Нашата Супер 2022 – подобрения, събития и усмивки

10, 9, 8, 7, 6… Още една година се изтърколи бързо и неусетно! В навечерието на коледно-новогодишните празници с колегите се събираме на поредната вечер с настолни игри, превърнала се в традиция през последните месеци. Вдигаме наздравица и хвърляме зарчетата. Първата фигурка започва пътешествието си по игралното поле. 

Съсредоточени в играта, но и не съвсем, с усмивки се замисляме – в какво станахме по-добри през 2022 г.? На какво се радвахме и празнувахме заедно с Вас – нашите СуперКлиенти? А какво да си пожелаем за следващата година?

Време е за равносметката на 2022 г.! Ето какво:

№1: Вашата положителна обратна връзка е нашият най-голям мотиватор

Обратната връзка, която получаваме от нашите СуперКлиенти ни помага да ставаме все по-добри. Няма да скрием, че леко се изчервяваме, когато видим с колко сте ни оценили и тази година.

Е оценката, която получихме от Вас, е 4,96 от 5.

Тя е резултат от над 450 хиляди комуникации, проведени по чат, имейл и телефон. Запазваме стойността на оценката от 2021 г., като увеличихме броя оценки на годишна база с цели 30%!

Останалите 0,04 пункта ни служат за мотивация и напомняне, че винаги трябва да се стремим да се усъвършенстваме.

Не пропускайте да ни оцените и Вие – своята обратна връзка и оценка по скалата от 1-5 може да дадете след всяка комуникация със СуперЕкипа.

№2: Услугата Професионална WordPress поддръжка Ви помогна да бъдете по-успешни онлайн

Още през 2021 г. Ви представихме новата ни услуга – Професионална WordPress поддръжка. В крак с назряващите нужди на наши клиенти, които сами се грижат за своите WordPress сайтове, предложихме експертна поддръжка на ниво приложение. 

През 2022 г. тя се доказа като изключително полезна услуга, от която се възползват вече хиляди наши клиенти. Всеки тикет или обаждане на клиент с активирана Професионална WordPress поддръжка разглеждаме с приоритет и в дълбочина. 

Подобрихме много от процесите си и имаме нови попълнения в WordPress екипа, за да се справим както със стандартни задачи, като липса на достъп до администрацията или пък добавяне на Google карта в сайта, така и със специфичните запитвания и бизнес нужди, които имате.  

През 2023 г. планираме нови хоризонти на развитие на тази услуга, но за тях ще разберете скоро. 😉

№3: Правим Software-as–a-Service услугите все по-популярни и лесни за употреба

Нашите предложения – Сайт билдър – за бързо и лесно създаване на сайт, и Shopiko – за онлайн магазин, станаха още по-популярни. Към 1 юли отчетохме 23% ръст на активните сайтове със Сайт билдър на годишна база и 17% на активните онлайн магазини с Shopiko. 

Важността на онлайн присъствието става все по-осъзната сред нашите клиенти. Независимо дали продавате нещо в интернет, или просто искате да бъдете разпознаваеми и откриваеми. Бизнес нишите, сред които Сайт билдър и Shopiko са най-предпочитани, са туризъм, салони за красота, ръчно изработени продукти, частни практики на лекари, юристи, изкуство, маркетинг агенции и дизайн студиа.

Въведохме някои новости, като:

  • Нов разплащателен метод в Shopiko – NewPay;
  • Нов инструмент в Shopiko за по-качествено обслужване на Вашите клиенти и повече продажби – Ringostat;
  • Шест нови шаблона в Сайт билдър.

Създадохме и Супер Академия, в която нашите SaaS експерти – Мариан, Инна, Мариана и Серафим, разказват и показват стъпка по стъпка как сами да създадете своя сайт буквално за часове. Видеата споделяме в нашия Youtube канал. Вижте едно от тях още сега.

