Ново в Shopiko: Интеграция с платформа за сравняване на цени

Месец след новата година вече имаме чисто нова интеграция в Shopiko. Отборът, който играе изцяло за Ваша победа, се увеличи с ново попълнение – Checkprice.bg.

Какво е CheckPrice.bg?

Най-точното определение, което описва платформата е: дигитален мол. CheckPrice.bg е място, на което потребителите могат да сравняват цени за продукти, които ги интересуват. Там са събрани на едно място множество марки, производители и продукти.

А най-хубавото? Вече и Вие можете да станете част от платформата за сравняване на цени! И то абсолютно безплатно. Но за това по-късно.

Как платформата работи във Ваша полза?

Представете си, че Ваш потенциален клиент търси продукт, който Вие предлагате. Но той не знае за Вашия сайт. Затова проверява какви оферти има през платформата на checkprice.bg.

Изписва в търсачката желания продукт или започва да претърсва категориите. Попада на множество цени, производители и брандове. Разглежда, сравнява и си харесва Вашия продукт. За да го закупи, платформата го препраща към Вашия сайт и то точно на страницата на продукта.

Така той завършва поръчката, запомня Вашия сайт, оглежда го за други попадения и се връща отново.

Как е подредена платформата?

Вашите потенциални клиенти могат да търсят продукти по два начина:

  • През търсачката.
  • По категории.

Категориите са разнообразни:

  • Технология.
  • Дом и градина.
  • Мода.
  • Спорт и хоби.
  • Авто – мото.
  • Здраве и красота.
  • Бебета и деца.

Разгледайте ги и преценете в коя от тях Вашият бизнес би се позиционирал най-добре!

Защо да се възползвате от интеграцията с CheckPrice?
  • Помага Ви да достигнете до нови аудитории. Може би вече усещате, че аудиторията Ви започва да се поизчерпва. И някак си честотата на новите Ви клиенти е… по-разредена. Време е да увеличите обхвата си. А най-добрият начин е да предлагате продуктите си и по други канали.
  • Печелите по-голямо доверие. Checkprice.bg е известна като най-големият онлайн мол и най-добрата система за сравняване на цени. Присъствието Ви в платформата вдъхва доверие на Вашите клиенти. Това улеснява процеса на покупко-продажба, като скъсява пътя между фазата на премислянето (в посока: Дали да се доверя?) и реалната покупка.
  • В крак сте с тенденциите в онлайн търговията. Вече знаете, че прогнозите за 2019-та са в посока предлагане на продуктите през много канали (multichannel) достатъчно лесно и удобно през всички устройства (omnichannel) на потребители, които използват всякакви устройства по време на процеса (cross-channel).
Побързайте и се регистрирайте напълно БЕЗПЛАТНО до 10.03.2019 година. Специалното предложение на checkprice.bg е валидно за всички клиенти на Shopiko. Станете част от платформата и продавайте повече!
Важно: Всички регистрирани търговци в посочения срок ще имат възможност да използват платформата безплатно до 30.04.2019 г. и да получат 1 месец безплатен банер за реклама.

За да научите повече подробности около промоцията, свържете се с екипа на CheckPrice.bg.

Разберете как да интегрирате Вашия Shopiko онлайн магазин с платформата за сравняване на цени CheckPrice.bg в нашата помощна статия: Shopiko – Експорт на продукти към CheckPrice.bg

Абонирайте се за нашия СуперБлог. Бъдете сред първите, които ще научават за нашите нови и полезни статии!

АБОНИРАНЕ

Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Елементите на продаващия сайт в СуперБлога

13 елемента на продаващия онлайн магазин [Аудио]

0
Тази статия е за всички собственици на онлайн магазини, които искат да подобрят онлайн присъствието си и да вдъхнат повече доверие на своите потребители.
Съвместна статия за маркетинг, реклама и SEO - Netpeak

13 съвета за маркетинг и реклама [Аудио]

2
Сега когато имате повече време у дома, можете да отделите енергия в SEO и добра реклама за дигитален успех. Заслужава си!

Имам онлайн магазин, но нямам поръчки. Защо? [Аудио]

0
Изграждането на работещ онлайн магазин изисква време, постоянство и много работа! Ако вече имате магазин, но нямате продажби, вижте възможните причини.