Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Скритият съпорт и защита на Вашата имейл кореспонденция

Спомняте ли си, когато Ви разказахме подробности от нашата работа в статията Скритият съпорт и грижата за Вашите сайтове?

Сега ще Ви разкрием и как се грижим за Вашите имейл акаунти. Дърпаме завесата още малко над най-новите подобрения и процеси в нашия СуперЕкип.

Нашите грижи не спират да се развиват и наскоро добавихме нови защити за най-важното за всеки бизнес. А именно - професионалната имейл комуникация. Знаем, че пощите Ви са основен бизнес канал и там имате ценна информация. Затова им отделяме и специално внимание.

Накратко: добавихме нови защити към имейл услугата, с които повишихме сигурността на нашите СуперКлиенти.

Защитите и процесите са свързани с т.нар. Bad Forwarders или казано на български „злонамерено препращане на копие от входящата имейл кореспонденция към злонамерен имейл адрес“.

Припомняме, че Bad Forwarders са злонамерени имейл пренасочвания във Вашия имейл акаунт. Те препращат всяко получено от Вас имейл съобщение към трети лица. Тези имейл пренасочвания най-често са създадени при злонамерен достъп до самата поща, чрез прихващане на паролата ѝ. Тяхната цел е добиване на информация и чувствителни данни и използването им за недоброжелателни цели.

Чувствителната информация може да се ползва за различни „лоши“ действия като изнудване, злоупотреба, разпространение на чувствителни данни, използване на данни за банкови сметки, финансови измами и още.

Вижте още за друг вид злоупотреба с имейл кореспонденцията, която използва измамни имейл съобщения (фишинг), от които клиентите трябва да се предпазват: Фишинг имейли с призив за изтегляне на очаквани/познати файлове

Но СуперЕкипът е обявил война на всяко злонамерено действие към сайтовете и пощите на нашите клиенти!

Затова добавихме още защити и създадохме нови процеси за действие, с които да предпазим имейлите на клиентите.

Защита от злонамерено препращане на входящата имейл кореспонденция

Изследвахме кои са имейл адресите, до които се настройват пренасочванията и ги блокирахме. Постоянно следим и за нови, които да бъдат добавени в „черния списък“.

Нашите клиенти получават своевременна нотификация за всяко едно имейл пренасочване, което е създадено в имейл акаунта им, независимо от кого е направено.

В случай че е имало злонамерен достъп до имейл акаунта, той най-често е реализиран поради слаба парола. Когато достъпът е осъществен с прихванатата парола, настройките в имейл акаунта може да изглеждат така, сякаш са направени от собственика на конкретния имейл.

Прочетете още: Защо да НЕ избирате 123456, qwerty, test за парола

Затова чрез изпратената от нас нотификация за създадено пренасочване, клиентът може сам да провери настройките, например през уебмейл, и да прецени дали те са направени от него, или не.

През уебмейл можете да проверите създадените имейл пренасочвания и мейл филтри.

Препращането на входящите имейл съобщения може да е извършено чрез имейл пренасочване (Email Forwarders) или чрез мейл филтър (Email Filters).

Клиентите може да се откажат от получаване на нотификации при създадено имейл препращане през настройките в клиентския им профил Моят профил » Редактиране на профила.

В имейл нотификация изпращаме информация и когато ние установим, че със сигурност в имейла на наш клиент са направени Bad Forwarders.

От тези нотификации няма как да се откажете, тъй като е само и единствено във Ваша полза! 🙂

Но това не е всичко! Ние проверяваме всяко едно пренасочване дали може да бъде с недобри цели и ако се окаже така - взимаме сериозни мерки. Такива са:

  • изтриване на пренасочването, ако е до съмнителен имейл адрес, потвърден като злонамерен от нашия „черен списък“;
  • смяна на паролата на имейл акаунта;
  • блокиране на IP адреса, от който е добавено пренасочването;
  • проверяваме дали от същия IP адрес има създадени Bad Forwarders и в други клиентски акаунти, за да защитим и другите ни клиенти;
  • когато се налага, блокираме целия достъп до имейл акаунта с цел превантивна защита, докато извършим необходимите действия;
  • инициираме директен контакт с клиентите за верификация на достъпа, както и за да предоставим допълнителна информация.

Бележка: Всички имейл пренасочвания, които са били създадени преди пускането на новата защита, също са проверени и обработени.

За да не се навреди на името, бизнеса и онлайн присъствието Ви чрез пробив в имейл кореспонденцията, нашият екип денонощно е нащрек и пази Вашите пощи. Всеки ден се проверяват всички направени пренасочвания в акаунтите на нашите клиенти, като се синхронизира дали някое от тях съвпада с „лошите“, които сме установили до момента. Така шансът да хванем пренасочването и злонамерения достъп в ранен етап е много по-голям и ще Ви спести излишни тревоги.

Всичко това е без допълнителни такси или условия за всички клиенти на услугите споделен хостинг, управляеми виртуални сървъри (MVPS), Shopiko и Сайт билдър. Както неведнъж сме казвали, наш приоритет са сигурността и бързодействието на услугите ни, за да може нашите клиенти да бъдат най-добрите! Затова винаги даваме частица повече от себе си.

Следете нашия блог за новости, подобрения в услугите и полезни съвети, свързани с управлението на Вашите сайтове и пощи. Абонирайте се!

СуперХостинг.БГ

СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other