https://blog.superhosting.bg/protect-your-client-profile.html

Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Блог на SuperHosting.BG

Силата, тайните и как да защитите клиентския си профил в 3 точки!

2016-06-22
Съвети от support-a
security, защитa, сигурност, клиентски профил, съпорт, support, хостинг акаунт, хостинг услуги, подновявания, фактури, как да повишим, превенция

Как да защитите клиентския си профилС предишната публикация от рубриката “Съвети от support-a” екипът на нашата хостинг компания СуперХостинг.БГ започнахме кампания под кодовото име “Сигурност”. В тази статия искаме да обърнем специално внимание на друга важна част от сигурността и защитата на вашите данниКлиентския профил. Отделете няколко минути да си припомните или да се запознаете със силата, тайните и защитата на този основен инструмент за вашите хостинг акаунти! Гарантираме ви, че така ще се доближите с още няколко стъпки към максимално защитените си сайтове и информация! И още веднъж – девизът на кампанията: Превенцията е най-добрата защита! 🙂

В следващите редове ще ви разкрием основните функционалности на вашия Клиентския профил, няколко tip-a за него, как да го защитите и защо това е важно.

Силата на клиентския профил

Силата на клиентския профил всъщност се крие в това какво можете да правите с него:

Клиентският профил съдържа информация и дава достъп до всички ваши услуги. Именно затова данните за достъп до него се изпращат само и единствено на имейл адреса, зададен при поръчката на услугите.

Физическото управление на сайт (файлове, бази данни, пощенски кутии и др.) се извършва в хостинг акаунта. При споделен хостинг управлението на хостинг акаунта се извършва от отделен контролен панел, в зависимост от хостинг платформата – cPanel при Linux хостинг или Plesk при ASP.NET хостинг. Данните за достъп до контролния панел на хостинг акаунт изпращаме в отделен имейл.

Тайната сила на клиентския профил

Тук искаме да обърнем внимание на някои “тайни” функционалности в профила, чрез които можете по-лесно да управлявате своите услуги:

Възможност да верифицирате допълнителен имейл за контакт

Както всички знаете от наша страна държим на верификацията. Именно затова при връзка с нас, най-добре е да ни изпращате запитванията си от верифицирани имейл адреси. Това са основния имейл за контакт за профила и допълнително добавения такъв за връзка. Когато ни пишете от тези имейли ние знаем, че предоставяме информация за услугите и съдействаме с промени на упълномощено лице. Така ние защитаваме вас! 🙂

Добавянето на допълнителен имейл за контакт се извършва от “Редакция на профила” -> “Допълнителни е-mail адреси за кореспонденция”. Повече може да прочетете тук >>.

Верифициране на допълнителен имейл за контакт
Възможност за единично управление на домейн

Ако трябва да предоставите данни за управление на домейн на друго лице, най-удачно ще бъде да зададете парола за управление на домейна и да предоставите тези данни, вместо за целия профил. Можете да задавате отделни пароли за вашите домейни от клиентския ви профил, и по-точно от “Домейни – управление” -> “Контактни данни” -> “Задаване на парола”.

*За момента единичното управление на домейни е възможно за домейн от областта .com, .net, .org, .info. Съвсем скоро ще предоставим възможност и за другите TLD-та.

Възможност за единично управление на домейн
Възможност за попълване на имейл адрес за фактури

Ако искате вашият счетоводител, например, да получава автоматично фактурите за извършените плащания по имейл, имате възможност да направите това отново през вашия Клиентски профил. Може да въведете допълнителни имейл адреси, на които да ви изпращаме фактурите от “Фактури” -> “Допълнителни e-mail адреси за изпращане на фактури”.

Попълване на имейл адрес за фактури

Имайки предвид информацията по-горе… Как да го защитя?
  1. С пълна сила важи правилото – не задавайте лесни пароли за достъп до клиентския профил. Ето и Няколко съвета при избора на подходяща парола!
  2. Внимателно обмисляйте каква информация предоставяте на трети лица и дали тези лица имат нужда от пълен достъп до вашия профил. Може би е необходима само възможност за единично управление на услуга?!
  3. Поддържайте актуална информацията в “Данни за контакт” в профила. Така ще можете да управлявате коректно своите услуги и да получавате всички важни и полезни съобщения.
Съвет от съпорта:
Опознайте профила, за да го обикнете!
:)Или по-сериозно казано:
Опознайте профила, за да можете да ползвате пълните му функционалности! Отнасяйте се с повишено внимание към информацията за профила и предоставянето на данни на други лица!

Успех и сигурността на вашия клиентски профил до голяма степен е само във вашите ръце, а ние сме тук, за да ви помогнем и дадем най-добрите насоки! 🙂

Какво още ще допълните вие?

Още информация от кампания Сигурност можете да намерите в блога ни на следните адреси:

СуперХостинг.БГ

СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.

500px270px
SuperHosting.BG

Препоръчани статии

Оставете коментар

3 Коментара към "Силата, тайните и как да защитите клиентския си профил в 3 точки!"

Уведоми ме при
avatar

Ilia
Гост
Ilia
27 февруари 2013 11:37

аз бих се радвал, ако въведете 2-степенна система за сигурност както при Google, така, дори някой да открадне парола, няма да може да се логне, тогава бих бил наистина спокоен

Силвена Ралинова
Editor
13 март 2013 14:05

Здравейте,

Благодарим за обратната връзка и споделеното мнение!

Като цяло винаги функционалност за допълнителна сигурност носи по-голямо спокойствие. В контекста на нашите услуги и големия брой клиенти с различни технически умения има и други особености, които трябва да се съобразят. Ние се стараем и непрекъснато работим по подобряване на функционалността и ползваемостта от друга страна.

Кирил Йовев
Гост
22 февруари 2013 14:06

Не знаех, че може да се задава парола поотделно за всеки домейн. Това е чудесно 🙂

wpDiscuz