Как да оформя сайта на моето заведение?

След като Ви дадохме идеи за дизайн и име на Вашия сайт, идва ред да Ви заредим с няколко предложения за оформление на съдържанието. Така ще посрещнете потенциалните си клиенти по най-добрия начин – кратко, точно и ясно.

Без да губим повече време, преминаваме към същността. Ще Ви покажем как да структурирате информацията за Вашия бизнес, какви елементи да използвате и как да ги персонализирате.

Очакваният резултат? Балансирана визия и функционалност.
Нека видим.

5 страници на сайтове за заведения

#1 Начало

Това е страницата, с която ще посрещнете посетителите, които вече Ви познават, както и потенциалните си клиенти. Бъдете креативни, ако целта Ви е да се отличите. Началната страница е дестинацията, която с красиви изображения и точните послания има способността да увеличи сериозно ръста на новите Ви клиенти. Разположете елементите и ключовата информация за Вашето заведение така, че да става ясно къде са попаднали потребителите само с един бърз поглед.

Отделете време да направите визията на страница „Начало” атрактивна и ясно говореща на бъдещите Ви посетители.

Съвет: Ако Ви хрумват други идеи, с които да разчупите статуквото – направете го. Излезте от рамките на добре познатото и озаглавете страницата по нетрадиционен и отличителен начин.

Soul Kitchen

#2 Меню

Несъмнено това е страницата, която буди най-искрен интерес, що се касае до сайт на заведение. След като вече са разбрали къде са попаднали, потребителите започват да се интересуват какво ще открият при Вас и какво ще им предложите.
Добра практика е да отделите менюто в отделна страница и да я стилизирате съвсем простичко, за да е удобна за четене.
Не пропускайте да добавите снимки към описанието на всяко ястие/питие. Така потенциалните Ви клиенти ще получат по-голяма удовлетвореност и ще добият по-ясна представа какво точно им презентирате.

Съвет: Не използвайте PDF или друг тип файл, който да извежда посетителите от сайта Ви. Така рискувате да загубите интереса им много по-бързо, отколкото си мислите.

Тук е мястото, в което да маркирате своите специални предложения към клиентите, които имат непоносимост към месо, глутен, соя или други алергени. Освен това може визуално да отделите ястията, предназначени за различните хранителни режими. По този начин показвате своето отношение и толерантност към всеки тип диета.

Soul Kitchen

#3 Галерия

Всяко заведение и неговият сайт следва да бъдат своеобразно и незабравимо визуално преживяване. Или, иначе казано, празник на сетивата.
Когато посетите един ресторант, сладкарница, пекарна или бирария, какво е първото нещо, което Ви прави впечатление, преди да сте стигнали до храната? Локацията, фасадата на сградата, интериорът, сервитьорите, цялостната атмосфера?

За щастие, уебсайтът има свойството да „прескочи” тези разсейващи детайли, за да достигнете до същинската част на Вашия бизнес – напитките и храната. Отделете ги в специална страница, за да ги презентирате подобаващо.
Не пропускайте да го направите с помощта на качествени снимки, защото само така имате реален шанс да въздействате и да отключите апетита на посетителите.

Научете: Как качествената фотография влияе върху вашите продажби?

галерия

#4 Контакти

Една наистина важна страница, когато основната Ви цел е клиентите да Ви локализират бързо и лесно. Не пропускайте да оставите:

  • Адреса на Вашето заведение;
  • Телефон за резервации и запитвания;
  • Контактна форма;
  • Карта;
  • Работно време;
  • Бутони, водещи към профилите Ви в социалните мрежи и каквото още важно се сетите.

Така ще си гарантирате, че сте дали точния ориентир на Вашите клиенти и ще знаят къде и как да Ви открият.

контакти

#5 Блог

Знаем, че всеки, който е отдаден на своя бизнес, търси начини не само да привлече нови клиенти, но и да ги задържи. Блогът е един от способите за постигането на тази цел. Той е чудесен инструмент, с който да:

  • посочите Вашите предимства пред тези на конкуренцията;
  • запознаете посетителите с професионалистите, които приготвят всяко ястие или коктейл;
  • споделите интересни и любими Ваши рецепти от кухнята;
  • разкажете историята на Вашето заведение;
  • афиширате предстоящи събития като тематични кулинарни вечери, мастъркласове или гостувания на популярни готвачи/бармани и др.

Публикувайки често статии в блога, давате индикация на посетителите, че се грижите за сайта си и го развивате успоредно с Вашето заведение.
Блог страницата може да се окаже най-ценният Ви дигитален актив, който да даде нов тласък на Вашия бизнес за бъдещи партньорства и изяви.