№4: Подобряваме нивото на сигурност с всеки изминал ден

Сигурността е качество на нашата инфраструктура, което често ние и нашите клиенти приемаме за даденост. В края на всяка година обаче отделяме време, за да си припомним всички уязвимости, които екипът ни е открил и елиминирал, още преди клиентът да е разбрал за тях. 

Опитваме да изброим и новите правила, които сме мултиплицирали по всички клиентски проекти, веднъж щом сме ги приложили на сайт с пропуск в сигурността. Уви, те също са безброй. 

Успяваме да реализираме тези подобрения, благодарение на факта, че проактивно проверяваме Вашите дигитални активи за атаки и ги предотвратяваме своевременно. Ако пък се случи да пропуснем нещо, Ви гарантираме спокойствието, че ще получите светкавична реакция и персонално отношение към Вашия казус. 

Припомняме Ви, че сигурността е споделена отговорност и поради тази причина се грижим да повишаваме информираността по темата с регулярни материали в блога и помощната ни страница, като 5-те основни термина в уебсайт сигурността.

№5: Улеснихме работата с клиентския ни профил с нов дизайн 

Че стартираме този голям проект, Ви загатнахме още в края на миналата година. Е, вече почти 12 месеца той живее своя собствен живот! 

Дадохме на новия клиентски профил съвременен и интуитивен дизайн, както и нови функционалности за по-удобно менажиране на услугите Ви. 

В него на видимо място позиционирахме и възможността да го защитите чрез двуфакторно удостоверяване при вход. Както неведнъж сме казвали, тази опция е добре да активирате на всички Ваши профили онлайн – в социалните мрежи, имейл клиенти и пр. Тя предотвратява риска от неоторизиран достъп до Вашата дигитална собственост и ще Ви позволи да спите спокойно, че злонамерено лице няма да може да достъпи и да се разпорежда с Вашите данни. 

Ако все още не сте се възползвали, вижте как да го направите: Потвърждение за вход в клиентския профил в две стъпки (2FA).

Интересно! Освен работата с профила, улеснихме и възможността да ни пишете в чата. Тъй като това се превръща във все по-предпочитан канал за комуникация с нас, пренаредихме менютата, за да се свързвате по възможно най-бързия начин с точния колега!

№6: Увеличихме броя и каналите на нашето образователно съдържание

Повишаване нивото на дигиталната грамотност в България – нашата голяма мисия! 

Мисията, по която работим ежедневно, като създаваме и разпространяваме полезно образователно съдържание за всички дигитални ентусиасти чрез блога и помощната ни страницата. 

През 2022 г. увеличихме новите статии в СуперБлога и помощната ни страница, достигайки до общо около 2 000 материала в двата източника на знания. 

Ако четете тази статия, то със сигурност сте се възползвали неведнъж от съветите, които сме давали до момента – от това какво име да изберете за своята бизнес идея, до това как да структурирате своята маркетингова стратегия, за да продавате повече. Не се колебайте да търсите полезности чрез полето за Търсене в блога и помощната страница. Редактирането на материалите от минали години е процес, който оставяме зад кулисите, но винаги се грижим съдържанието да бъде актуално.

Любопитно! Интересно ли Ви е кои думи сте търсили най-често в блога и помощната ни страница? Ето класация топ 10 за 2022 г.:
1. Имейл пренасочване
2. cPanel
3. Https
4. Outlook
5. SSL
6. Кеш
7. WordPress
8. Изчистване на кеш
9. Преместване
10. Hosts

Вдъхновение имаме не само да проучваме и пишем повече, но и да откриваме нови канали, чрез които да правим това съдържание все по-достъпно и лесно за консумация от Вас – нашите читатели или… слушатели.

Точно така! Тази година значително увеличихме присъствието си в Spotify, Soundcloud, Apple Podcasts и Youtube, където вече можете и да слушате цели 45 от най-любимите си статии. Същото внимание, с което подхождаме към Вас в обслужването си, влагаме и при подготовката на аудио записите ни. Не бихме си позволили да използваме автоматизация, напротив, за одухотворяването им се грижи нашата лъчезарна Звезди.

