Със статията Горещите технологии в горещите месеци ви стоплихме с температурен рекорд! 🙂 Вече има буквата „р“ в името на месеца – септември, и есента идва със своята прохлада. А знаете ли кога и къде е била измерена най-ниската естествена температура на въздуха, регистрирана на Земята?
Температурата е -128.6°F или -89.2°C и е отчетена на 21 юли 1983 г. в Антарктида на руския Vostok Station. Не ви ли стана още по-прохладно, дори студено?!
Удължете лятото си като проследите в следващите редове кратко резюме на горещите съвети, които SuperSupport- ът сподели.
Най-краткият път за справяне с „Error establishing a database connection“
Най-краткият път за решаване на един проблем е да знаем правилните стъпки за неговото локализиране, след което да елиминираме постепенно възможните причини. 🙂
В тази статия техническият ни екип систематизира стъпките и какви са най-често срещаните причини за появата на съобщение:
Error establishing a database connection
или
Unable to connect to the database
и какво да направим, така че сайтът отново да се зарежда.
На първо място, както казахме, е добре да знаем какви са най-често срещаните причини за появята на това съобщение. Можем да ги групираме в две основни категории и това са:
Без значение как е изграден вашият сайт, е необходимо да се въведат правилните данни за връзка с базата данни. Това са: host, име на базата данни, потребител към нея и парола за този потребител.
При достигане на максималния брой паралелни връзки за MySQL потребител обикновено се визуализира съобщение User cpanelname_mysqluser already has more than ‘max_user_connections’ active connections in …. Възможно е обаче да се показва и Unable to connect to the database, в зависимост от това как е изграден конкретния сайт.
След като вече знаем какво може да предизвика това съобщение е необходимо да започнем с проверката и елиминирането на възможните причини.
В статията може да прочетете как да направите тази проверка и кой е най-краткия път за справяне със съобщението “Error establishing a database connection”.
Получавате: Mail delivery failed… No Such User Here… А защо?!
Каналите за комуникация непрекъснато се увеличават, но електронната поща остава едно от най-разпространените и ползвани средства. Прогнозите в световен мащаб са броя на имейл акаунтите през 2014 г. да достигне над 3.8 милиарда.
Това, което можем да допълним ние е, че от сървърите ни за споделен хостинг за месец юни 2013 г.:
- са изпратени над 28,5 милиона имейла;
- средно на ден са изпратени над 950 хиляди имейла;
- 97.6% от изпратените съобщения са доставени на получателите за по-малко от 1 минута;
- 0.4% от общия брой изпратени съобщения са върнати с грешка за несъществуващ получател.
Сигурни сме, че много от вас ползвате ежедневно имейл, като изпращате и получавате съобщения без проблем. Въпреки това може да ви се случи някое съобщение да не се достави успешно и да се върне със следната грешка: „No Such User Here“. Най-често срещаната причина за това е, че имейл адресът, към който се изпраща писмото, е изписан некоректно. Ако обаче сте го проверили и имейл адресът е коректно изписан, а въпреки това писмото не се доставя успешно, причината може да бъде друга – Local delivery (локална доставка).
Оптимален брой файлове в хостинг акаунта – как и защо?
В разгара на прохладното лято продължихме с новостите! 🙂 Освен да се грижим за успешното присъствие на вашите сайтове, разбира се, екипът ни работи усилено и вече е налице нова функционалност. Това е „Inodes by SuperHosting“, който дава списък с общия брой ай-нодове и тяхното разпределение във вашия хостинг акаунт. Налична е за всички Linux хостинг акаунти и може да бъде намерена в контролния панел cPanel в секцията „Файлове“.
Inode, или ай-нод, представлява всеки един файл, директория, symlink.
Добра практика е да се поддържат оптимален брой файлове и директории в хостинг акаунта. По този начин той ще съдържа само информацията, която реално е необходима, а вашите сайтове и приложения ще работят оптимално и коректно. А това помага за:
- по-бърз достъп до файловете и директориите;
- висока производителност на файловата система;
- улеснено генериране на архиви на информацията.
SPF или как да защитите домейна си от изпращане на СПАМ
Електронната поща остава основно и едно от най-предпочитаните средства за комуникация. В предишна статия ви разказахме колко милиона имейли се изпращат от нашите сървъри само за месец. Тенденциите са броя електронни писма, които се изпращат, да продължава да нараства в световен мащаб. Освен имейлите, СПАМът също нараства и борбата с него продължава! Ако сте получавали „предложение да забогатее“ от Бил Гейтс, най-веротно знаете, че това е СПАМ и не ви е писал наистина той, нали?! 🙂 В случая имейл адресът му се ползва като FROM адрес в съобщението, а самото писмо е изпратено от мейл сървър, който няма нищо общо с Microsoft.
Замисляли ли сте се дали и вашия домейн се ползва при изпращане на поща за FROM адрес от неотиризирани лица? Какво може да направите, за да повишите сигурността на вашето онлайн присъствие?
Съществуват две технологии, които до голяма степен предпазват кореспонденцията на вашия домейн от нежелано изпращане на електронна поща от трети лица. Това са SPF и DKIM. В тази статия ви разказахме за SPF – съкращение от Sender Policy Framework. Представлява система за валидация на имейлите и е разработена за защита от СПАМ и предпазване от изпращане на имейли, които НЕ са оторизирани от собственика на домейна.
Чрез задаване на SPF запис за домейн, указвате от кои IP адреси е легитимно изпращане на поща за вашия домейн. Така до голяма степен предпазвате кореспонденцията на вашия домейн от нежелано изпращане на електронна поща от трети лица.
Събрахме горещите и свежи съвети от SuperSupport- a в една статия… остава да отговорим и на вашите горещи (а защо не и свежи 🙂 ) въпроси! Така че – питайте!