блог

Задължителни елементи за Вашия сайт

№1 Лого

Това е елементът, който Ви прави разпознаваеми сред всички представители в бранша. Чрез логото клиентите Ви ще Ви запомнят по-лесно и ще се откроите ясно и категорично. Добавяйки го в сайта си, Вие заявявате своята идентичност. Той е Вашият професионален подпис.
Помислете какво искате да изобразява и как да го стилизирате, за да предава най-точно Вашата идея.
В Сайт билдър ще откриете всичко необходимо, с което да оформите своето лого. На помощ се явява Лого дизайнерът, който е улеснил работата по създаването на лого максимално. Можете да го достъпите от таблото за управление на Вашия сайт.

Научете как да работите с Лого дизайнера на Сайт билдър в помощната ни статия.

лого

№2 Карта

Колкото по-интуитивен е сайтът Ви, толкова по-лесен за възприемане ще бъде за Вашите посетители. А това означава по-дълъг престой на страницата Ви. За да се случи това обаче е важно да разположите всеки елемент така, че да е ясно говорещ, да е удобен за достъпване и да носи цялата необходима информация.

Картата има точно такава функция в случая. Поставяйки я на видно място в страницата си, помагате на клиентите да разберат къде е местонахождението на Вашето заведение. Така им давате възможност по-бързо и безпроблемно да се ориентират.

Добавянето и оформлението на този елемент се случва през основната навигация за редакция на сайта. Изберете секция Елементи и придърпайте картата с левия бутон на мишката до работно поле.

Вижте как да настроите елемента Карта в статията ни.

карта

№3 Чат

Комуникацията е всичко. Тя е ключ за разрешаването на всеки казус и излизането от всяка ситуация. А един от най-популярните канали за комуникации, що се касае до бизнес, в наши дни е чатът. Така за нула време ще дадете отговор на всяко клиентско запитване, свързано с Вашите услуги и дейността на заведението, което управлявате.

Сайт билдър Ви дава право на избор за интегрирането на чат платформа.
Facebook Messenger, ZenDesk, Intercom, Jivochat или LiveAgent – заложете на вариантът, който е най-удобен за Вас.

чат

№4 Галерия/Видео

Когато дейността Ви е пряко свързана с изкуство, в случая с кулинарното изкуство, визуализацията оказва огромно влияние. Тя въздейства на зрението и отключва апетита особено когато е изпълнена качествено.

Галерията е подходящ елемент, който задължително трябва да присъства в сайта Ви. С нейна помощ ще покажете кулинарните си шедьоври и ще затвърдите очакванията на клиентите си. Така ще им дадете наистина основателна причина да Ви посетят и ще ги убедите в качествата на Вашето местенце.

Не пропускайте да добавите и въздействащи видеа, в които да покажете част от процеса на приготвяне на кулинарните Ви произведения. Това определено би впечатлило посетителите на сайта и би засилило любопитството им към Вашето заведение.

5-essential-pages-food-business-video

№5 Резервационна форма

Нейната роля е от изключителна важност за развитието на бизнеса Ви в уеб измеренията. Формата за резервация дава възможност на клиентите Ви да планират отрано посещенията си във Вашето заведение. Освен това Вие също улеснявате работата си, защото няма да Ви се налага да въвеждате ръчно списъци с имената на гостите, датата и часа на резервацията.

Този елемент е необходимост за всеки сайт, който има отношение към един от най-важните ресурси – времето.

Сайт билдър Ви позволява лесно да персонализирате резервационната форма така, че да е в синхрон с цялостната визия на уеб страницата Ви. Лесният инструментариум за редакция Ви дава възможност да променяте шрифта, отстоянията, цветовете, контурите и размерите с няколко бързи клика.

Ще откриете елемента в администрацията за управление на Вашия сайт, в секция Елементи. Щом видите формата, я издърпайте до желаната позиция в сайта и започнете да я стилизирате, както Ви харесва.

Научете как да правите корекции в резервационната си форма от помощната ни статия.

форма
Не губете време, ако още не сте стартирали дигиталното си присъствие.
Разчитайте на Сайт билдър за Вашия първи онлайн проект и превърнете своето заведение в неустоима дестинация.

Вземете план на цени от 4.99 лв/месец за първата година.
Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Зает домейн? Няма страшно!

Зает домейн? 9 тактики за успешна регистрация на име

0
Търсите име и то е заето. Какво правите след това? Отказвате се? Продължавате да търсите? Удряте пауза, за да помислите още?
Съвместна статия за маркетинг, реклама и SEO - Netpeak

13 съвета за маркетинг и реклама [Аудио]

2
Сега когато имате повече време у дома, можете да отделите енергия в SEO и добра реклама за дигитален успех. Заслужава си!
Уникално име на фирма

Как да изберете уникално име на фирма?

0
Да измислите уникално име на фирма е предизвикателна задача. Даваме Ви ценни препоръки и идеи за перфектното име за Вашия бизнес. Разгледайте ги в СуперБлога.