Как да увеличите продажбите в своя Shopiko магазин чрез Ringostat?

Имате онлайн бизнес и искате да увеличите продажбите си посредством ефективна комуникация с Вашите клиенти? За да построите успешна маркетинг стратегия, на помощ идва още един полезен инструмент, наречен Ringostat.

Ringostat е платформа за управление, проследяване и анализ на телефонните обаждания между Вас и потребителите. Благодарение на продуктите в платформата намалявате броя на пропуснатите повиквания с 50%, а разходите Ви за привличане на нови клиенти спадат с до 30%.

Защо да използвате Ringostat?

Защото предоставя гъвкавост при решаване на сложни задачи, свързани със спецификата на всеки бизнес. Също така:

  • създавате обща телефонна мрежа за цялата фирма, независимо от мястото, на което се намират служителите Ви;
  • имате Callback Widget, който позволява на клиентите да оставят телефонния си номер на сайта Ви за обратно повикване;
  • намалявате броя на пропуснатите повиквания;
  • получавате ценна статистика за всички обаждания, които получавате;
  • записвате и преслушвате разговори;
  • установявате рекламния източник на обажданията.

И това далеч не е всичко. Разполагате с удобството да разпределяте входящите и изходящите обаждания по най-оптималния начин.

Разберете: Защо онлайн магазинът ми не продава? 4 стъпки към успешен онлайн бизнес

Ringostat + Shopiko = добра симбиоза в полза на Вашия бизнес

Вече можете да добавите Callback Widget във Вашия Shopiko магазин с няколко лесни стъпки. Влезте в администрацията на онлайн магазина си и при скрол в меню Допълнения изберете Ringostat.

Shopiko Администрация
Влезте в администрацията на Вашия Shopiko магазин и изберете меню Допълнения > Всички.
Как да увеличите продажбите в своя Shopiko магазин чрез Ringostat?
Скролнете до уиджета Ringostat Callback и натиснете бутона Научи повече.

Callback Widget или форма за Callback е допълнение за уебсайт, което свързва клиента с мениджър по продажби на Вашата компания в рамките на 30 секунди.
Приспособлението за Callback напълно съвпада с дизайна на Вашия сайт и се появява в подходящия момент, приканвайки посетителя да се обади.

Предимства на Callback

  • Callback мотивира посетителите на Вашия сайт да комуникират с компанията и увеличава броя на заявките средно с 48%, което се доказва от проучвания на нашите клиенти;
  • Мениджърите по продажби не трябва да губят време за обработка на заявки чрез Callback и да се обаждат обратно на всеки клиент — в този случай връзката е автоматична;
  • Оставяте клиента с много добро първо впечатление чрез светкавичната си реакция и оправдавате доверието в компанията, тъй като сте обещали да се обадите след 30 секунди и го правите;

Използването на Callback е изключително лесно за клиента: когато той посети уебстраницата, просто въвежда телефонен номер и получава автоматично обаждане в рамките на 30 секунди. Освен това е лесен за използване за Вашата компания: нямате нужда от хардуер, просто използвате текущия си телефон или обикновен GSM телефон.

Как работи Callback?

  1. Клиентът посещава уебсайта – той има въпроси относно характеристиките на продукта, цената, условията за доставка и т.н.
  2. Въвежда своя телефонен номер в уиджета – формулярът не пречи на потребителя, тъй като се появява в подходящия момент, предлагайки да заяви обаждане.
  3. 30 секунди по-късно той говори с мениджъра по продажби – веднага открива отговорите на въпросите си и в много случаи прави поръчка.
  4. Също така, потребителят може да насрочи обратно повикване в определено време — това е много удобно за извън работно време и Ви носи конверсии дори когато сте извън офиса.
Callback Widget

Функции на Callback за бизнеса

  1. Обажданията чрез Callback се правят най-често от потребители, които се интересуват от покупка. Функциите на Ringostat Ви позволяват да управлявате тези разговори и да държите всичко гъвкаво и под контрол.
  2. Запис и прослушване на обаждания — всички повиквания, направени чрез Callback, се записват в системата на Ringostat. Можете да ги слушате по всяко време, за да контролирате как мениджърите по продажби обработват заявките.
  3. Гласово известие на мениджъра по продажби — настройте специално гласово известие, за да предупредите мениджъра по продажби, че е извършено обаждане чрез Callback.
  4. Възможност за интеграция с използвата от Вас CRM система.
  5. Отчети за обажданията от Callback — анализирайте статистиката за обажданията, направени чрез Callback, като използвате регистъра на обажданията или специален отчет. Ще видите както общата картина на обажданията, така и рекламните канали, довели тези заявки.
  6. Изпращане на UTM маркери за разговорите.
  7. Callback работи за бизнеса, тъй като позволява преобразуването на по-голям процент от трафика в реални клиенти. В същото време няма нужда да променяте нищо в привличането на клиенти и инвестирането на допълнителни средства в рекламния бюджет.
  8. Callback има интеграция с Google Analytics и изпраща евенти към него.

Step-by-step инструкции за собствениците на Shopiko магазин

Наистина е просто да започнете да използвате Ringostat. Ето какви са стъпките:

  1. Регистрирайте се в сайта на Ringostat.
  2. Активирайте 14-дневен безплатен тестов период на услугата и ще получите Token, който е необходимо да въведете в допълнението в администрацията на Shopiko.
  3. Последната стъпка е да направите допълнението активно във Вашия онлайн магазин, като изберете Запис.

Лесно, нали? А ако все пак Ви се струва, че няма да се справите сами, нашият СуперЕкип е готов да Ви съдейства на всяка стъпка. Потърсете ни по чат, имейл или телефон.

Възползвайте се от предимствата на Ringostat, за да оптимизирате маркетинговите си активности и да осигурите по-добро преживяване на своите клиенти. Това винаги предвещава успех и нови хоризонти пред Вашия бизнес.

Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате първи полезни съвети за развитието на Вашия онлайн магазин.

Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Black Friday: 5 работещи тактики за задържане на клиентите след Черния петък

0
Ако искате да бъдете един ход пред конкурентите си, време е да помислите как да задържите вече спечелените клиенти по време на кампанията. 
Какви са ползите от SSL сертификата за сайта и неговите потребители?

Какви са ползите от SSL сертификата за сайта и неговите потребители?

0
Използването на SSL сертификат и сигурна HTTPS връзка за сайта е категоричен показател, че държите на доверието и сигурността на посетителите му.
Блог статия - популяризация на съдържание

Написах статия: 9 идеи за повече посетители на Вашия блог

0
Написахте блог статия. Поздравления! А сега накъде? Вижте нашите предложения за успешна популяризация на блог статии. Повече в СуперБлога!