Нямате сайт? Кажете го на Вашите клиенти!

Фирменият сайт Ви дава възможността да покажете какво правите или продавате, както и да привличате потенциални клиенти. Позволява Ви и да рекламирате, достигайки до аудитория, която не сте и подозирали, че съществува или че проявява интерес към Вас. Онлайн бизнесът носи и още куп предимства, които сме описвали подробно в редица статии в СуперБлога. 

От данните на European E-commerce Report 2021 обаче научихме, че цели 48% от фирмите в България нямат уебсайт.

Затова този път се обръщаме към Вас – всички собственици на успешни бизнеси, които все още вярват, че нямат нужда от сайт. Предизвикваме Ви да помислите и да отговорите заедно с нас на следващите реални въпроси. Даваме Ви и някои ценни решения, които да приложите буквално с няколко клика, за да си спестите неловките обяснения в разговор с Вашите клиенти следващия път.

Подгответе си добри отговори на тези въпроси, които ще получите от Вашите клиенти.

Къде да видя повече за Вашата фирма, като нямате сайт?

Да си представим, че ръководите успешно салон за красота и вече дори се разраствате във верига. Имате множество постоянни клиенти, които разказват на други за Вашите услуги, и от уста на уста увеличавате клиентската си база. 

Ако сте наистина много добри в това, което правите, представете си до още колко потенциални потребители ще достигнете, ако го опишете и покажете и онлайн! 

По данни на GE Shopper Research Study от 2019 г. 81% от потребителите проучват онлайн, преди да изберат даден продукт или услуга. Възползвайте се от това познание и направете красив сайт визитка, в който да разкажете за старта и историята на Вашия бизнес. Покажете списък с най-предпочитаните си услуги, добавете снимки на доволни клиенти преди и след, помолете ги да споделят своите отзиви и ги публикувайте в сайта.

По този начин ще увеличите доверието във Вашия бранд на потенциални клиенти, които ще търсят салони за красота или конкретна услуга в интернет. Сайтът с красив дизайн, полезна информация и лесна навигация говори вместо Вас. Посланието, което подсъзнателно дава, е за съвременен бизнес, който се грижи за своя имидж и за удовлетвореността на клиентите си.

💡Вашият сайт визитка можете да направите за часове със Сайт билдър. Изберете подходящ шаблон, редактирайте го и публикувайте. Лесно е! Възползвайте се от 7-дневния тестов период, а само до края на месец април и от специален подарък – безплатен .eu домейн.  

Ако не сте сигурни, че ще се справите, подготвили сме Ви поредица СуперПолезни видеа за работата със Сайт билдър.

Искам да напиша две добри думи за Вашата фирма, кой Ви е сайтът?

Сред най-популярните активности в интернет е комуникацията. Споделяме случки от ежедневието си с приятели в социалните мрежи, разказваме си вдъхновяващи истории във всевъзможни приложения за текстови и мултимедийни съобщения, понякога и клюкарим чрез традиционни или видео разговори. Доволните клиенти искат да споделят впечатленията си от любимия си бранд онлайн, за да научи светът, че този бранд заслужава доверие. Отговорете на очакванията им и ще извлечете много позитиви.

Комуникацията на бранда Ви с неговите клиенти може и трябва да се осъществява по модел все по-близък до междуличностната комуникация – човешки, топло, на разбираем език. По този начин Вие скъсявате дистанцията и печелите лоялността на клиента. 

💡Най-подходящият инструмент за тази цел е Вашият уебсайт. Само в него можете да говорите със своите клиенти в брандирана среда с Вашето лого, бранд цветове и продукти или услуги. Накарайте ги да се чувстват сякаш сте ги поканили у дома си или в своя офис.  

Възползвайте се от тази естествена човешка потребност и ги стимулирайте да споделят дори повече от положителните си впечатления. Инициирайте дискусия в коментарите или в чата на сайта си. Обадете им се по телефона и ги попитайте за преживяването им с бранда. Така клиентите се чувстват по-сигурни в решението, което вземат или вече са взели. Освен че ще усетите резултата от усилията си много директно, ще накарате и човекът отсреща да се чувства специален.