Предлагаме Ви да чуете най-новата ни аудио статия в Youtube още сега. Не забравяйте и да се абонирате за канала и да ударите камбанката, за да получавате известие винаги когато качваме ново съдържание. 

№7: Отпразнувахме 17-я си рожден ден и получихме няколкостотин клиентски оценки и пожелания в Google My Business като подарък

Честит рожден ден на тееееб! И този октомври не пропуснахме да изпеем песента на нашата 17-годишнина. 

Щастливи сме, че успяхме да се съберем и да го отпразнуваме на живо с целия екип! Вечерта мина под надслов СуперГрами 2022 и беше изпълнена с много забава и усмивки, които ще помним чак до следващото парти.

Част от купонджиите в екипа
Част от купонджиите в екипа ни и една от СуперГрами наградите

Освен вечерта, която си подарихме като екип, по традиция целия месец октомври превърнахме в празник и за Вас. Тази година избрахме да Ви подарим безплатен .online домейн, защото да бъдем 100% онлайн, е важно! 

Не закъсняха и подаръците, които Вие ни поднесохте – десетки поздрави и позитивни истории с екипа. Подарихте ни повече от 100 високи оценки и коментари в Google My Business, което формира оценката ни там на 4.5 от общо 5

Благодарим Ви сърдечно! Ако сте пропуснали да ни поздравите през октомври, приемаме и коледни пожелания и отзиви!

И още един спомен от 2022 г., който със СуперЕкипа няма да забравим, е нашият ежегоден тиймбилдинг. Тази година бяхме в покрайнините на гр. Трявна и се забавлявахме страхотно, докато проектирахме и шофирахме състезателни автомобили!

Състезание с ръчно направени колички
Готови… Старт!

№8: Стартирахме поредицата, посветена на нашите успешни клиенти – „Истории на успеха“

Не е възможно да сте пропуснали чаровната усмивка на Зорница Христева от kolie.bg, благия поглед на архитекта Лъчезар Николов с портфолио сайта си nikart.bg или пламъчетата в очите на Стоян Андреев от tatkovatagradina.bg

Какво е общото между тях ли? Тримата са една малка част от всички Вас – нашите успешни, смели и амбициозни клиенти. Именно с тях стартирахме проекта с главно П на 2022 г. – Лицата на нашия бранд и техните истории на успеха

Може би, докато сте ги гледали на начална страница в сайта или пък във видео в Youtube сте се чудили защо лица на нашия бранд са всъщност хора със собствени брандове. Ами много просто – защото Вашите успехи са и наши успехи! Грижим се за това Вашите бизнеси да се развиват онлайн и заедно с Вас се развиваме и ние – учим и създаваме новости, прилагаме ги на практика и празнуваме малките победи. 

И през тази година бяхме плътно зад Вас по целия път от избора на подходящата хостинг услуга, през спънките при създаването на дигиталния проект, та чак до неговото популяризиране онлайн. 

Обещаваме, че през 2023 г. ще продължаваме не само да Ви подкрепяме и помагаме своевременно, но и да показваме Вашите успехи пред света, защото хубавите неща трябва да се показват, нали! Кой знае, може би точно Вие ще сте следващия герой в нашата поредица…

№9: Появихме се в над 30 медии… всеки месец

Полезното съдържание и експертните ни познания в сферата на уеб са причина медиите да ни обичат. И тази година достигнахме до Вас с интересни статистики, съвети и трендове в технологични, бизнес и новинарски медии всеки месец, поне по веднъж. 

Поканите за участия в студио също не закъсняха. Гостувахме в NovaNews, в БНТ, Bloomberg TV, Darik радио и още. Четохте интервютата с нашите мениджъри в страниците на Forbes, Паспорта на Е-комерс индустрията и др. Запознахте се с Лъчо от nikart.bg и в списание Виж!.

Късметлии сме, че имаме възможността да комуникираме с Вас и по този, макар и индиректен, начин!

