Промените в Google и Вашият Shopiko магазин

Промените. Колкото и да са положителни, в началото винаги провокират смесени чувства – микс от смут и мобилизация. Вече станахме свидетели на една нова промяна в дигиталния свят. Google направи цялостно ребрандиране на своите рекламни услуги. В тази статия ще разберем как тези новости ще се отразят на вашия онлайн магазин Shopiko и как можете да се възползвате от тях.

Google Analytics – бързо, лесно и ефективно разберете кой посещава сайта ви!

Google Analytics ви дава възможност да проследявате трафика на своя сайт по най-разнообразни и сегментирани критерии. С Shopiko можете бързо и лесно да свържете магазина си с Google Analytics. Благодарение на адаптирания gtag.js код в платформата на Shopiko, данните от активността на сайта ви ще могат да се изпращат автоматично до всички платформи на Google, сред които са AdWords, Analytics, DoubleClick.

Вече не е нужно да поставяте индивидуални скриптове в сайта си за всеки отделен Google инструмент. За още по-голямо улеснение, Shopiko изисква само да копирате и поставите своя идентификационен номер в предвиденото за целта поле. За останалото ще се погрижим ние!

Ако все още не сте интегрирали вашия Shopiko онлайн магазин, вижте пълните инструкции: Google Analytics в моя Shopiko онлайн магазин – първи стъпки!

Какво се променя с Google Analytics?

Нека свалим напрежението – нищо по функционалностите на Google продуктите не се променя. На 24 юли всички платени маркетинг инструменти се обединиха под шапката на една платформа – Google Marketing Platform. В нея са включени:

  • Google Analytics 360;
  • Display & Video 360;
  • Search Ads 360;
  • Attribution 360;
  • Tag Manager 360;
  • Optimize 360;
  • Surveys 360;
  • Data Studio 360.

Тази промяна не е просто смяна в името и логото. Тя дава възможност на всички агенции и маркетолози, които използват платените услуги на Google, да получат всичко необходимо на едно място.

Все още не се комуникира какво е бъдещето на безплатната версия на Google Analytics – тази, която и вие използвате. Приемаме, че засега няма промяна и всичко си е по старо му.

Най-ефективната реклама за вашия Shopiko онлайн магазин – Google AdWords

Най-вероятно знаете, че Google AdWords е един от най-известните и ефективни инструменти за привличане на клиенти чрез платена реклама. С него можете да достигнете до вашата целева аудитория само с няколко клика. Таргетирането по ключови думи прави платформата мощен генератор на заинтересовани посещения за вашия сайт.

Освен това, веднъж попаднали на вашия сайт, посетителите ще могат да запомнят бранда ви с помощта на гъвкаво ремаркетиране. По този начин рекламите ви ще бъдат разпространени по цялата дисплейна мрежа за повече разпознаваемост, което ще увеличи доверието във вашия бранд и съответно – продажбите ви.

Разберете как да активирате модула за динамичен ретаргетинг на Google Ads във вашия Shopiko магазин и да привлечете повече клиенти в най-новата ни помощна статия: Shopiko – динамичен ретаргетинг и проследяване на реализациите от Google AdWords (Google Ads).

Google AdWords предоставя чудесни възможности за популяризация и повече продажби за вашия онлайн магазин – Shopiko. Подробна информация за платформата и как да вземете максимума от различните й реклами, можете да намерите в нашата помощна страница:

Google AdWords – по-ефективната реклама (I част)
Google AdWords – по-ефективната реклама (II част)

Какво се променя с рекламата на Google (AdWords)?

От 24 юли вече не виждаме бранда Google AdWords. Лидерът на дигиталното пространство се преименува на Google Ads. Тази стъпка в развитието на Google също цели повече яснота и удобство при управлението на вашите рекламни кампании.

Вече ще можете да се възползвате и от така наречените Smart Campaigns (умни кампании). Целта им е да автоматизират напълно рекламния процес – от създаването до изпълнението. Особено подходящ инструмент за всеки малък бизнес, който не може да си позволи да заделя големи рекламни бюджети и/или не разполага с необходимото време за създаване, наблюдение и управление на рекламните кампании.

Знаете ли, че от 2008 г. SuperHosting.BG е партньор на Google Inc?

А от това произтичат много удобства за вас – нашите клиенти и доверени партньори. При активиран план за онлайн магазин от СуперХостинг.БГ (и не само), можете да се възползвате от Google промоционални кодове на стойност от 90 лв. По този начин ще промотирате за период от време своя стартиращ бизнес бързо, лесно и ефективно.

Запознайте се с условията за получаване и използване на промоционални кодове за GoogleAds.

Ако все още не сте заявили своя промо код за Google Ads, побързайте и ни се обадете!
Или го заявете онлайн през вашия клиентски профил.

Не пропускайте възможността да реализирате своя дългоочакван проект за онлайн магазин. Създайте го бързо и лесно с помощта на Shopiko – онлайн магазин от СуперХостинг.БГ. Изградете своето онлайн пространство без нуждата от технически познания и продавайте неограничено.
Тествайте безплатно за 14 дни сега!
Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Искам сайт, но не знам откъде да започна

Искам сайт, но не знам откъде да започна [Аудио]

2
Решихме да Ви споделим накратко стъпките, които трябва да извървите, за да изградите своето онлайн присъствие.
Уникално име на фирма

Как да изберете уникално име на фирма?

0
Да измислите уникално име на фирма е предизвикателна задача. Даваме Ви ценни препоръки и идеи за перфектното име за Вашия бизнес. Разгледайте ги в СуперБлога.

Black Friday: WooCommerce магазинът ми продава повече от магазина ти!

0
Задаваме 7 въпроса, през които трябва да преминете, за да имате изряден WooCommerce магазин. Типично в наш стил, не Ви спестяваме и отговорите.