Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Спечелете безплатен пропуск за IAB Форум България 2012!

IAB Форум България 2012Искате ли да посетите „Форума на дигиталната индустрия в България“? А да се запознаете с мненията и идеите на НАЙ-добрите в онлайн маркетинга и рекламата в България? Обменете опит "очи в очи" с професионалисти в областта на едно интересно и полезно събитие, в което и ние от хостинг компания СуперХостинг.БГ ще участваме – IAB Форум България. Като партньори на тазгодишното издание, ще предоставим на 2-ма от вас възможността да спечелите безплатен пропуск за събитието. На въпросите Защо да участвам?, Кога и къде? и Как да спечеля безплатен пропуск?, отговори можете да намерите в следващите редове.

Защо да участвам в IAB Форум България?
  • IAB форумът ще събере на едно място най- добрите български специалисти в областта на онлайн маркетинга и рекламата;
  • На събитието ще се дискутират възможностите за развитие на националния онлайн рекламен пазар;
  • В рамките на еднодневния форум своя опит ще споделят чуждестранни партньори на IAB България, както и чужди компании;
  • Основните акценти в събитието ще бъдат: дисплей реклама, мобилен маркетинг, измерване и ефективност в Интернет;
  • А лекторите!? ... Те просто нямат нужда от представяне; 🙂
  • За 2-ра поредна година, IAB Форум България ще даде възможност за networking и обменяне на опит между маркетинг и бранд мениджъри, представители на рекламни и дигитални агенции, доставчици на услуги, онлайн медии и студенти от специалностите маркетинг, реклама, ПР ... А вие!? Ще се включите ли?

Кога и къде ще се проведе IAB Форум България?

IAB Форум България ще се проведе в рамките на един ден - 14 март 2012 г. (другата сряда) в Кемпински Хотел Зографски, София.

Как да спечеля безплатен пропуск?
За да спечелите своя безплатен пропуск е необходимо до обяд на 12 март 2012 г. (следващия понеделник) да оставите коментар под тази публикация с въпрос или въпроси около акцентите на форума:
  • Рекламният пазар в България и европейските тенденции;
  • Дисплей реклама;
  • Мобилен маркетинг;
  • Измерване и ефективност в Интернет;

За да бъде най-честно и безпристрастно, с организаторите на форума ще изберем чрез томбола 2-мата печеливши. Техните автори ще получат абсолютно безплатно пропуск за събитието. Ще се постараем още на 12-ти март да обявим печелившите, за да можете да предвидите присъствието си на събитието.

Отговорите на вашите въпроси ще получите от истински професионалисти в областта: печелившите - по време на самото събитие, а за всички останали - ще интервюираме специалистите и ще публикуваме техните отговори в тази или отделна публикация.

Определено вярваме, че ще си заслужава да присъствате на форума, така че не жалете думи и питайте! 🙂 Успех!

Ще ви помолим да посочите вашите имена и актуален e-mail във формата за коментари, за да може да се свържем с вас. Очакваме с нетърпение вашите въпроси!

Допълнителна информация около форума, можете да намерите на посочените по-долу адреси:

  • IAB Форум България – Програма;
  • IAB Форум България – Галерия;
  • IAB Форум България – Лектори;

Информация за печелившите, както и още много полезни и актуални теми за вашия Интернет бизнес, можете да получите като се абонирате за нашия блог, следите нашата фен страница във Facebook или Google +.

СуперХостинг.БГ

СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.

500px270px
SuperHosting.BG

Препоръчани статии

17
Оставете коментар

avatar
15 дискусии
2 отговори към коментарите
8 абонирали се за тази дискусия
 
най-гласуван коментар
най-обсъждан коментар
  Абониране  
Уведоми ме при
Христо Рачев
Гост

Здравейте имам следния въпрос към специалистите:
Достатъчно надеждни ли са безплатните приложения (openx или short url пример bit.ly, goo.gl) за измерваяне ефективността на рекламни кампании ?

Весето Николова
Гост

Какви примери за практическо приложение на мобилния маркетинг могат да илюстрират ползата му за развитие на малки и стартиращи компании в сферата на услугите? Какви ориентировъчно са разходите за мобилен маркетинг - спрямо представените примери, и как разбираме техния ефект?
Можем ли да използваме вече създадени приложения за платформи - например за WordPress, или дори Facebook, и какви са тези приложения?
Как да предразположим потенциални клиенти да предоставят/споделя данни и информация по най-безболезен начин?

Дянко Дянов
Гост

Какви са източниците за измерване на ефективността в интернет и каква е тяхната ефективност?