Stripe е вече в България (и в Shopiko!)

Да, Stripe навлезе и на българския пазар преди броени дни.
Не след дълго разплащателният метод на компанията изгря като интеграция и в Shopiko – SaaS платформата за лесно и бързо създаване на онлайн магазини. Вече можете да предлагате Stripe като допълнителна алтернатива за картови онлайн плащания.

Както знаете, един от най-важните критерии за доверие във Вашия магазин е именно широкият набор от различни разплащателни методи. Колкото по-разнообразни са те, толкова по-голям е шансът да привлечете и задържите нови клиенти. В статията 13 елемента на продаващия онлайн магазин Ви запознахме със следната впечатляваща статистика:

Между 6% и 10% от потребителите изоставят своите колички, защото в края на поръчката разбират, че не могат да платят с предпочитания от тях метод. (Target Bay)

Кой би пропуснал дори 6% от потенциалните му клиенти да си заминат? Естествено, че никой! Затова побързайте и интегрирайте Stripe като допълнителен разплащателен метод.

Но преди това…

Какво е Stripe?

Stripe е не просто онлайн разплащателен метод. Компанията е технологична институция, която изгражда икономическа инфраструктура онлайн. Дигиталните плащания са само част от продуктите, които Stripe предлага. В основата на компанията стои вярването, че условията за стартиране на един бизнес трябва да са лесни, а подкрепата и помощта – неразделна част от пътя на един стартъп. Затова и те разработват множество продукти, които помагат на фирми от всякакъв размер – от нови стартиращи фирми до публични компании – да приемат плащания без затруднения и да управляват бизнесите си онлайн с допълнителни инструменти.

И тъй като визията на Shopiko резонира с тази на Stripe, ние побързахме и интегрирахме разплащателния метод за Вас – нашите супер клиенти. Сега е още по-лесно и удобно да приемате плащания чрез дебитни и кредитни карти. Благодарение на допълнителния разплащателен метод, Вие обогатявате начините си за плащане и привличате нови потенциални клиенти.
Кой използва Stripe?

Stripe е известен като №1 разплащателен метод за малки и стартиращи бизнеси. Но и не само – големи компании като HubSpot, Under Armour, Indiegogo, DocuSign и други, също използват удобствата му. Освен това, във Великобритания много държавни институции (например всички изпълнителни агенции) обработват онлайн плащания с приложението.

За да не губите време в комуникация и взаимодействие с финансови институции, вече в своя Shopiko онлайн магазин можете да използвате Stripe като посредник между Вас и финансовите институции. Интеграцията работи с финансови институции, регулатори, платежни мрежи, банки и потребителски портфейли, като прави всичко вместо Вас. Така Вие можете да се съсредоточите изцяло върху развитието на Вашия бизнес.

Защо Stripe e толкова популярен?

Stripe като разплащателен метод печели своите клиенти с улесненията, които предлага:

  • Удобен интерфейс;
  • Конкурентни условия;
  • Лесна и бърза регистрация на търговеца;
  • Безпроблемна интеграция – само с няколко клика активирате метода;
  • Подробни репорти за транзакциите;
  • Интелигентна система за „засичане“ на измами.
Как да се възползвате от Stripe чрез Shopiko?

Вече можете да приемате онлайн плащания в лева през Stripe с Shopiko. Онлайн магазинът Ви разполага с интеграция, която ще Ви помогне да се възползвате от пълните функционалности на разплащателния метод. Необходимо е да си направите регистрация в сайта на Stripe и да свържете приложението с онлайн магазина си. Стъпките са много лесни, а ние сме постоянно на разположение за съдействие!


Бъдете в крак с тенденциите и използвайте най-актуалните, популярни и доверени решения за Вашия бизнес. Stripe е едно от тях. Услугата тепърва набира популярност в България, но от опит знаем, че вълната е важно да се хване още в началото. Бъдете с няколко хода пред конкуренцията и обогатете набора от разплащателни методи на своя онлайн магазин.

Искате да стартирате с онлайн магазин? Тествайте идеята си с Shopiko – получавате всичко необходимо за работещ и продаващ онлайн магазин. А екипът ни е на разположение за съдействие по всички дигитални канали – чат, имейл, телефон. Тествайте услугата безплатно за 14 дни и се уверете в предимствата ѝ.

Абонирайте се за СуперБлога и научавайте първи новостите във Вашите услуги!

АБОНИРАНЕ

 

Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
5 1 vote
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
8 стъпки за създаване на продаващ онлайн магазин

8 стъпки за създаване на продаващ онлайн магазин [Аудио]

0
Сега е време да Ви помогнем да създадете бързо, лесно и в рамките на часове, своя онлайн магазин с платформата Shopiko.
4 стъпки към продаващия онлайн магазин

Защо онлайн магазинът ми не продава? 4 стъпки към успешен онлайн бизнес [Аудио]

0
Онлайн търговията е многокомпонентен и продължителен процес. Той не свършва с направата на сайт или пускането на една реклама, напротив - с тях едва започва.
Каква е разликата между домейн и уебсайт?

Каква е разликата между домейн и уебсайт? [Аудио]

2
Въпросът „Каква е разликата между домейн и уебсайт?” със сигурност влиза в топ 10 най-често срещани въпроси, когато решите да имате собствен сайт.