Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Зорница от Kolie.bg и изкуството да правиш бижута

Винаги сме смятали клиентите на Shopiko за интересни и силни хора. Но никога не сме предполагали, че са толкова вдъхновяващи личности, с истории, които можеш да препрочиташ отново и отново. Да, всички те имат собствени бизнеси. Но по-важното е, че имат бизнеси, които се развиват устойчиво. Вярваме, че всяка една история е различна и значима. Затова решихме постепенно да Ви запознаваме с разказите на нашите клиенти за пътя, успеха и трудностите.

Историята на Зорница - управител на онлайн магазин KOLIE.BG, е една от тях - интересна, впечатляваща и вдъхновяваща. Затова нека преминем към същността - как се случи всичко и какво означава да работиш за себе си?

#1 Кои са личностите, които стоят зад kolie.bg?

Здравейте! Казвам се Зорница, но всички ме наричат Зори. Фамилията ми е Христева, на 33 години от град Пловдив, управител на онлайн магазин за бижута KOLIE.BG и майка на прекрасна петгодишна дъщеря. По професия съм икономист, но преди 13 години завърших средно професионално училище в родния ми град и от там имам диплома за II-ра квалификационна степен с професия ювелир. Рядко се чува тази дума, затова допълвам, че ювелир означава бижутер.

Зорница от kolie.bg разказва за своя бизнес

Да… от там тръгна моят път, свързан с бижутата. След това посещавах стажантска програма в една от най-големите бижутерии в страната. В училище не работихме със съвременните технологии, които се използваха тогава, и попадайки в голямото производство на бижутерията, за мен беше изключително интересно. Запознах се с всеки етап от създаването на едно бижу – ръчна или машинна изработка. Даже съм създавала свои модели, но не зная в момента къде са. :))

След програмата започнах работа на договор във фирмата, но осъзнах, че работата в производството не е за мен. Така започнах да уча и работя в сферата на маркетинг и продажбите.

#2 Как се роди идеята за Вашия бизнес?

През 2015-та година бях все още в майчинство и обмислях с какво ще се занимавам, след като дъщеря ми порасне и започне своя социален живот. Вече натрупала опит в сферата на маркетинга и продажбите най-вече в онлайн търговията, имала ювелирна професия и знания, една вечер, както си стояхме вкъщи с мъжа ми, се роди идеята за онлайн магазин. Но не какъв да е, а за бижута.

Новата колекция на kolie.bg

#3 Каква беше Вашата най-голяма трудност/предизвикателство при стартирането на собствен бизнес?

Бизнесът се стартира сравнително лесно. Разполагахме с контактите на бижутерии, взехме снимки, качихме ги в платформа, на която работих предишни години. Разбира се, тя се доработи за нашите нужди. След това изкарахме всички лицензи и се започна. Трудностите дойдоха с това, че бяхме стартиращ бизнес. Страната ни все още не дели бизнесите на малки, средни и големи. Същевременно не подпомага малкия да израства в правилната посока.

Но най-голямата трудност беше, и все още донякъде е, невъзможността да откриваме бързо добри партньори и външни изпълнители за необходимите ни услуги на местно ниво.

#4 Как избрахте домейна на Вашия магазин?

В същата вечер, вече решили, че ще имаме онлайн магазин, започнахме разпален brainstorming. Обичаме да вземаме решения по този начин. И така стигнахме до името „колие“, а разширението bg дойде автоматично като допълнение към името – kolie.bg. Лесно се произнася и запомня!

Признавам, предложението беше на мъжа ми Николай, както и придружаващият слоган: „Защото бижуто си ти“ или на английски - „THE JEWEL IS YOU“. 🙂 Проверихме веднага дали името е свободно и го запазихме.

#5 Доколко смятате, че името на сайта/бизнеса има значение за неговия имидж и успех?

До голяма степен. Пак ще повторя:

На първо място трябва да бъде лесно за произнасяне и запомнящо се.

Както и да пасва на самия бизнес, разбира се. Сблъсквали сме се с много имена на бизнеси, за които се чудиш с какво изобщо се занимават.

#6 Вие използвате платформата Shopiko за развитието на Вашия онлайн магазин. Какво най-много Ви харесва в нея?

Спряхме се на Shopiko след несполучливи няколко опита в търсене на добър доставчик и партньор на услуги, свързани със създаването на работещ онлайн магазин върху готова платформа. Избрахме Shopiko след разочарование от фирми, които не успяха да удовлетворят нашите изисквания и до този момент не съжаляваме за избора си.

 

Shopiko се оказа стабилна и изключително лесна за ползване система, подходяща за малък и среден бизнес. За по-малко от 2 седмици ние стартирахме новия си магазин. Най-голямото предимство на системата е, че е изключително стабилна. За близо една година работа, нито веднъж не е падала, а интеграцията с куриерските фирми е безупречна – с 1 клик създаваш товарителници и придвижваш към клиентите. Това изключително много улесни нашата работа.

#7 Какво бихте посъветвали хората, които обмислят да стартират свой онлайн магазин?

Избирайте добре своите доставчици и партньори, и търсете стабилност в хората и фирмите, на които се доверявате.

Наслаждавай се на малките неща с kolie.bg


Ако и Вие мислите да стартирате собствен бизнес - бъдете смели и пробвайте. Няма нищо по-мотивиращо от успеха. А той идва с първата стъпка. Изградете своя бъдещ магазин с Shopiko и продавайте успешно. Вие можете!

Абонирайте се за нашия блог, за да научавате първи за новите интервюта с клиенти на Shopiko. Обещаваме да са вдъхновяващи и полезни!

АБОНИРАНЕ

Маркетинг Специалист

Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.

500px270px
SuperHosting.BG

Препоръчани статии

Оставете коментар

avatar
  Абониране  
Уведоми ме при