Имате онлайн бизнес и искате да увеличите продажбите си посредством ефективна комуникация с Вашите клиенти? За да построите успешна маркетинг стратегия, на помощ идва още един полезен инструмент, наречен Ringostat.
Ringostat е платформа за управление, проследяване и анализ на телефонните обаждания между Вас и потребителите. Благодарение на продуктите в платформата намалявате броя на пропуснатите повиквания с 50%, а разходите Ви за привличане на нови клиенти спадат с до 30%.
Защо да използвате Ringostat?
Защото предоставя гъвкавост при решаване на сложни задачи, свързани със спецификата на всеки бизнес. Също така:
- създавате обща телефонна мрежа за цялата фирма, независимо от мястото, на което се намират служителите Ви;
- имате Callback Widget, който позволява на клиентите да оставят телефонния си номер на сайта Ви за обратно повикване;
- намалявате броя на пропуснатите повиквания;
- получавате ценна статистика за всички обаждания, които получавате;
- записвате и преслушвате разговори;
- установявате рекламния източник на обажданията.
И това далеч не е всичко. Разполагате с удобството да разпределяте входящите и изходящите обаждания по най-оптималния начин.
Разберете: Защо онлайн магазинът ми не продава? 4 стъпки към успешен онлайн бизнес
Ringostat + Shopiko = добра симбиоза в полза на Вашия бизнес
Вече можете да добавите Callback Widget във Вашия Shopiko магазин с няколко лесни стъпки. Влезте в администрацията на онлайн магазина си и при скрол в меню Допълнения изберете Ringostat.
Callback Widget или форма за Callback е допълнение за уебсайт, което свързва клиента с мениджър по продажби на Вашата компания в рамките на 30 секунди.
Приспособлението за Callback напълно съвпада с дизайна на Вашия сайт и се появява в подходящия момент, приканвайки посетителя да се обади.
Предимства на Callback
- Callback мотивира посетителите на Вашия сайт да комуникират с компанията и увеличава броя на заявките средно с 48%, което се доказва от проучвания на нашите клиенти;
- Мениджърите по продажби не трябва да губят време за обработка на заявки чрез Callback и да се обаждат обратно на всеки клиент — в този случай връзката е автоматична;
- Оставяте клиента с много добро първо впечатление чрез светкавичната си реакция и оправдавате доверието в компанията, тъй като сте обещали да се обадите след 30 секунди и го правите;
Използването на Callback е изключително лесно за клиента: когато той посети уебстраницата, просто въвежда телефонен номер и получава автоматично обаждане в рамките на 30 секунди. Освен това е лесен за използване за Вашата компания: нямате нужда от хардуер, просто използвате текущия си телефон или обикновен GSM телефон.
Как работи Callback?
- Клиентът посещава уебсайта – той има въпроси относно характеристиките на продукта, цената, условията за доставка и т.н.
- Въвежда своя телефонен номер в уиджета – формулярът не пречи на потребителя, тъй като се появява в подходящия момент, предлагайки да заяви обаждане.
- 30 секунди по-късно той говори с мениджъра по продажби – веднага открива отговорите на въпросите си и в много случаи прави поръчка.
- Също така, потребителят може да насрочи обратно повикване в определено време — това е много удобно за извън работно време и Ви носи конверсии дори когато сте извън офиса.
Функции на Callback за бизнеса
- Обажданията чрез Callback се правят най-често от потребители, които се интересуват от покупка. Функциите на Ringostat Ви позволяват да управлявате тези разговори и да държите всичко гъвкаво и под контрол.
- Запис и прослушване на обаждания — всички повиквания, направени чрез Callback, се записват в системата на Ringostat. Можете да ги слушате по всяко време, за да контролирате как мениджърите по продажби обработват заявките.
- Гласово известие на мениджъра по продажби — настройте специално гласово известие, за да предупредите мениджъра по продажби, че е извършено обаждане чрез Callback.
- Възможност за интеграция с използвата от Вас CRM система.
- Отчети за обажданията от Callback — анализирайте статистиката за обажданията, направени чрез Callback, като използвате регистъра на обажданията или специален отчет. Ще видите както общата картина на обажданията, така и рекламните канали, довели тези заявки.
- Изпращане на UTM маркери за разговорите.
- Callback работи за бизнеса, тъй като позволява преобразуването на по-голям процент от трафика в реални клиенти. В същото време няма нужда да променяте нищо в привличането на клиенти и инвестирането на допълнителни средства в рекламния бюджет.
- Callback има интеграция с Google Analytics и изпраща евенти към него.
Step-by-step инструкции за собствениците на Shopiko магазин
Наистина е просто да започнете да използвате Ringostat. Ето какви са стъпките:
- Регистрирайте се в сайта на Ringostat.
- Активирайте 14-дневен безплатен тестов период на услугата и ще получите Token, който е необходимо да въведете в допълнението в администрацията на Shopiko.
- Последната стъпка е да направите допълнението активно във Вашия онлайн магазин, като изберете Запис.
Лесно, нали? А ако все пак Ви се струва, че няма да се справите сами, нашият СуперЕкип е готов да Ви съдейства на всяка стъпка. Потърсете ни по чат, имейл или телефон.
Възползвайте се от предимствата на Ringostat, за да оптимизирате маркетинговите си активности и да осигурите по-добро преживяване на своите клиенти. Това винаги предвещава успех и нови хоризонти пред Вашия бизнес.
Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате първи полезни съвети за развитието на Вашия онлайн магазин.