Да, всички знаем колко е важно да обичаш работата си… само тогава си истински щастлив, мотивиран, усмихнат и показваш добри резултати! Всеки се мотивира от различни неща. В тази публикация от категорията Нашите клиенти ще ви покажем как дори няколко думи продължават да стимулират екип от близо 100 човека да се развиваме и работим все по-устремено, отговорно и професионално в предлагането на супер хостинг услуги. 🙂 Щастливи сме, че нашите клиенти показват своето положително отношение под много и различни форми. Това да си свършиш работата добре и да получиш благодарност и страхотно отношение от клиента, е най-голямото удовлетворение от работата, която обичаме. Така всеки индивидуално се старае да е още по-добър професионалист и общите резултати на СуперХостинг.БГ не закъсняват. 🙂
Благодарим на Данаила и всички наши клиенти, които отвръщат на нашето човешко, адекватно и ежеминутно обслужване със страхотно отношение. Обещаваме ви, по-скоро – гарантираме ви, че продължаваме напред с пълни сили и много изненади! 🙂 А сега ще споделим с вас усмивките си от това писмо…
www.bright-and-sparkling.co.ukЗдравейте, СуперХостинг.БГ!Този път нямам никакъв въпрос към вас, само искам да ви благодаря още
веднъж за съдействието и най-вече за адекватните и точни отговори, които
винаги сте ми давали!Повод да ви напиша това писмо стана негативния опит, който натрупах с Ваш
„конкурент“ (бих направила кавичките още по-дебели), където трябваше да
кача сайта на мой партньор.
Представях си, че процедурата е също толкова лесна, колкото и при вас, че
кореспонденцията ми с helpdesk-a е също толкова ефективна, както при вас.
Уви! От тази фирма ми изядоха почти един ден, за да кача един уебсайт,
след разменени 15-тина имейла с тях и теглене на думи с ченгели и
гадателство. Уеб сайтът им е крайно неинформативен, така че потребителят се
чувства безпомощен и объркан. В резултат „ъплоуднатия“ сайт все още е с
шапка-невидимка и така ще бъде за 24 часа!!! Така че нито мога да го видя,
нито да тествам webmail фoрмата!!!! Не предполагах, че съществуват такива
time-wasters!
Естествено, че им написах едно писмо, в което им казах колко съм
разочарована от тях, съпоставяйки ги с компанията, с която работя от три
години, т.е. SuperHosting.BG.
Естествено, че посъветвах партньора си да се премести при вас, което той
ще направи с радост, след като му изтекат сроковете за неговите сайтове,
за които вече е платил.
Естествено, че пиша и на вас, защото вие го заслужавате!
Надявам се да не се разочаровам никога от вас и ви благодаря още веднъж за
начина, по който сте организирали бизнеса си и за начина, по който
комуникирате с клиентите си!
Давам си сметка, че сигурно съм ви задавала много елементарни въпроси, но
вие винаги сте ми отговаряли бързо, точно и ясно. Винаги съм успявала да
се справя с проблемите, благодарение на вас!
Благодаря ви още веднъж!
Поздрави,
Данаила Минева
Best wishes, Danni
www.bright-and-sparkling.co.uk
Още веднъж благодарим, че оценявате усилията и начина ни на работа, Дани!
Оставаме с широки усмивки и много мотивация да даваме все повече на нашите клиенти! 🙂
Какво споделят и други наши клиенти за работата ни и опита си със СуперХостинг.БГ, можете да прочетете на сайта ни в Клиентите за нас.
Съгласни ли сте с нас, че няколко думи наистина са най-голямата мотивация да си вършиш добре работата? Или? 🙂