18+ инструмента в хостинг акаунта – в помощ на бизнеса

Хостинг услугата предлага възможност за използването на различни онлайн инструменти, които намират приложение в различни сфери на управлението и работата на онлайн бизнеса или личните дейности и цели.

Някои от тях могат да помогнат на много бизнеси да реорганизират работата си онлайн в контекста на конкретната ситуация. Например инструменти за:

  • Създаване и управление на проект за нов продукт, нова услуга, процес или въвеждане на промяна в работата на бизнеса;
  • Управление на информацията – събиране, публикуване и споделяне;
  • Работа с клиенти – комуникация, обратна връзка и обслужване.

Тези инструменти представляват приложения, които можете да инсталирате в хостинг акаунта през Softaculous и да използвате за най-различни дейности като:

  • управление на проекти и процеси;
  • споделяне на файлове и документи с партньори и колеги;
  • за предоставяне на обслужване на клиентите чрез чат, тикети и имейли и много други.

Разнообразието на приложения в cPanel » Softaculous е много голямо. Има избор от над 300 инструмента, които можете да инсталирате в хостинг акаунта.

Повечето от приложенията са безплатни и с отворен код, докато някои предлагат платени лицензи с повече възможности, функционалности и поддръжка.

В Softaculous можете да намерите приложения, които не сте предполагали, че съществуват. И за да не инсталирате всяко приложение, което Ви се стори интересно, можете да го видите и тествате чрез опцията Demo.

Опцията Demo в Softaculous - за преглед на даденото приложение, без нужда да се инсталира в хостинг акаунта.
Опцията Demo в Softaculous – за преглед на даденото приложение, без нужда да се инсталира в хостинг акаунта.

Ето няколко интересни приложения, които може да се използват в бизнеса или за различни лични цели:

Управление на проекти

Постигането на цели, резултати, създаването на продукт или услуга, може да се извършва чрез установен план за действие с етапи и фази, съдържащи отделни дейности (задачи).

Управлението на проекти може да се прояви в най-различни сфери на дейност или индустрии, независимо от мащаба на проекта.

Няколко примера за проекти:

  • Стартиране на нов уебсайт.
  • Създаване на нов продукт или услуга.
  • Въвеждане на промени в бизнеса, с цел съответствие към регулация (например GDPR) или към промяна в средата и условията (например кризисната обстановка).

Инструментите за управление на проекти имат множество компоненти и може да използват различни методи в управлението например стил Kanban или Scrum.

Няколко примерни инструменти за управление на проекти и процеси.

Kanboard

Kanboard - управление на проекти

Kanboard е минималистичен инструмент за управление на проекти. Изчистен интерфейс с минимален брой функционалности, най-нужните за управлението на проектите. Има възможност да се активират допълнителни плъгини като интеграция със Slack и други.

Kimai

Kimai е инструмент за отчитане и управление на работното време

Kimai е инструмент за отчитане и управление на работното време. Може да се използва от фрийлансъри, малки или големи компании.

Ето няколко инструмента, които намират приложение в изпълнението на бизнес дейности:

  • Admidio е система за управление на потребители и е подходяща за асоциации, групи, организации. Към стандартните функционалности за управление на потребителите може да се добавят допълнителни модули. Стандартните функционалности са списъци, контрол на достъпа, събития, предоставяне на документи и файлове за сваляне на гости и потребители, качване на изображения, съобщения, имейли.
  • Snipe-IT е инструмент за управление на IT активите/ресурсите на компанията. Може да се следят наличности на устройства, статус на лицензи за софтуер, компютърни аксесоари, консумативи, компоненти и други.

Още приложения в категория „Управление на проекти“ в Softaculous: Rukovoditel, MantisBT, SOPlanning.

Събиране и споделяне на информация

Нуждите за управление на информацията може да са различни. Приложенията, които са събрани в Softaculous в категориите „Блогове“, „Портали/CMS“, „Форуми“, „Галерии“, „Уикита“ и „Образователни“ може да послужат за събиране, съхранение и публикуване на почти всякакъв вид информация.

Например, ако имате продукт или услуга, която се използва от Вашите клиенти, може да им предоставите информация за употребата и функционалностите ѝ – под формата на помощна документация, статии, ръководства, инструкции, туториали и други.

