Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Ново в Shopiko: продажба на услуги, myPOS и часове за доставки

Новите функционалности на Shopiko идват точно навреме. Сега когато много бизнеси се нуждаят от бързи решения, за да пренесат дейността си онлайн, платформата предоставя чудесни възможности да:

  • Предлагате услугите си онлайн;
  • Улеснявате клиентите си с избор на часови интервал за доставка;
  • Добавите MyPOS като допълнителен метод на плащане.

Нека разгледаме всяка една нова функционалност!

#1 Предлагайте услугите си с Shopiko ваучери и дигитални продукти

Освен физически продукти, в магазина си можете да добавите „ваучери“ и „дигитални продукти“. Това са продукти, които не изискват доставка и могат да се ползват напред във времето при зададени от Вас условия.

Добавете ваучери в онлайн магазина си

Както винаги, можете само с помощта на едно падащо меню да добавите най-ценните си и търсени услуги. При онлайн поръчка, Вашите клиенти ще получат номера на ваучера в имейла за потвърдена поръчка.

Ваучерите са особено подходящи за:

  • Услугите на фризьори, стилисти, маникюр-педикюр специалисти, гримьори;
  • Козметични и естетични процедури;
  • Консултации и терапии;
  • Екстремни преживявания и приключения;
  • Екскурзии и пътувания;
  • Дизайнерски услуги и уеб разработка;
  • Маркетинг и копирайтинг;
  • Почистване, строителство, транспорт;
  • Поправка и ремонт;
  • Развлечения и забавления;
  • Преводи, легализация и т.н.

Добавете дигитални продукти в онлайн магазина си

С Shopiko можете да предлагате и дигитални продукти като:

  • Курсове;
  • Програми;
  • Онлайн книги;
  • Аудио продукти;
  • Софтуерни решения;
  • Билети за онлайн конференции или събития.

При този тип продукти имейлът за потвърждение на поръчката ще съдържа съответно дигиталния продукт, който предлагате - файл за сваляне, линк към дестинация, данни за достъп до външна платформа или друго.


Предлагайки услугите си онлайн под формата на ваучери или дигитални продукти, Вие ставате гъвкави и имате много възможности да сте креативни.

  • Създавайте атрактивни пакети;
  • Позиционирайте подаръчни ваучери с разширен срок за ползване;
  • Адаптирайте услугите си към настоящата ситуация и ги представете актуално;
  • Подкрепяйте услугите си с полезно съдържание в блога и в социалните мрежи;
  • Изградете маркетингова потребителска фуния и я приложете за всеки канал;
  • Рекламирайте услугите си по интересен и интерактивен начин с помощта на Facebook, Instagram, Google Ads, TikTok, Snapchat, Pinterest, LinkedIn и други подходящи платформи.
Разберете как да добавите различните видове продукти в своя магазин Shopiko:
Shopiko – Видове продукти (физически и дигитални продукти, ваучери за услуги)
#2 Добавете MyPOS като разплащателен метод

MyPOS се радва на над 100 000 бизнес клиенти от цяла Европа. Вие можете да сте един от тях. Добавяйки този разплащателен метод, предлагате на клиентите си:

  • Разплащане с VISA, MasterCard, AMEX, Bancontact и iDEAL;
  • 3D Secure - криптираща технология за защита от измами;
  • Бързо и лесно плащане с модерен интерфейс.

А Вие като търговец можете да се възползвате от:

  • Безплатна бизнес сметка, безплатна бизнес дебитна карта, 0 лв. месечни такси;
  • Възможност за мобилен ПОС терминал;
  • Лесна процедура по одобрение и регистрация;
  • Изцяло онлайн одобрение с видео разговор, без нужда от посещение на офис;
  • Плащане единствено на комисиона върху осъществените транзакции и то при конкурентни условия;
  • Бърза интеграция в Shopiko - попълвате само няколко полета в администрацията;
  • Мобилно приложение за подробни статистики на продажбите, налични средства, транзакции, искания за плащане и други.

Повече информация за MyPOS можете да намерите на официалния сайт на услугата.

Разберете как да активирате MyPOS като разплащателен метод за Вашия Shopiko онлайн магазин:
Плащане с myPOS в Shopiko
#3 Улеснете клиентите си с избор на часови интервал за доставка

Какво по-хубаво от това да знаете кога куриерът ще достави очакваната пратка? Именно функцията „часови слот за доставка“ предоставя допълнително удобство на Вашите клиенти да си изберат часови диапазон за получаване на пратката.

Тази добавена стойност със сигурност ще направи впечатление на потребителите, защото е много желана и търсена опция. Често от тази информация зависи какъв адрес за доставка ще зададат. Така им давате възможност да планират деня и задачите си.

Тази опция е особено подходяща за магазини, които доставят продукти със срок на годност - храни, плодове и зеленчуци, фрешове, смутита, цветя. Но и не само. Ако Вашите клиенти поръчват продуктите Ви за подарък и готвят изненада - часовият интервал е чудесен начин да ги улесните.

Разберете как да активирате часови слот за доставка във Вашия Shopiko магазин:
Shopiko – Часови слотове за доставка

Платформата Shopiko непрестанно се развива и адаптира към промените. Това я прави подходящо решение за пълноценна дигитална трансформация. А помощта на СуперЕкипа на всеки етап от Вашето дигитално развитие е гарантирана. Избирайки Shopiko, Вие получавате цял отбор от супер специалисти, които са готови да отговорят на всяко Ваше запитване и да Ви съдействат за един наистина добър краен резултат.

Пренесете бизнеса си онлайн и продавайте от вкъщи с Shopiko. Предоставяме Ви 14-дневен безплатен период за тестване на услугата - възползвайте се и започнете да продавате в рамките на дни. А ние сме насреща по чат (долу вдясно), имейл и телефон, за да Ви помагаме. Разчитайте на нас!

Абонирайте се за СуперБлога и научавайте първи полезни съвети за успешна адаптация онлайн на всеки бизнес!

АБОНИРАНЕ

Маркетинг Специалист

Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.

0 0 гласове
.
500px270px
SuperHosting.BG
Абониране
Уведоми ме при
guest
0 Коментара
Коментари към текста
Виж всички коментари

Privacy Preference Center

Necessary

Advertising

Analytics

Other

0
Какво мислите?x