Един от маркетинговите инструменти за повече продажби – РАЗКРИТ!

За всеки нов или развиващ се онлайн магазин е важно да оптимизира процесите, да постигне повече трафик и да увеличи броя на поръчките. Един от начините да постигнете тази цел е чрез автоматизация на маркетинг процесите. Как да го направите? Retargeting може да ви помогне. Този инструмент вече е наличен в услугата ни за създаване на онлайн магазини Shopiko и може да бъде активиран и приложен във вашия онлайн бизнес.

Какви трудности срещат онлайн търговците най-често?

  • Нисък процент на конверсиите (броя на потребителите, направили поръчка, спрямо общия трафик на онлайн магазина).
  • Висок процент Bounce Rate (процент на посетителите, които влизат в магазина и веднага след това излизат, без да отворят втора страница).
  • Висок процент на незавършените поръчки и изоставените колички.
  • Непроследимост и липса на комуникация с настоящи клиенти и потребителите, които са се абонирали за вашия имейл бюлетин.

Как Retargeting ще ви помогне да ги разрешите?

Този инструмент проследява и анализира потребителското поведение и персонализира комуникацията с вашите настоящи и потенциални клиенти. Повишава процентът на конверсиите с повече от 1%, намалява Bounce Rate-a на магазина ви, превръща до 25% от изоставените колички в реални поръчки, подобрява интеракцията с вашите клиенти, помага да увеличите базата данни от абонати за имейл бюлетина.

Как се случва магията?

Това става с функционалностите, включени в инструмента – поп-ъп прозорци, автоматични имейли, SMS кампании и Push нотификации, които се активират и изпращат при различни, предварително зададени и настроени сценарии.

Поп-ъп прозорци

Поп-ъп прозорци

Изскачащите поп-ъп прозорци съдържат съобщения, които се показват автоматично по предварително зададени критерии. Те се активират в онлайн магазина, докато вашите потенциални клиенти разглеждат продуктите, които предлагате. Налични са три опции, които могат да бъде настроени и персонализирани – поп-ъп за изоставена количка, с предложение за продукт и за имейл абонамент.

Имейли

автоматични имейли

Автоматичните имейли са вторият инструмент, който можете да активирате и настроите в Retargeting.biz. Можете да персонализирате тяхното съдържание, да изберете кога и при какви условия да се изпращат. Анализирането на активностите във вашия онлайн магазин и потребителското поведение могат да ви помогнат да създадете имейли за различни типове ситуации – при изоставяне на количка с продукти, за известяване за продукти в промоция, напомнящи имейли към клиенти, които не са посещавали магазина ви от дълго време и други.

SMS кампании

SMS кампании

Според статистики 98% от SMS съобщенията се отварят в рамките на 3 минути след получаването им. Това е и причината те да бъдат включени във функционалностите на Retargeting. SMS съобщенията са свързани с всички имейли, които се изпращат през системата на инструмента. Тяхната идея е да напомнят за ключови съобщения, да се комуникират промоции, да приканват даден потребител отново да посети магазина ви и т.н. Освен автоматично изпращане на SMS-и можете и ръчно да създадете и изпратите SMS кампании на вашите клиенти. Особено подходящо при популяризиране на нови артикули, специални сезонни предложения, разпродажби и други.

Push нотификации

Push нотификации

Push нотификациите се смятат за един от най-ангажиращите и работещи комуникационни инструменти.  Чрез тях всяко приложение, онлайн магазин или уеб сайт може да изпрати съобщение, което да се появи на екрана на устройството, което потребителите ви използват – мобилно или десктоп. Този тип нотификации се появяват дори без клиентите ви да са отворили вашия онлайн магазин. Чрез тях също можете да напомните за изоставена количка, за актуална промоция, да предложите продукт на вашите клиенти, който според алгоритъма на Retargeting има голям шанс да бъде поръчан и др.

Каква е тайната на Retargeting?

Този инструмент проследява и анализира потребителското поведение и персонализира комуникацията с вашите настоящи и потенциални клиенти. Как става това:

  • Чрез показване на автоматични поп-ъп прозорци със среден процент на конвертиране от 17%.
  • Чрез изпращане на автоматични имейли, които се отварят от 52% от получателите, върху линковете в тях кликат 38%, а 12% завършват с поръчка.
  • Изпращане на автоматични SMS-и Push нотификации.
  • Мониторинг и оптимизация в резултатите на всяка кампания.

Създай онлайн магазин със Shopiko

ВАЖНО: Преференции за всички търговци с онлайн магазин, базиран на Shopiko

  • 30 дни безплатен тест период. В този срок вие ще можете да използвате всички функционалности и да се убедите, че този инструмент ще подобри резултатите на вашия онлайн бизнес.
  • Професионална помощ и първоначална настройка от екипа на Retargeting.biz.
  • Преференциален процент за комисионна при реализирани поръчки с помощта на модула.
Каква е цената?

Ако останете доволни от постигнатите резултати през тестовия период, след това ще заплащате 3% комисионa само за поръчките, генерирани с помощта на системата на Retargeting.biz. Заплащането се извършва на месечна база, през вашата кредитна или дебитна карта. Ако през изминалия месец нямате реализирани поръчки, не плащате нищо.

Пример: Ако през месец октомври чрез системата на Retargeting реализирате поръчки на стойност 500 лв., в края на месеца ще получите фактура за комисионни на стойност 15 лв. Не звучи ли перфектно? Заплащате само ако продавате! icon

Ако вече имате онлайн магазин с Shopiko и искате да продавате повече, сега е моментът да активирате модула за маркетинг автоматизация Retargeting.biz и да подобрите маркетинг процесите във вашия онлайн магазин.

Димитър Денев
Димитър Денев
Митко може да изгради онлайн магазин на всяка платформа, но харесва най-много SaaS, защото предпочита да продава пред това да програмира. СуперСилата на Митко е, че знае много за електронната търговия и не се притеснява да го споделя.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

4 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Онлайн магазин? Направете първата стъпка

Oнлайн магазин? Направете първата стъпка [Аудио]

5
Искате да имате онлайн магазин? Ако отговорът е положителен, вижте първите стъпки, през които да преминете, за да изградите успешен онлайн бизнес.
Съвместна статия за маркетинг, реклама и SEO - Netpeak

13 съвета за маркетинг и реклама [Аудио]

2
Сега когато имате повече време у дома, можете да отделите енергия в SEO и добра реклама за дигитален успех. Заслужава си!
6 причини за съобщение Internal Server Error 500

6 причини за съобщение Internal Server Error 500 [Аудио]

11
Причините за генерирането на това съобщение може да са най-различни - некоректно изпълняващ се скрипт в сайта, некоректни права на файлове и директории и други