Няколко примерни приложения за събиране и споделяне на информация в посочените категории.

Блогове

Приложенията за блогове са подходящи за сайтове, в които може да се публикуват статии и новини.

b2evolution

b2evolution

b2evolution е комплексна система, която предлага функционалности за блог, форум, галерия, уики и bug tracker в един единствен сайт.

Още приложения за блогове в категория „Блогове“ в Softaculous: Serendipity, Dotclear и Textpattern.

Портали/CMS

CMS платформите са приложения за създаване и управление на сайтове с различни цели и функционалности например блог, личен или фирмен сайт, онлайн магазин и много други.

WordPress

WordPress

WordPress е CMS платформа, с която можете да изградите сайтове с всякаква насоченост – блог, личен или фирмен сайт, онлайн магазин, сайт за онлайн обучение, подкаст и много други.

Вижте още: 🔗 Твоят първи WordPress сайт в три стъпки | Blog

Още приложения от категорията: Joomla, Drupal, Open Real Estate, GRAV, TYPO3 и много други.

Форуми

Форумите дават възможността хората да обсъждат в реално време всичко, което ги интересува, да споделят своето мнение или информация, да прочетат мненията на другите потребители.

phpBB

phpBB

phpBB е едно от най-популярните и използвани приложения за форуми в света. Той позволява на хората да публикуват идеи, мнения и информация в организиран вид.

Още приложения от категория „Форуми“: Simple Machines Forum, MyBB.

Галерии

Приложенията за онлайн фото галерии дават възможност за организиране и споделяне на снимки и други графични файлове.

Piwigo

Piwigo

Piwigo е приложение за създаване на онлайн галерия, с което можете да организирате и споделяте Вашите снимки, изображения и други графични файлове. Поддържа албуми с неограничен брой подкатегории, колекции, възможност за търсене по дата и календар, задаване на защитен достъп до албуми или отделни изображения.

Още приложения от категория „Галерии“: Coppermine, Zenphoto.

Уикита

Wiki приложенията се използват за създаване на онлайн енциклопедии и портали с помощна информация. Световноизвестната база със знание – Wikipedia използва точно такова приложение (MediaWiki).

PmWiki

PmWiki

PmWiki е приложение за създаване на сайт тип Wiki страници. Wiki сайтът е подходящ за създаване на вътрешно фирмена документация или за публична помощна документация.

Други подобни приложения в категория „Уикита“ в Softaculous са MediaWiki и DokuWiki.

Образователни

За споделянето на информация с цел обучение, съществуват специално създадени системи за електронно обучениеLMS (Learning Management System).

Moodle

Moodle

Moodle е система за онлайн обучение, с която може да се създават курсове чрез публикуване на различни материали и информация. Moodle има голяма общност от потребители и разработчици. За пример училищата може да разполагат с онлайн учебен портал, за който се използва точно тази система.

Още приложения от категория „Образователни“: TCExam, Omeka, Gibbon, ILIAS, Xerte Online Toolkits.

Съхранение и споделяне на файлове

Инструментите в този раздел са специално отделени от раздела за споделянето на информация, тъй като дават възможност за конкретна работа с документи и различни типове файлове (съдържащи информация).

Независимо дали искате да споделите документи вътре в организацията, или с Вашите клиенти и партньори, в категория „Управление на файлове“ в Softaculous можете да намерите подходящи инструменти за целта.

Nextcloud

Nextcloud

Nextcloud е многофункционална система за управление и споделяне на документи/файлове. Може да се активират различни модули, с които се добавят функционалности като управление на проекти, календари, задачи, мейли, бележки и други.

Друго приложение в категория „Управление на файлове“, с което можете да съхранявате и споделяте файлове, изображения, документи, аудио/видео и други, е: ownCloud.

Тези инструменти са един вид алтернатива на уеб инструментите като Google Drive и Dropbox.

Обслужване и връзка с клиентите

Приложенията за обслужване на клиенти са допълнителни компоненти към бизнеса, чрез които може да се получи обратна връзка от клиентите и да се предложи обслужване чрез тикети, имейл и чат.

