Обезвредена критична уязвимост в ядрото на Joomla!

Преди два дни екипът на Joomla! анонсираха официално patch, целта на който бе да поправи две критични уязвимости в ядрото на системата. Публичните CVE идентификатори на уязвимостите са: CVE-2016-8870 и CVE-2016-8869.

Едната пролука (CVE-2016-8870) позволява на злонамерено лице да регистрира потребител в системата дори и функционалността за регистрация на потребители да е изключена.

Другата, по-притеснителна пролука (CVE-2016-8869), дава възможност на неоторизирано лице да регистрира потребител в системата, който разполага с пълен административен достъп.

Комбинацията от двете пролуки може да доведе до пълно компрометиране на сайта, което автоматично им дава статут „най-критчни“. Посочените по-горе уязвимости засягат широк диапазон от Joomla! версии: от 3.4.4 до 3.6.3.

От наша страна сме приложили защита на ниво инфраструктура, за всички managed услуги, която да не позволи пробив на тези уязвимости, дори и да не сте обновили все още версията на вашата Joomla!.

Въпреки реализираната от нас защита съветваме всички потребители, използващи по-стари версии на Joomla!, да приложат ъпдейтa максимално бързо.

Уязвимости, зловреден код, patch? Вижте какво означават тези термини и още много други в статията: 🔗 5-те основни термина в уебсайт сигурността | Blog

Абонирайте се за СуперБлога, за да получавате навреме новини и помощна информация, свързана със защитата и сигурността на Вашите сайтове и пощи.

СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Съвместна статия за маркетинг, реклама и SEO - Netpeak

13 съвета за маркетинг и реклама [Аудио]

2
Сега когато имате повече време у дома, можете да отделите енергия в SEO и добра реклама за дигитален успех. Заслужава си!
Готов онлайн магазин? Какво следва после?

Готови сте с изграждането на онлайн магазина си? А какво следва после? [Аудио]

0
Изграждането на онлайн магазин е началната точка в развитието на един бизнес. За да бъде разпознаваем обаче, е необходимо да извървите още няколко стъпки.

Black Friday: Маркетинговата стратегия и нейните тънкости [Аудио]

0
Маркетинговата стратегия е инструмент, с който стратегически планирате бюджета, чрез какви канали и с какви послания ще достигнете до таргет потребителите Ви.