Нереалистично би било да очаквате, че всички клиенти ще бъдат позитивно настроени към бранда Ви. Наличието на площадка за коментари на Вашия сайт – Вашата територия, до голяма степен Ви застрахова от гневни или разочаровани дискусии в социалните мрежи, които може и да не видите. В сайта лесно и бързо можете да влезете в комуникация с дадения клиент, за да проучите проблема и да предложите решение. Научете се да отговаряте разумно и хладнокръвно на тези коментари. Покажете, че взимате отзива предвид и ще го използвате, за да ставате все по-добри. 

Искам да споделя на мой приятел за Вашите услуги, но Вие нямате сайт. Как да го направя?

В отговор на този въпрос вероятно ще извадите визитка или информационна брошура от чекмеджето на бюрото си и ще ги подадете на клиента. И в някои случаи това наистина работи. Има стоки и услуги в премиум сегмента, които струват повече, или пък са комплексни и изискват допълнително време за вземане на решение. Тогава е полезно да изпратите клиента вкъщи с нещо, което физически може да пипне и разгледа със своите близки. По този начин го карате по-дълго да мисли за Вас и то в среда и момент от деня, удобни за него.

Можете само да спечелите обаче, ако към печатните материали добавите и удобството на уебсайта. С него се възползвате от: 

  • Бърза и лесна актуализация на информацията. В сайта можете моментално да отразите всяка промяна, която се случва във Вашата фирма или дейността Ви. Качвате нови продукти за минути, актуализирате телефонни номера или часовете, в които работите. За сметка на това, веднъж разпечатана, в брошурата не можете да правите корекции. 
  • Лесно предаване на информацията за бранда Ви между Вашите клиенти. Съвсем естествено за съвременния човек е да споделя и препраща видеа, забавни картинки или пък полезни статии онлайн. Изпишете името на сайта си върху своята визитка и се уверете, че се класира на челни позиции в търсачките. Така Вашите клиенти ще могат лесно да открият и споделят нужната информация за Вас чрез изпращането на само един линк. 
  • Възможност за своевременна обратна връзка. Освен че презентирате информацията, която искате, пред своите клиенти, чрез сайта си им давате възможността да зададат въпросите си в реално време. Най-лесно можете да направите това чрез чат интеграция, телефонен номер или професионален имейл. 

💡Професионалните пощи увеличават значително доверието във Вашия бранд и правят служебната Ви комуникация сигурна и надеждна. Споделяме Ви още 7+1 причини да създадете имейл с името на Вашия сайт.
Напомняме Ви също, че ако закупите хостинг и домейн от нас или създадете сайта си чрез една от SaaS услугите – Shopiko или Сайт билдър, автоматично можете да се възползвате от възможността да създадете и управлявате професионални пощенски кутии спрямо параметрите на съответния план напълно безплатно. 

  • Възможност за по-атрактивно представяне. В своя сайт можете да покажете продуктите си от различни гледни точки чрез поредица от снимки. Можете дори да създадете симулатор как биха изглеждали различните цветове например. Добавянето на анимации и видео също ще направят представянето Ви по-атрактивно и увлекателно. В следствие на това клиентите Ви ще прекарат повече време в пределите на Вашето онлайн пространство и ще увеличите шансовете да се доверят на услугите Ви или да закупят продуктите Ви. 

Извинете, но как да си купя от Вас, като нямате онлайн магазин?

🛒 По данни на Insider Intelligence стойността на световния пазар онлайн достига почти 4 трилиона долара през 2020 г., като през настоящата 2022 г. се очаква да достигне до 5 трилиона долара и да се изкачи до 6 трилиона до 2024 г.   

Промените в навиците и начина ни на живот, които настъпиха през последните години, със сигурност са катализатор за тези резултати. За много хора в града вече е по-естествено да пазаруват онлайн, отколкото да посетят физически магазин.

Едва ли искате да продължите да изоставате от толкова мащабна тенденция?

