Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

4 нови Shopiko интеграции с Facebook и Google

В разгара на лятото е време да Ви зарадваме с още новости. Този път фокусът е изцяло върху Facebook и Google. Всички знаем, че това са двете платформи с най-голямо влияние върху маркетинг развитието на всеки сайт. Особено полезни са за онлайн магазините, защото им дават широко поле да представят своите продукти и идеи.

Интеграциите, с които ще Ви запознаем, ще улеснят Вашите клиенти и ще Ви дадат бонус точки пред Вашите конкуренти. И не - тук няма уловка. Но за да се уверите напълно в това, нека заедно разгледаме новите интеграции на Shopiko и ползите от тях за развитието на Вашия онлайн магазин.

#1 Чат на сайта с Facebook Messenger

Чатът е най-бързата връзка на клиентите Ви с Вашия бранд. Днес все по-често потребителите предпочитат да пишат на чата във Вашия сайт, отколкото да Ви пишат имейл или да Ви потърсят по телефон.

  • Чатът спестява време.
  • Изгражда доверие.
  • Помага на клиентите да вземат решение. (Разбира се, колкото по-услужливо и любезно е Вашето обслужване, толкова по-лесно клиентът ще вземе решение във Ваша полза.)

Вече потребителите на Вашия сайт могат да се свързват с Вас в познатата среда на Facebook Messenger. Дори и да напуснат рамките на сайта, те ще получават съобщенията Ви директно в платформата на Facebook. Това е незаменимо удобство особено ако при някакви обстоятелства сте се забавили с отговора.

Освен това, Facebook чатът изпраща съобщенията от клиенти на Вашия бизнес чат в платформата. По този начин Вие също сте по-гъвкави и можете да отговорите през Вашето мобилно устройство, независимо къде се намирате.

  • По-удобно.
  • По-гъвкаво.
  • По-бързо.
  • Познато и доверено.
Разберете как да интегрирате Facebook Messenger във Вашия Shopiko магазин на помощната ни страница.
#2 Facebook коментари

Позволете на клиентите си публично да дадат обратна връзка за Вашите продукти и обслужване като цяло. Интеграцията с Facebook коментари дава възможност на потребителите да използват познатата среда на социалната мрежа, за да споделят мнения и впечатления. В същото време те могат да споделят коментарите си в своите Facebook профили.

За пълен контрол върху съдържанието, което се публикува на сайта Ви, интеграцията Ви позволява да модерирате коментарите - редакция, одобрение, неодобрение, изтриване. Можете да добавите и допълнителен профил за модерация.

Разберете как да включите Facebook коментарите за своя сайт на нашата помощна страница.
#3(+1) Влизане в клиентски профил с Facebook или Google

Вече знаете колко е лесно и удобно да използвате „логването“ в профил през Google или Facebook. Вие самите сигурно сте се възползвали от тази опция. Всичко става за секунди - особено ако вече сте вписани в профилите си на съответните платформи.

Сега Shopiko Ви дава възможност да улесните собствените си клиенти. Дайте им бърз и удобен достъп до техните клиентски профили с новата интеграция. Потребителите на сайта Ви ще могат да изберат една от двете опции - влизане в профила си с Google или Facebook.

Разберете как да активирате интеграциите на нашата помощна страница:
Shopiko – Login с Facebook за клиенти
Shopiko – Login с Google за клиенти

Това бяха горещите новости в Shopiko. Още сега ги активирайте на своя магазин и тествайте как влияят на потребителското поведение.

И помнете!

Успехът няма тайна. Той е съвкупност от много мотивация, опити и отдаденост.

Обмисляте да си направите онлайн магазин? Създайте го бързо, лесно и продавайте онлайн успешно. Тествайте Shopiko за 14 дни безплатно.

Маркетинг Специалист

Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.

500px270px
SuperHosting.BG

Оставете коментар

avatar
  Абониране  
Уведоми ме при