсталирате всяко приложение, което Ви се стори интересно, можете да го видите и тествате чрез опцията Demo.

Опцията Demo в Softaculous - за преглед на даденото приложение, без нужда да се инсталира в хостинг акаунта.

Ето няколко интересни приложения, които може да се използват в бизнеса или за различни лични цели:

Управление на проекти

Постигането на цели, резултати, създаването на продукт или услуга, може да се извършва чрез установен план за действие с етапи и фази, съдържащи отделни дейности (задачи).

Управлението на проекти може да се прояви в най-различни сфери на дейност или индустрии, независимо от мащаба на проекта.

Няколко примера за проекти:

  • Стартиране на нов уебсайт.
  • Създаване на нов продукт или услуга.
  • Въвеждане на промени в бизнеса, с цел съответствие към регулация (например GDPR) или към промяна в средата и условията (например кризисната обстановка).

Инструментите за управление на проекти имат множество компоненти и може да използват различни методи в управлението например стил Kanban или Scrum.

Няколко примерни инструменти за управление на проекти и процеси.

Kanboard

Kanboard е минималистичен инструмент за управление на проекти. Изчистен интерфейс с минимален брой функционалности, най-нужните за управлението на проектите. Има възможност да се активират допълнителни плъгини като интеграция със Slack и други.

Kimai

Kimai е инструмент за отчитане и управление на работното време. Може да се използва от фрийлансъри, малки или големи компании.

Ето няколко инструмента, които намират приложение в изпълнението на бизнес дейности:

  • Admidio е система за управление на потребители и е подходяща за асоциации, групи, организации. Към стандартните функционалности за управление на потребителите може да се добавят допълнителни модули. Стандартните функционалности са списъци, контрол на достъпа, събития, предоставяне на документи и файлове за сваляне на гости и потребители, качване на изображения, съобщения, имейли.
  • Snipe-IT е инструмент за управление на IT активите/ресурсите на компанията. Може да се следят наличности на устройства, статус на лицензи за софтуер, компютърни аксесоари, консумативи, компоненти и други.

Още приложения в категория „Управление на проекти“ в Softaculous: Rukovoditel, MantisBT, SOPlanning.

към началото

Събиране и споделяне на информация

Нуждите за управление на информацията може да са различни. Приложенията, които са събрани в Softaculous в категориите „Блогове“, „Портали/CMS“, „Форуми“, „Галерии“, „Уикита“ и „Образователни“ може да послужат за събиране, съхранение и публикуване на почти всякакъв вид информация.

Например, ако имате продукт или услуга, която се използва от Вашите клиенти, може да им предоставите информация за употребата и функционалностите ѝ - под формата на помощна документация, статии, ръководства, инструкции, туториали и други.

Няколко примерни приложения за събиране и споделяне на информация в посочените категории.

Блогове

Приложенията за блогове са подходящи за сайтове, в които може да се публикуват статии и новини.

b2evolution

b2evolution е комплексна система, която предлага функционалности за блог, форум, галерия, уики и bug tracker в един единствен сайт.

Още приложения за блогове в категория „Блогове“ в Softaculous: Serendipity, Dotclear и Textpattern.

Портали/CMS

CMS платформите са приложения за създаване и управление на сайтове с различни цели и функционалности например блог, личен или фирмен сайт, онлайн магазин и много други.

WordPress

WordPress е CMS платформа, с която можете да изградите сайтове с всякаква насоченост - блог, личен или фирмен сайт, онлайн магазин, сайт за онлайн обучение, подкаст и много други.

Вижте още: 🔗 Твоят първи WordPress сайт в три стъпки | Blog

Още приложения от категорията: Joomla, Drupal, Open Real Estate, GRAV, TYPO3 и много други.

към началото

Форуми

Форумите дават възможността хората да обсъждат в реално време всичко, което ги интересува, да споделят своето мнение или информация, да прочетат мненията на другите потребители.

phpBB

phpBB е едно от най-популярните и използвани приложения за форуми в света. Той позволява на хората да публикуват идеи, мнения и информация в организиран вид.

Още приложения от категория „Форуми“: Simple Machines Forum, MyBB.

Галерии

Приложенията за онлайн фото галерии дават възможност за организиране и споделяне на снимки и други графични файлове.

Piwigo

Piwigo е приложение за създаване на онлайн галерия, с което можете да организирате и споделяте Вашите снимки, изображения и други графични файлове. Поддържа албуми с неограничен брой подкатегории, колекции, възможност за търсене по дата и календар, задаване на защитен достъп до албуми или отделни изображения.

Още приложения от категория „Галерии“: Coppermine, Zenphoto.

Уикита

Wiki приложенията се използват за създаване на онлайн енциклопедии и портали с помощна информация. Световноизвестната база със знание - Wikipedia използва точно такова приложение (MediaWiki).

PmWiki

PmWiki е приложение за създаване на сайт тип Wiki страници. Wiki сайтът е подходящ за създаване на вътрешно фирмена документация или за публична помощна документация.

Други подобни приложения в категория „Уикита“ в Softaculous са MediaWiki и DokuWiki.