№10: Срещнахме се с хиляди хора на събития на живо

Признаваме си, че в годините на Covid-19 повече от всичко ни липсваха събитията и живите срещи с клиенти и партньори. Е, щастливи сме, че през 2022 г. и това се промени!  

Присъствените събития се завърнаха и нашата група тръгна на турне. Нашият СуперЩанд присъства на събития из цялата страна – София, Пловдив, Варна, Стара Загора, Бургас, Русе и т.н. Бяхме на събитията от поредицата Digital4, на двете издания на Online Advertising Conference, на JS Talks, IAB Digital Day и още, и още. 

Общо подкрепихме над 40 събития от бранша. Работихме усилено с Американския университет на събития като Marketing Challenge, TEDxAUB, бяхме в програмата на ТУ София и разбира се рамо до рамо с партньорите ни от SoftUni. Проведохме обучения на IAB Masterclass и Тийноватор.

Екипът на Online Advertising
По време на Online Advertising със Стоян от tatkovatagradina.bg

Опитахме да съберем всичките си „участия“ в багажника на буса, но тъй като не изпускаме покана и повод да се срещнем с Вас, мястото не ни достигна! 

Тръгваме на турне
Ето така тръгнахме на турне.

Запознахме се с нови хора, припомнихме си стари приятелства. Дадохме и придобихме нови знания в интересни лекции. Получихме провокативни въпроси, препоръки и цял куп положителни отзиви. През декември се завръщаме от това национално турне малко изморени, но и супер заредени от разговорите с Вас, защото целта ни е винаги да бъдем близо до клиентите си и да образоваме бизнесите на България.

2023-та, нашите пътешественици са готови, бусът е натоварен, очакваме те!

***

А сега е време да се отпуснем в удобните барбарони на офиса и отново да хвърлим зарчетата. Докато се въртят по игралното поле, доначертаваме плана за следващата година. Отдъхваме с удовлетворение и спокойствие от добре свършената работа през тази – успешните комуникации, защитените сайтове, ползотворните новости, работливите джуджета, които и в момента отговарят на Вашите позвънявания или съобщения в чата! 

А къде ли ще ни отведе игралното поле през новата година? Със сигурност в посоката на още по-доброто обслужване! Вярваме, че именно това е причината нашите клиенти да ни избират за всеки следващ свой дигитален проект и да ни препоръчват на своите близки и партньори. Оставаме фокусирани във все по-пълноценното удовлетворяване на всички клиентски нужди. 

Междувременно, планираме и някои промени в нашия уебсайт, пускане на нови услуги и… хайде да не вдигаме завесата твърде много. Повече ще разберете догодина! 🙂

Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате първи най-важното и полезното от света на уеб, касаещо Вашия сайт и дигитално развитие.

Паулина Пенчева
Паулина Пенчева
Поли е позитивна и амбициозна. Отскоро е част от СуперМаркетинг екипа, но вече прави редовни гмуркания в дигиталния океан по най-различни проекти и кампании. Готова е да работи неуморно в името на ефективността и добрия резултат. Нейната #СуперСила се изразява в това, че се изправя безстрашно пред всяко предизвикателство... за да създава нови и интересни материали за СуперКлиентите!
4.3 12 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

3 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Какви са причините за изоставените колички?

7 причини клиентите Ви да изоставят количките си [Аудио]

0
Тъй като множество магазини са афектирани от този феномен, създадохме списък с най-честите причини клиентите да изоставят количките си. Разберете кои са те!

Black Friday: 5 работещи тактики за задържане на клиентите след Черния петък [Аудио]

0
Ако искате да бъдете един ход пред конкурентите си, време е да помислите как да задържите вече спечелените клиенти по време на кампанията. 
SaaS?

SaaS? Що е то и кое го прави най-подходящата платформа за Вашия онлайн магазин...

0
SaaS услугата ви дава възможност лесно и бързо да стартирате собствен електронен магазин и да развивате бизнеса си в интернет.