Силата, тайните и как да защитите клиентския си профил в 3 точки!

В тази статия искаме да обърнем специално внимание на важна част от сигурността и защитата на вашите данниКлиентския профил. Отделете няколко минути да си припомните или да се запознаете със силата, тайните и защитата на този основен инструмент за вашите хостинг акаунти! Гарантираме ви, че така ще се доближите с още няколко стъпки към максимално защитените си сайтове и информация! И още веднъж – девизът на кампанията: Превенцията е най-добрата защита! 🙂

В следващите редове ще ви разкрием основните функционалности на вашия Клиентския профил, няколко tip-a за него, как да го защитите и защо това е важно.

Силата на клиентския профил

Силата на клиентския профил всъщност се крие в това какво можете да правите с него:

  • Поръчвате (добавяте) нови и допълнителни хостинг услуги;
  • Управлявате данните за контакт – персонални и фирмени данни, телефон за връзка, имейл адреси за получаване на информацията и др.;
  • Управлявате услугите регистрирани чрез СуперХостинг.БГ – хостинг акаунти, домейни, SSL сертификати, виртуални сървъри (VPS) и др.;
  • Подновявате услугите;
  • Следите информация за извършените плащания за услугите;
  • Следите информация за оставащи периоди за ползване на услугите и др.;
  • Прехвърляте управлението на услуги в друг клиентски профил.

Клиентският профил съдържа информация и дава достъп до всички ваши услуги. Именно затова данните за достъп до него се изпращат само и единствено на имейл адреса, зададен при поръчката на услугите.

Физическото управление на сайт (файлове, бази данни, пощенски кутии и др.) се извършва в хостинг акаунта. При споделен хостинг управлението на хостинг акаунта се извършва от отделен контролен панел, в зависимост от хостинг платформата – cPanel при Linux хостинг или Plesk при ASP.NET хостинг. Данните за достъп до контролния панел на хостинг акаунт изпращаме в отделен имейл.

Тайната сила на клиентския профил

Тук искаме да обърнем внимание на някои „тайни“ функционалности в профила, чрез които можете по-лесно да управлявате своите услуги:

Възможност да верифицирате допълнителен имейл за контакт

Както всички знаете от наша страна държим на верификацията. Именно затова при връзка с нас, най-добре е да ни изпращате запитванията си от верифицирани имейл адреси. Това са основния имейл за контакт за профила и допълнително добавения такъв за връзка. Когато ни пишете от тези имейли ние знаем, че предоставяме информация за услугите и съдействаме с промени на упълномощено лице. Така ние защитаваме вас! 🙂

Добавянето на допълнителен имейл за контакт се извършва от „Редакция на профила“ -> „Допълнителни е-mail адреси за кореспонденция“.

Възможност за единично управление на домейн

Ако трябва да предоставите данни за управление на домейн на друго лице, най-удачно ще бъде да зададете парола за управление на домейна и да предоставите тези данни, вместо за целия профил. Можете да задавате отделни пароли за вашите домейни от клиентския ви профил, и по-точно от „Домейни – управление“ -> „Контактни данни“ -> „Задаване на парола“.

*За момента единичното управление на домейни е възможно за домейн от областта .com, .net, .org, .info. Съвсем скоро ще предоставим възможност и за другите TLD-та.

Възможност за попълване на имейл адрес за фактури

Ако искате вашият счетоводител, например, да получава автоматично фактурите за извършените плащания по имейл, имате възможност да направите това отново през вашия Клиентски профил. Може да въведете допълнителни имейл адреси, на които да ви изпращаме фактурите от „Фактури“ -> „Допълнителни e-mail адреси за изпращане на фактури“.

Имайки предвид информацията по-горе… Как да го защитя?
  1. С пълна сила важи правилото – не задавайте лесни пароли за достъп до клиентския профил.
  2. Внимателно обмисляйте каква информация предоставяте на трети лица и дали тези лица имат нужда от пълен достъп до вашия профил. Може би е необходима само възможност за единично управление на услуга?!
  3. Поддържайте актуална информацията в „Данни за контакт“ в профила. Така ще можете да управлявате коректно своите услуги и да получавате всички важни и полезни съобщения.

Съвет от съпорта:
Опознайте профила, за да го обикнете!
:)Или по-сериозно казано:
Опознайте профила, за да можете да ползвате пълните му функционалности! Отнасяйте се с повишено внимание към информацията за профила и предоставянето на данни на други лица!

Успех и сигурността на вашия клиентски профил до голяма степен е само във вашите ръце, а ние сме тук, за да ви помогнем и дадем най-добрите насоки! 🙂

Какво още ще допълните вие?

СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest
3 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
11 мита за онлайн присъствието

11 мита за онлайн присъствието [Аудио]

2
Темата е: онлайн присъствие - от изграждането на сайт до неговото развитие и следователно развитието на Вашия бизнес. Разберете кой е първият мит за разбиване!
Ето защо всеки фрийлансър се нуждае от сайт.

7 причини защо всеки фрийлансър се нуждае от сайт [Аудио]

0
За някои фрийлансъри сайтът не е под въпрос. Той е първото нещо. Разберете какви са причините, за които си заслужава като фрийлансър да си създадете сайт!
Black Friday '21: 5 работещи тактики за задържане на клиентите след Черния петък

Black Friday ’21: 5 работещи тактики за задържане на клиентите след Черния петък [Аудио]

0
Ако искате да бъдете един ход пред конкурентите си, време е да помислите как да задържите вече спечелените клиенти по време на кампанията.