5 СуперНовости във Вашия Shopiko магазин

Новостите в платформата за онлайн магазини Shopiko продължават. Няма нищо по-хубаво от промените особено ако те наистина подобряват и развиват бизнеса Ви. А новостите, с които ще Ви запознаем са точно такива – значими подобрения за по-удобно управление на Вашия магазин, по-успешен маркетинг и повече доволни клиенти!

Започваме с нещо техническо, но не се плашете! Колегите разработчици са се погрижили да стоите далече от кодове – всичко по Вашата платформа работи само с няколко клика.

Новост №1: Цялостно подобрение на връзката с маркетинг инструментите на Google

Ще си говорим за gtag. Но преди това…

Какво е gtag?

Gtag е JavaScript библиотека, която помага на продуктите на Google да получават информация за поведението на потребителите, които посещават сайта Ви.

Момент… това май звучи неразбираемо. Добре. Нека пробваме отново: Благодарение на този код, с помощта на “маркери”, Вашият магазин събира и предоставя информация за поведението на Вашите посетители и клиенти на маркетинг инструментите на Google – Google Analytics и Google Ads.

Каква е връзката с Вашия магазин?

Shopiko разполага с напълно пренаписан код, като платформата вече подава много по-разширена информация към маркетинг инструментите на Google:

  • Когато посетител разглежда списък от продукти в категория (event: viеw_itеm_list);
  • При разглеждане на продуктова страница (еvеnt: viеw_itеm);
  • Когато клиент добавя продукт в количката (еvеnt: аdd_tо_саrt);
  • При премахване на продукт от количката (еvеnt: rеmоvе_frоm_саrt);
  • Когато посетител изпраща съобщение oт ĸoнтaĸтната фopмa (еvеnt: соntасt_fоrm_sеnt);
  • При бъpзa пopъчĸa (еvеnt: fаst_оrdеr);
  • Стартиране на пopъчĸa (еvеnt: bеgin_сhесkоut);
  • При потвърждаване на дaннитe зa пopъчĸa (еvеnt: сhесkоut_рrоgrеss);
  • Зaвъpшвaнe нa пopъчĸa (еvеnt: рurсhаsе).

Като допълнение, можете да добавите повече от един идентификационен номер за проследяване (например на агенция) – tracking ID. Важно условие е да ги отделите със запетая.

Разберете как да свържете магазина си с Google Analytics, как да активирате посочените по-горе „събития“ и къде да намерите информация за тях: 

Google Analytics в моя Shopiko онлайн магазин – първи стъпки!

Shopiko – Измерване и статистика за посещенията в онлайн магазина с Analytics

Ретаргетирате ли посетителите си с Google Ads? Разберете как да им напомняте да се връщат на Вашия сайт:

Shopiko – динамичен ретаргетинг и проследяване на реализациите от Google Ads

Новост №2: Допълнителна СПАМ защита на контактната форма

Вече всяка една контактна форма от портфолиото на Shopiko е с допълнителна защита срещу СПАМ съобщения. Автоматизираните атаки са явление на модерното дигитално пространство и всеки сайт може да се превърне в мишена. Но не и Вашият!

Съсредоточихме усилията си именно в тази посока, защото е важно да се чувствате спокойни, защитени и да се фокусирате върху развитието на бизнеса си. Бъдете сигурни, че полагаме допълнителни грижи да не получавате нежелани писма и съобщения, изпратени през контактната форма на Вашия онлайн магазин.

Разберете как да настроите контактната форма на Вашия сайт:

Shopiko – Редакция на текстови страници

Новост №3: Товарителница в етикетен формат (Еконт)

След генериране на документ за товарителница, вече имате възможност да изберете формат за етикетен принтер. Новите размери за разпечатване са два: 10 см x 9 см и 10 см х 15 см. Остава опцията да използвате стандартния формат А4.

Опция за печат на товарителница в етикетен формат.

Научете как да създавате товарителница:

Изпращане на пратка с Еконт и създаване на товарителница

Новост №4: SMS известие (Еконт)

За още по-голямо удобство за Вашите клиенти, можете да изберете опцията да ги информирате с SMS известие при доставка. Напомняме Ви, че това е услуга, която се заплаща допълнително за сметка на този, който покрива разходите за доставката. Научете повече.

Известявайте клиентите си с SMS при изпращане с Еконт.

Като алтернативно известяване, можете да използвате нотификацията по имейл. Тя е напълно безплатна.

Разберете как да активирате модул за доставка с Еконт:

Shopiko – Модул за връзка с Еконт (куриерски услуги)

Новост №5: Добавени роли в администрацията

Управлението на Вашия магазин става все по-лесно и интуитивно. Вече можете да създавате роли – на собственик и техническо лице/експерт. Разликата между двете роли е в достъпа до разширените настройки на магазина, които изискват познанията на разработчик.

Разберете как да създадете роли във Вашия магазин бързо и лесно:

Shopiko – Управление на потребители

Говорейки за специални разработки и роли… Решихме да завършим статията с един често задаван от Вас въпрос:

Мога ли да променям системните съобщения в магазина?

Разбира се! Менюто за локализация Ви дава възможност да променяте всеки един текст по Вашия сайт, така че да съответства на Вашите предпочитания. Адаптирайте всеки системен текст към своята бизнес стратегия, изказ и спецификите на Вашата аудитория.

Този тип настройки Ви дава възможност да персонализирате магазина си още повече и да изградите запомнящо се преживяване на Вашия сайт.

Разберете как да замените системните съобщения на Вашия Shopiko магазин:

Shopiko – Разработчик (специални настройки на магазина)


Още сега влезте в администрацията на магазина си и пробвайте описаните новости. Споделете с коментар под статията коя от тях е от най-голяма полза за Вашия бизнес.

Ако искате да разширите обхвата на своя бизнес, започнете от името! Само до края на април домейн .EU е на специална СуперЦена от 4,75 лв./год. Побързайте и регистрирайте името на своя на магазин с .EU, преди някой друг да го е харесал и запазил.

Абонирайте се за нашия СуперБлог и следете всички новости около Вашия Shopiko магазин!

АБОНИРАНЕ

Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
SaaS?

SaaS? Що е то и кое го прави най-подходящата платформа за Вашия онлайн магазин

0
SaaS услугата ви дава възможност лесно и бързо да стартирате собствен електронен магазин и да развивате бизнеса си в интернет.
Вече е време да си имате сайт!

Кога разбирате, че Вашият бизнес се нуждае от сайт?

0
Нямате сайт? Но имате бизнес… И все повече усещате, че имате нужда от сайт. Е, тази статия ще Ви помогне да вземете решение. Прочетете повече!

Black Friday: Маркетинговата стратегия и нейните тънкости [Аудио]

0
Маркетинговата стратегия е инструмент, с който стратегически планирате бюджета, чрез какви канали и с какви послания ще достигнете до таргет потребителите Ви.