Работещият онлайн магазин ще улесни настоящите Ви клиенти да пазаруват от Вас навсякъде и по всяко време. Той ще повиши тяхната удовлетвореност, защото ще им спести понякога неприятното разкарване до Вашето магазинче на другия край на града. Доволните клиенти, които знаят, че ще получат любимите си продукти, докато си почиват на дивана, са склонни да пазаруват повече. 

Той ще отвори пред Вас и нови хоризонти. Развивайки онлайн бизнес, Вие ставате достъпни за всички милиарди хора по света, които нито са чували, нито виждали, а още по-малко посещавали Вашата физическа локация.

Работещият онлайн магазин Ви прави и независими. Независими от глобална пандемия, която затваря всички физически обекти, независими от непрекъснато повишаващи се разходи за наем и консумативи. Независими от конкурента на съседния ъгъл на улицата.  

💡Със стабилния и надежден инструмент за създаване на онлайн магазин – Shopiko, ставате независими и от нерядко непосилно високите разходи за разработчици и твърде дългото време за създаване на уебсайт от специалист с натоварен график. С Shopiko Вие получавате готова платформа, идеална за тестване на идея и стартиращи бизнеси. В нея Вие избирате дизайна, подреждате продуктите си със снимки и описания в каталог, поставяте логото си на видимо място и… започвате да продавате. 

Много от нашите клиенти имат продаващи магазини още преди да е изтекъл 14-дневния им тестов период. Много от Вашите клиенти ще бъдат доволни и ще поръчват повече отвсякога. А Вие няма да се притеснявате от неудобни въпроси!

***

Може би все още сте на мнение, че не Ви е необходим уебсайт, защото „имате достатъчно клиенти“, „е твърде скъпо“ или пък не се чувствате достатъчно сигурни в дигитална среда. Нека Ви провокираме още мъничко. 

Когато избирахте интериорния дизайн на своя офис или магазин, искахте да сте актуални и приветливи, а вероятно дори и по последните тенденции. При подбора на продуктите или услугите, които предлагате сте целили сигурност, надеждност, ефективност и клиентска удовлетвореност, нали? Време е да приемете Вашия фирмен уебсайт или онлайн магазин като поредната неизменна частичка от пъзела на Вашия бизнес. Новото модерно, но и новото необходимо. Нещото, което Вашите клиенти търсят и очакват. Уебсайтът на Вашия бизнес всъщност не е за Вас, той е за тях.

Уебсайтът отваря пред Вас цяла Вселена от нови възможности и нови клиенти. А с надежден партньор в това приключение, ще откриете най-подходящото и гъвкаво решение според нуждите на бизнеса Ви. За връзка с надежден хостинг партньор или допълнителни въпроси, не се колебайте да ни пишете в балончето на чата тук вдясно. 🙂

Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате първи най-важното и полезното от света на уеб, касаещо Вашия сайт и дигитално развитие.

Паулина Пенчева
Паулина Пенчева
Поли е позитивна и амбициозна. Прави редовни гмуркания в дигиталния океан по най-различни проекти и кампании. Готова е да работи неуморно в името на ефективността и добрия резултат. Нейната #СуперСила се изразява в това, че се изправя безстрашно пред всяко предизвикателство... за да създава нови и интересни материали за СуперКлиентите!
5 1 vote
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Какво е CMS (Content Management System)?

Какво е CMS (система за управление на съдържание)?

0
CMS (система за управление на съдържание) е софтуерен инструмент за лесно и бързо създаване на сайт и след това лесно поддържане на съдържанието в него.
3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие

3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие [Аудио]

2
Под „органично присъствие“ имаме предвид всички начини, чрез които потребителите могат да разберат за Вашия бизнес, без да плащате за позициониране (реклама).

Black Friday: 10 съвета за успешна подготовка на Вашия Shopiko магазин

1
Впуснете се в лудото шопинг приключение подготвени, за да вземете максимума от него. Вижте какво Ви е нужно за успешна Black Friday кампания.