Скритият съпорт и защитата на Вашата имейл кореспонденция

Спомняте ли си, когато Ви разкрихме подробности от нашата работа в статията Скритият съпорт и грижата за Вашите сайтове?

Сега ще Ви споделим и как се грижим за Вашите имейл акаунти. Дърпаме завесата още малко над най-новите подобрения и процеси в нашия СуперЕкип.

Нашите грижи не спират да се развиват и наскоро добавихме нови защити за най-важното за всеки бизнес. А именно – професионалната имейл комуникация. Знаем, че пощите Ви са основен бизнес канал и там имате ценна информация. Затова им отделяме и специално внимание.

Накратко: добавихме нови защити към имейл услугата, с които повишихме сигурността на нашите СуперКлиенти.

Защита от злонамерено препращане на входящата имейл кореспонденция

Защитите и процесите са свързани с т.нар. Bad Forwarders или казано на български „злонамерено препращане на копие от входящата имейл кореспонденция към злонамерен имейл адрес“.

Припомняме, че Bad Forwarders са злонамерени имейл пренасочвания във Вашия имейл акаунт. Те препращат всяко получено от Вас имейл съобщение към трети лица. Тези имейл пренасочвания най-често са създадени при злонамерен достъп до самата поща, чрез прихващане на паролата ѝ. Тяхната цел е добиване на информация и чувствителни данни и използването им за недоброжелателни цели.

Чувствителната информация може да се ползва за различни „лоши“ действия като изнудване, злоупотреба, разпространение на чувствителни данни, използване на данни за банкови сметки, финансови измами и още.

Но СуперЕкипът е обявил война на всяко злонамерено действие към сайтовете и пощите на нашите клиенти!

Затова добавихме още защити и създадохме нови процеси за действие, с които да предпазим имейлите на клиентите.

Повече за защитата

Изследвахме кои са имейл адресите, до които се настройват пренасочванията и ги блокирахме. Постоянно следим и за нови, които да бъдат добавени в „черния списък“.

Нашите клиенти получават своевременна нотификация за всяко едно имейл пренасочване, което е създадено в имейл акаунта им.

В случай че е имало злонамерен достъп до имейл акаунта, той най-често е реализиран поради слаба парола. Когато достъпът е осъществен с прихванатата парола, настройките в имейл акаунта може да изглеждат така, сякаш са направени от собственика на конкретния имейл.

Прочетете още: Защо да НЕ избирате 123456, qwerty, test за парола

Затова чрез изпратената от нас нотификация за създадено пренасочване, клиентът може сам да провери настройките, например през уебмейл, и да прецени дали те са направени от него, или не.

През уебмейл можете да проверите създадените имейл пренасочвания и мейл филтри.
През уебмейл можете да проверите създадените имейл пренасочвания и мейл филтри.

Препращането на входящите имейл съобщения може да е извършено чрез имейл пренасочване (Email Forwarders) или чрез мейл филтър (Email Filters).

Клиентите може да се откажат от получаване на нотификации при създадено имейл препращане през настройките в клиентския им профил Моят профил » Редактиране на профила.

В имейл нотификация изпращаме информация и когато ние установим, че със сигурност в имейла на наш клиент са направени Bad Forwarders.

От тези нотификации няма как да се откажете, тъй като е само и единствено във Ваша полза! 🙂

Но това не е всичко! Ние проверяваме всяко едно пренасочване дали може да бъде с недобри цели и ако се окаже така – взимаме сериозни мерки. Такива са:

  • изтриване на пренасочването, ако е до съмнителен имейл адрес, потвърден като злонамерен от нашия „черен списък“;
  • смяна на паролата на имейл акаунта;
  • блокиране на IP адреса, от който е добавено пренасочването;
  • проверяваме дали от същия IP адрес има създадени Bad Forwarders и в други клиентски акаунти, за да защитим и другите ни клиенти;
  • когато се налага, блокираме целия достъп до имейл акаунта с цел превантивна защита, докато извършим необходимите действия;
  • инициираме директен контакт с клиентите за верификация на достъпа, както и за да предоставим допълнителна информация.

Бележка: Всички имейл пренасочвания, които са били създадени преди пускането на новата защита, също са проверени и обработени.


За да не се навреди на името, бизнеса и онлайн присъствието Ви чрез пробив в имейл акаунта, нашият екип денонощно е нащрек и пази Вашите пощи. Всеки ден се проверяват всички направени пренасочвания в акаунтите на нашите клиенти, като се синхронизира дали някое от тях съвпада с „лошите“, които сме установили до момента. Така шансът да хванем пренасочването и злонамерения достъп в ранен етап е много по-голям и ще Ви спести излишни тревоги.

Всичко това е без допълнителни такси или условия за всички клиенти на услугите споделен хостинг, управляеми виртуални сървъри (MVPS), Shopiko и Сайт билдър.

Наш приоритет са сигурността и бързодействието на услугите ни, за да може нашите клиенти да бъдат най-добрите! Затова винаги даваме частица повече от себе си.

Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате навреме всички новости, подобрения в услугите и полезни съвети, свързани с управлението на Вашите сайтове и пощи.

СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Бизнес планиране в 3 стъпки – какво, как и защо?

4
Време е да се фокусирате върху бизнес планирането през предстоящата 2023 г. Предлагаме няколко основни стъпки, с които ще ускорите и улесните този процес.
Блог статия - популяризация на съдържание

Написах статия: 9 идеи за повече посетители на Вашия блог

0
Написахте блог статия. Поздравления! А сега накъде? Вижте нашите предложения за успешна популяризация на блог статии. Повече в СуперБлога!
Уникално име на фирма

Как да изберете уникално име на фирма?

0
Да измислите уникално име на фирма е предизвикателна задача. Даваме Ви ценни препоръки и идеи за перфектното име за Вашия бизнес. Разгледайте ги в СуперБлога.