Little Phox и идеята, която прераства в работещ бизнес

Знаете ли каква е площта на дигиталното пространство? Ами… необятна. А това означава, че в него има място за всички, които имат идея как да се позиционират там.

В следващите редове Ви срещаме с такъв човек, който не се поколебава да последва творческия си порив и го прави публично, онлайн. Представяме Ви Любомира и нейния сайт за бебешки фото карти littlephox.com.

Мисията на Любомира е да запечатва най-скъпите моменти от детството на всеки малчуган върху красиви картички, които носят настроение и много усмивки. А за да достигне идеята ѝ до повече хора, тя се довери на Shopiko и неговите удобства за създаването на напълно функциониращ онлайн магазин.

Научете каква е историята на Любомира и какво ѝ помогна да стигне до мястото, на което се намира днес, като прочетете цялото интервю с нея.

Enjoy! 😊

1. Как бихте представили себе си и бизнеса си на първа среща?

Здравейте! Kазвам се Любомира Стоянова, но повечето хора ме познават с фамилията Пиперова, коeто всъщност е моминското ми име.

Little Phox“ са бебешки фото карти, с които можете да заснемете сладки снимки на Вашето бебче, които проследяват развитието му от раждането до първата годинка. Това е третото ми „дете“. Имам две дъщери, които до голяма степен инспирираха идеята и концепцията за създаването на тези бебешки фото карти.

Целта ми беше да бъдат направени приятни дизайни на български език, за да може някой ден, като се връщаме носталгично назад в спомените си и разглеждаме снимки на нашите деца, те да отбелязват важните им моменти на майчин език.

little-phox-shopiko-clients
Любомира и нейните прекрасни дъщери.

2. Кое Ви накара да се впуснете в приключението „собствен бизнес“?

Честно казано, тук съпругът ми изигра голяма роля, защото когато споделих с него идеята, той много я хареса и каза: „Бубе, това е страхотно. Давай, направи, каквото е необходимо. Аз ще ти помогна с каквото мога и зависи от мен.“

Споделяла съм с него всички идеи и дизайни, обсъждали сме ги, а той обикаляше с мен по печатниците, за да изберем подходяща хартия (например) и се занимаваше с децата в колата. Неговата подкрепа ми даде криле да развия първоначалната си идея и да я стартирам.

little-phox-shopiko-clients
Любомира и съпругът ѝ.

3. Коя е СуперСилата, която движи Вашия бизнес, и как устоявате на предизвикателствата пред него?

СуперСилата, която движи всеки един бизнес, смятам, е честността и любовта, с която правиш дадено нещо. Има една чудесна поговорка, английска е:

„Избери си да работиш това, което обичаш и така няма да работиш нито един ден“.

Разбира се, че ще работиш и ще се скъсаш от работа, но ако правиш това, което обичаш, краят на уморителния, дълъг работен ден е много приятно сладък.

Предизвикателствата засега все още решавамe на момента, защото този бизнес е мъниче и тепърва ще се сблъскваме с много неща.

4. Каква е ролята на сайта и дигиталното присъствие за развитието на бизнеса Ви?

Бих казала, че за момента основно се базира на тях, така че ролята им е голяма.
Важно е сайтът да изглежда добре, да е уютен, да е лесен за работа и от страна на потребителите (клиентите), и от страна на екипа, който го менажира.

Дигиталното присъствие играе ключова роля за достигането до максимален брой хора и разпространяването на информация.

5. Вие използвате Shopiko за развитието на Вашия онлайн магазин. С какво Ви спечели платформата?

Платформата ме спечели най-вече с това, че имаше любопитни, лесни за избор и използване шаблони, които могат да се персонализират до голяма степен. Търсех нещо, с което да мога да се оправям сама.

Чудно е направена тази платформа за хора, които искат да сътворят нещо удобно, стилно, бързо, без излишни усложнения и проблеми.

6. Как избрахте домейна на Вашия сайт?

Ами… дълго обяснение има. Мислех кое ще е най-детското нещо, което е оставило отпечатък у мен и това неизменно е „Малкият принц“ или, по-точно, разговорът му с лисицата. Така някъде по пътя на тези мисли се роди идеята за Малката лисица.

Но пък, нали са бебешки PHOTO карти, така че стана „Little Phox”. Добре, че и домейнът се оказа свободен.

Ако се чудите какво име да изберете за Вашия бизнес, разгледайте препоръките, които сме Ви оставили в статията: Как да изберете уникално име на фирма? [наръчник].

7. Кой е най-ценният урок, който сте усвоили в практиката си дотук и работи успешно за Вашия бизнес?

Да правиш нещата по правилния начин и с достойнство. Парите не са всичко.

little-phox-shopiko-clients
Така изглеждат картите, сътворени от Любомира.

8. Какъв съвет бихте дали на тези, които се колебаят да стартират свой бизнес онлайн?

Този съвет бих го дала на всички, които се колебаят за каквото и да е: Ако не си сигурен в нещо, изчакай, нека мине нощта, наспи се добре. Но ако и на следващия ден това нещо не излиза от мислите ти, задължително го направи. Веднага! Няма да сбъркаш.

Животът е прекалено кратък, за да пропиляваме времето и възможностите, които получаваме.


Благодарим на Любомира за споделения опит, за съветите и смелостта да превърне едно внезапно хрумване в работещ бизнес. Вярваме, че нейната история ще вдъхнови и насърчи всеки, който все още е обзет от хиляди страхове и колебания, да направи първата крачка към своята дигитална изява. Щастливи сме, че Любомира е сред нашите СуперКлиенти, с които гледаме в една посока и заедно вървим рамо до рамо към успеха.

Ако и Вие имате страхотна идея за бизнес или искате да продавате онлайн, запознайте се с Shopiko отблизо и позволете на платформата да стане най-верният Ви партньор в онлайн търговията. Само този месец можете да се възползвате от промоционалното ни предложение и да спестите до 888 лв. за първата година. А има и СуперИзненада – подарък SEO пакет.

Абонирайте се за СуперБлога, за да научавате първи полезни съвети за развитието на Вашия онлайн магазин.

Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Какви са причините за изоставените колички?

7 причини клиентите Ви да изоставят количките си

0
Тъй като множество магазини са афектирани от този феномен, създадохме списък с най-честите причини клиентите да изоставят количките си. Разберете кои са те!
Какви са ползите от SSL сертификата за сайта и неговите потребители?

Какви са ползите от SSL сертификата за сайта и неговите потребители?

0
Използването на SSL сертификат и сигурна HTTPS връзка за сайта е категоричен показател, че държите на доверието и сигурността на посетителите му.

Black Friday: Маркетинговата стратегия и нейните тънкости [Аудио]

0
Маркетинговата стратегия е инструмент, с който стратегически планирате бюджета, чрез какви канали и с какви послания ще достигнете до таргет потребителите Ви.