Live shopping – идеалното допълнение за Вашия онлайн магазин

Обичате ли да пазарувате онлайн? А коя част Ви е най-приятна – разглеждането на онлайн магазина, изборът на точните продукти, добавянето им в количката или разопаковането на покупките? Или може би нещо друго?

Колкото повече се увеличават изискванията на потребителите, толкова повече технологиите променят облика на онлайн търговията и тя неминуемо се модернизира.

Процесът на поръчка става все по-интуитивен и съпътстван от куп нови функционалности. И всичко това с цел повече удобство и полезност при пазаруване.

Правим тази прелюдия, за да Ви запознаем с едно ценно допълнение, което е истински GameChanger за всеки онлайн магазин. Това е функционалността Live shopping, която вече е налична в платформата Shopiko.

Какво е Live shopping?

Live shopping е модерен инструмент, който Ви позволява да създавате видео събития, излъчвани директно във Вашия онлайн магазин. Той има за цел да подобри потребителското изживяване и да доближи усещането от онлайн покупката до тази, която се осъществява във физическия обект.

Live shopping
Как изглежда видео събитието в онлайн магазина
Live Shopping

Можем да наредим Live shopping сред най-новите и предпочитани екстри, разработени както в полза на клиентите, така и на търговците. Освен че повишава потребителската ангажираност и подпомага вземането на решение за покупка, така и допринася за по-доброто презентиране на продуктите и увеличаване на продажбите в онлайн магазина Ви.

Благодарение на технологията, която стои в основата на това допълнение, клиентите могат да поръчват продуктите Ви по време на тяхната видео премиера, която се излъчва на живо в сайта Ви.

Защо да активирате опцията Live shopping във Вашия онлайн магазин?

Краткият отговор би бил: защото си заслужава!

Но все пак ще Ви дадем списък с предимствата на Live shopping, за да подкрепим твърдението по-горе:

  • Увеличава процента реализирани продажби.
  • Отличава Ви сред преките Ви конкуренти.
  • Задържа вниманието на клиентите Ви и допринася за по-дългия престой на Вашия сайт.
  • Подпомага развитието на стратегията Ви за популяризиране на продуктите и на бранда Ви.
  • Повишава удовлетвореността на клиентите и цялостното им преживяване на сайта.
  • Подобрява разбирането за качествата на продукта, който презентирате.

Виждате ли? Live shopping носи редица позитиви за Вас като търговец и за Вашия бизнес.

Прочетете също: Как маркетингът на поколенията да работи за моя онлайн магазин?

А ако естественият въпрос, който следва, е как да го инсталирате в онлайн магазина си, вижте в помощната ни статия.

Напомняме Ви, че при всяко затруднение, което срещнете в настройката на модула, можете да се обърнете към нашия екип за съдействие. Драснете ни в чата долу в дясно и да започваме!

Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
5 1 vote
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Black Friday: Маркетинговата стратегия и нейните тънкости [Аудио]

0
Маркетинговата стратегия е инструмент, с който стратегически планирате бюджета, чрез какви канали и с какви послания ще достигнете до таргет потребителите Ви. 
7+1 мита за SaaS услугите

7+1 мита за SaaS услугите [Аудио]

0
SaaS услугите стават все по-популярни и интересът към тях нараства толкова бързо, че технологията се стреми да отговаря с възможно най-бързите темпове.
7 домейн идеи за успешна Black Friday кампания

7 домейн идеи за успешна Black Friday кампания [Аудио]

0
Научете и какви са предимствата на промоционалната лендинг страница, в която комуникирате Вашите Black Friday предложения и намаления.