Образователни

За споделянето на информация с цел обучение, съществуват специално създадени системи за електронно обучение - LMS (Learning Management System).

Moodle

Moodle е система за онлайн обучение, с която може да се създават курсове чрез публикуване на различни материали и информация. Moodle има голяма общност от потребители и разработчици. За пример училищата може да разполагат с онлайн учебен портал, за който се използва точно тази система.

Още приложения от категория „Образователни“: TCExam, Omeka, Gibbon, ILIAS, Xerte Online Toolkits.

към началото

Съхранение и споделяне на файлове

Инструментите в този раздел са специално отделени от раздела за споделянето на информация, тъй като дават възможност за конкретна работа с документи и различни типове файлове (съдържащи информация).

Независимо дали искате да споделите документи вътре в организацията, или с Вашите клиенти и партньори, в категория „Управление на файлове“ в Softaculous можете да намерите подходящи инструменти за целта.

Nextcloud

Nextcloud е многофункционална система за управление и споделяне на документи/файлове. Може да се активират различни модули, с които се добавят функционалности като управление на проекти, календари, задачи, мейли, бележки и други.

Друго приложение в категория „Управление на файлове“, с което можете да съхранявате и споделяте файлове, изображения, документи, аудио/видео и други, е: ownCloud.

Тези инструменти са един вид алтернатива на уеб инструментите като Google Drive и Dropbox.

към началото

Обслужване и връзка с клиентите

Приложенията за обслужване на клиенти са допълнителни компоненти към бизнеса, чрез които може да се получи обратна връзка от клиентите и да се предложи обслужване чрез тикети, имейл и чат.

Hesk

Hesk е лек помощен център, който предлага уеб базирана система за запитвания (тикети). Може да е като добавка към вече съществуващ сайт. Клиентите може да създават тикети, които да се обработват от служители през уеб интерфейс. Hesk предлага опции за управление на запитванията - отдели, екипи, готови отговори и други.

Още инструменти за обслужване на клиенти в категория „Поддръжка на клиенти“:

  • Vision Helpdesk е инструмент, който предлага решения за обслужване на клиенти. Обслужването може да се извършва през няколко канала за връзка - имейл, чат, телефон. Допълнително има модул за помощна страница (knowledge base) и IT Service Deck.
  • Mibew Messenger е система за обслужване на клиенти чрез чат.

Други инструменти, които може да се включат към обслужването на запитвания и получаването на обратна връзка от клиентите, са форумите, приложенията за социални мрежи и за анкети.

В отделна категория са специализираните и комплексни приложения за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM).

Ето няколко примерни приложения, които можете да използвате за Вашия бизнес и цели.

Социални мрежи

Open Source Social Network

Open Source Social Network е приложение за социална мрежа, предоставящо функционалности, познати от Facebook, Instagram и Twitter. Потребителите имат лична стена, списък с приятели, фото албуми и много други.

Още приложения в категорията: HumHub, UNA, HubZilla и други.

Анкети и проучвания

LimeSurvey

LimeSurvey е инструмент за създаване, публикуване и събиране на отговори към анкети, проучвания, въпроси.

Още едно приложение от категорията „Анкети и анализи“: Matomo.

Бюлетини

phpList

phpList е инструмент за имейл маркетинг. Можете да създавате кампании и да проследявате статистики за представянето им.

Други приложения в категория „Пощи“, които представляват уебмейл клиенти - за проверка и изпращане на имейл съобщения: Roundcube, WebMail Lite, RainLoop Webmail

CRM (взаимоотношения с клиентите)

Dolibarr

Dolibarr е комплексна CRM (Customer Relationship Management) система за управление на бизнеса. Част от компонентите на системата, които може да се активират за различни нужди в управлението на бизнеса, са продажби, човешки ресурси, логистика, маркетинг, производство.

Още инструменти в категория „ERP/CRM“: YetiForce, Vtiger, Akaunting, SuiteCRM, OrangeHRM, EGroupware и много други.

Някои приложения, изискващи повече ресурси поради естеството и комплексността на функционалностите си като системите за поддръжка на клиенти, синхронизирането и споделянето на файлове, ще работят оптимално на подходящата хостинг услуга - Managed VPS или VPS.

В зависимост от целите и нуждите Ви можете да намерите много интересни и полезни инструменти, налични и работещи на хостинг услугата, които да Ви помогнат.

Всички тези приложения ще откриете в библиотеката Softaculous на Вашия хостинг акаунт. А ако все още нямате такъв - имате късмет! В момента хостинг плановете ни са с отстъпки до 70%. Разгледайте ги и се възползвайте от специалното ни предложение!

към началото

Специалист Техническа Поддръжка

Меган е една от нашите super-support-гурута. СуперСилите ѝ се крият в таланта ѝ да разказва за технически „неща“ по разбираем и достъпен начин.

0 0 гласове
.
500px270px
SuperHosting.BG
Абониране
Уведоми ме при
guest
6 Коментара
Коментари към текста
Виж всички коментари

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other

6
0
Какво мислите?x