Нови дизайни в Shopiko – Luxury & Boutique

Нов сезон, нови дизайни.
Посрещнете двата шаблона на Shopiko, които попадат в категорията „изящни“ – Luxury и Boutique. С тях имате възможността да направите сайта си пленителен особено ако за продуктите Ви най-важно е визуалното представяне.

Нека разгледаме с какво са специални двата дизайна.

Luxury – за ценители на естетиката

Шаблонът е специално създаден за всеки магазин, който предлага бижута, аксесоари, подаръци, козметика и като цяло продукти, чието конкурентно предимство е да са красиви. Всички изображения в дизайна поддържат Full HD резолюция, която помага на клиентите да видят в детайл продуктовата фотография.

С Luxury ще успеете да привлечете и задържите вниманието на клиентите си, а това ще Ви се отплати в повече посещения, поръчки и лоялни клиенти. Наред с визуалните елементи на дизайна, получавате професионално оформена и логично подредена продуктова страница.

Тя е разгърната по цялата ширина на страницата, като описанието се позиционира непосредствено преди опциите за покупка. Характеристиките на продуктите намират своето място под описанието в табличен вид.

 
Предимствата на Luxury:

  • 5 банер позиции на начална страница.
  • До 5 ротиращи се изображения на основния банер.
  • 100% респонсив версия за мобилни устройства за по-добро класиране в търсачките и по-удобно потребителско сърфиране.
  • Full HD резолюция на изображенията за впечатляваща продуктова фотография.
  • Тристепенно увеличение на изображенията за поглед върху детайлите.
  • Неограничен брой снимки в галерията.
  • Възможност за добавяне на видео.
  • Хоризонтална навигация.
  • Динамична кошница за повече удобство при покупка.
  • Възможност за създаване на магазин във Facebook.

ВИЖТЕ ДЕМО

Boutique – за ценители на уникалните екземпляри

Неслучайно дизайнът се нарича Boutique (бутик). Той е подходящ за всеки малък магазин, предлагащ изтънчени модни продукти с уникални характеристики. Изчистен, подреден и интуитивен. Този дизайн ще Ви спечели с ясната си цел – да привлича и продава.

Разгледайте продуктовата страница на този шаблон – тя заслужава адмирации. На нея можете да покажете визуално пълния потенциал на своя продукт, като го допълните с подробно и убедително продуктово описание. Страницата е логически разделена на две половини – вляво се позиционира изцяло продуктовата фотография, а отдясно – продуктовото описание с неговите характеристики.

 
Предимствата на Boutique:

  • Хоризонтална удобна и интуитивна навигация.
  • Разгърнато меню, което показва всички нива на категории в магазина.
  • 7 банер позиции на начална страница.
  • До 11 изображения на начална страница.
  • До 5 ротиращи се изображения на основния Full Screen банер.
  • Продуктов слайдер на начална страница за акцент върху най-горещите артикули.
  • 100% респонсив версия за мобилни устройства за още по-удобно сърфиране.
  • Full HD резолюция на изображенията за максимално визуално въздействие.
  • Динамична кошница, присъстваща на всяка стъпка от поръчката.

ВИЖТЕ ДЕМО

Вече ползвате друг шаблон?

Няма проблем! Предимството на Shopiko е, че можете да смените дизайна на магазина си по всяко време, без да загубите информацията в него. Разберете как.

Тествайте как изглежда Вашия магазин с новите професионални дизайни и си направете есенно освежаване. Няма да съжалявате.

Все още нямате онлайн магазин?

Ако искате да проверите дали идеята Ви за онлайн търговия има потенциал, възползвайте се от 14-дневния безплатен тестов период на Shopiko. Изградете магазина си за ден бързо, лесно, удобно и без технически познания.
Shopiko работи!

ТЕСТВАЙ БЕЗПЛАТНО

Абонирайте се за СуперБлога и научавайте първи за всички новости, свързани с Вашите услуги!

Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Black Friday: Маркетинговата стратегия и нейните тънкости [Аудио]

0
Маркетинговата стратегия е инструмент, с който стратегически планирате бюджета, чрез какви канали и с какви послания ще достигнете до таргет потребителите Ви. 
Зает домейн? Няма страшно!

Зает домейн? 9 тактики за успешна регистрация на име

0
Търсите име и то е заето. Какво правите след това? Отказвате се? Продължавате да търсите? Удряте пауза, за да помислите още?
6 причини за съобщение Internal Server Error 500

6 причини за съобщение Internal Server Error 500 [Аудио]

11
Причините за генерирането на това съобщение може да са най-различни - некоректно изпълняващ се скрипт в сайта, некоректни права на файлове и директории и други