Дали опитът е въпрос на години, или по-скоро на низ от преживявания?
Отговорът дава Михаела Градева: тя е само на 22, а вече има собствена модна линия, която развива с помощта на платформата Shopiko. Промените след 13 март не подминаха и нейния бранд – michination.com. Днес тя ни споделя с каква нагласа ги посреща, какви новости въведе, за да се адаптира към настоящата ситуация и какви са думите ѝ към всички наши читатели, които също устояват на днешните предизвикателства.
#1 Разкажи ни за себе си и как стартира своя бизнес
За мен е удоволствие да се запозная с Вашите читатели. Аз съм Михаела (Мич) единствена основателка и дизайнер на бранда MICHI NATION. 22-годишна русенка с големи амбиции, мечти и желания за промени в модния бранш. Идеята и създаването на MICHI винаги са присъствали в мислите ми дори и несъзнателно, интересувайки се и правейки това, което обичам. Мотивацията и вдъхновението идват точно от любовта ми към модата, непримиримостта към ограниченията и свободата да изразявам себе си.
Born to be yourself – думи, на които се изгражда и брандът.
Обичам да създавам и предлагам дизайни, които носят частица от мен и да следвам единствено своите принципи.
#2 Как посрещаш предизвикателствата?
Не обичам да говоря и използвам думи като „трудности“ и „предизвикателства“. На мнение съм, че всичко това е градивно и ти помага да се развиеш и достигнеш дотам, докъдето стигат мечтите ти. Името, с което представяш дейността си, е много важно. С една дума да можеш да опишеш и отведеш своите посетители към страстта и предложенията на своя бранд.
Както вече споменах, за мен е изключително важно да остана вярна на себе си – затова и името, което избрах, е много специално и сантиментално, свързано с един от най-важните хора в живота ми. А доколко името оказва влияние върху имиджа и успеха – смятам, че име без интригуващо и свързано с него съдържание и обратното, не биха довели до желаните резултати.
#3 Какво се промени след 13 март за твоя бизнес?
Тъй като Michi извършва своята дейност онлайн – промените, които извърших са от гледна точка спазването на разпоредбите и най-вече опазване на здравето на нашите клиенти. По свое настояване доставяме пратките до адрес безплатно. Направените промени без съмнение ще продължат и след края на обстановката.
На мнение съм, че адаптивността, креативността и гъвкавостта ще са ключови по време на ситуацията.
#4 Доколко сайтът е важен за един бизнес?
Сайтът особено сега играе огромна роля в представянето на всеки един бранд. Той помага на бранда като начин, чрез който хората имат възможността да се запознаят не само с визиите и предложенията на MICHI, а и със самата мен, тъй като във всеки един дизайн аз влагам и част от себе си.
Щастлива съм, че със стартирането започнах да работя с платформата Shopiko.
Лесна за работа е – включваща много допълнения, нужни за развитието на магазина. Заедно с това работата с екипа на платформата е много приятна – винаги са на разположение при възникнал въпрос и запитване, за което ги поздравявам.
А за всички, които обмислят да стартират своя мечта:
Не се отказвайте! Слушайте само и единствено себе си.
#5 С какви думи би се обърнала към други бизнеси в затруднено положение?
Не бих могла да посоча препоръки за останалите бизнеси, защото всеки един има своя собствена динамика. Michi си има цитат, който неуморно следва:
Ако искаш да оставиш следи, не вървиш по отъпкани пътища.
Всеки бизнес е необходимо да намери своята собствена формула за адаптация – експериментирайте и бъдете смели. Вашите потребители имат нужда от Вашата решителност да се справите – те обичат продуктите/услугите Ви и със сигурност ще Ви подкрепят, ако Вие самите последвате собствения си нюх за адаптация.
Думите, с които бих се обърнала към Вашите читатели, са да вярват, да не се отказват и да си припомнят, че който търси – намира.
Благодарим на Михаела, че споделя опита си. Днес това е по-ценно от всякога. Затова и ще продължаваме да Ви запознаваме с примери от реалния живот и бизнеса, с които да Ви подкрепим в този момент. Без съмнение, той е предизвикателен за всички нас.
Ако Вие самите имате нужда от съдействие или Ви изниква горещ въпрос, свържете се с нас – ние сме насреща! Вярваме, че заедно можем да продължим напред и да устоим на промените. Оставаме на разположение 24/7 по чат (долу вдясно), имейл и телефон.
И най-важното: Бъдете здрави!
Абонирайте се за СуперБлога и научавайте първи как други бизнеси се адаптират онлайн!