Hesk

Hesk

Hesk е лек помощен център, който предлага уеб базирана система за запитвания (тикети). Може да е като добавка към вече съществуващ сайт. Клиентите може да създават тикети, които да се обработват от служители през уеб интерфейс. Hesk предлага опции за управление на запитванията – отдели, екипи, готови отговори и други.

Още инструменти за обслужване на клиенти в категория „Поддръжка на клиенти“:

  • Vision Helpdesk е инструмент, който предлага решения за обслужване на клиенти. Обслужването може да се извършва през няколко канала за връзка – имейл, чат, телефон. Допълнително има модул за помощна страница (knowledge base) и IT Service Deck.
  • Mibew Messenger е система за обслужване на клиенти чрез чат.

Други инструменти, които може да се включат към обслужването на запитвания и получаването на обратна връзка от клиентите, са форумите, приложенията за социални мрежи и за анкети.

В отделна категория са специализираните и комплексни приложения за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM).

Ето няколко примерни приложения, които можете да използвате за Вашия бизнес и цели.

Социални мрежи

Open Source Social Network

Open Source Social Network

Open Source Social Network е приложение за социална мрежа, предоставящо функционалности, познати от Facebook, Instagram и Twitter. Потребителите имат лична стена, списък с приятели, фото албуми и много други.

Още приложения в категорията: HumHub, UNA, HubZilla и други.

Анкети и проучвания

LimeSurvey

LimeSurvey

LimeSurvey е инструмент за създаване, публикуване и събиране на отговори към анкети, проучвания, въпроси.

Още едно приложение от категорията „Анкети и анализи“: Matomo.

Бюлетини

phpList

phpList

phpList е инструмент за имейл маркетинг. Можете да създавате кампании и да проследявате статистики за представянето им.

Други приложения в категория „Пощи“, които представляват уебмейл клиенти – за проверка и изпращане на имейл съобщения: Roundcube, WebMail Lite, RainLoop Webmail

CRM (взаимоотношения с клиентите)

Dolibarr

Dolibarr

Dolibarr е комплексна CRM (Customer Relationship Management) система за управление на бизнеса. Част от компонентите на системата, които може да се активират за различни нужди в управлението на бизнеса, са продажби, човешки ресурси, логистика, маркетинг, производство.

Още инструменти в категория „ERP/CRM“: YetiForce, Vtiger, Akaunting, SuiteCRM, OrangeHRM, EGroupware и много други.

Някои приложения, изискващи повече ресурси поради естеството и комплексността на функционалностите си като системите за поддръжка на клиенти, синхронизирането и споделянето на файлове, ще работят оптимално на подходящата хостинг услуга – Managed VPS или VPS.

В зависимост от целите и нуждите Ви можете да намерите много интересни и полезни инструменти, налични и работещи на хостинг услугата, които да Ви помогнат. Всички тези приложения ще откриете в библиотеката Softaculous на Вашия хостинг акаунт.

Предстои Ви да си направите сайт? Поздравяваме Ви! Това е най-добрият начин да ускорите развитието на своя проект или съществуващ бизнес. Говорейки за хостинг… възползвайте се от специалното ни предложение за нов проект. Спестете до 192 лв. от нов хостинг план. А за да сте напълно спокойни за Вашата бизнес комуникация, добавете услугата Премиум защита от SPAM и вируси, която Ви предпазва от измамни имейли, съдържащи фалшиви фактури, фишинг атаки, вируси, SPAM.

Мадлена Методиева
Мадлена Методиева
Меган е част от СуперМаркетинг екипа. Мисията ѝ е старателно да попълва е-библиотеката на СуперХостинг.БГ с полезни и помощни статии.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

6 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Какво е CMS (Content Management System)?

Какво е CMS (система за управление на съдържание)? [Аудио]

0
CMS (система за управление на съдържание) е софтуерен инструмент за лесно и бързо създаване на сайт и след това лесно поддържане на съдържанието в него.
3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие

3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие [Аудио]

2
Под „органично присъствие“ имаме предвид всички начини, чрез които потребителите могат да разберат за Вашия бизнес, без да плащате за позициониране (реклама).

Black Friday: Рано пиле… на Черен петък триумфира или кога и как да започнете...

0
Вижте стъпките по подготовката на онлайн магазина, стоката и служителите Ви за Черен петък (Black Friday). Вземете нещо за писане и запретвайте ръкави!