Digital4Plovdiv: Грабнете билет към нови знания

Готови ли сте за Годишната конференция за онлайн маркетинг и търговия в България? Защото тя е готова да Ви посрещне на 20 и 21 септември в града под тепетата – Пловдив!

А ние, както повелява традицията, сме готови да Ви подарим 5 билета към нови знания и умения за развитие на Вашия бизнес. Четете до края, за да разберете как да спечелите един от тях.

Кога? 

20 и 21 септември ще са два дни, изпълнени с интересни лекции и дискусии за маркетинг, онлайн търговия, правни и счетоводни аспекти на бизнесите, логистика и още. 

Докато организаторите все още подготвят програмата, Ви препоръчваме да си запазите датите в календара. Темите ще стартират още от ранна утрин, та чак до късен следобед.

Къде?

Тази година на конференцията ще домакинства Домът на културата “Борис Христов”, на ул. Гладстон №15

Интересно: Дом на културата “Борис Христов” – Пловдив, осъвременен след основен ремонт, е съвременна многофункционална сграда за културна дейност и събития. Известен в миналото като Синдикален дом, културният център – единствен по своята структура, предназначение и локация в град Пловдив, приема името на световноизвестния оперен певец Борис Христов по предложение на Музикално общество „Борис Христов”. Сградата разполага със Зрителна зала, две мултифункционални конферентни зали, концертна камерна зала и множество фоайета.

Какво?

Споделяме Ви тематичните области, в които ще можете да почерпите полезни нови знания в двата дни на конференцията: 

Ден 1: 

  • PPC/SEO/Lead Gen/Content marketing
  • Case Studies (Brands, Best Practice)
  • Digital Marketing Trends, Conversion optimization, Platforms
  • Video, Influencer & Social Media Marketing, Storytelling

Ден 2:

  • eCommerce Success Stories / Case Studies / AI
  • Счетоводство / Права и закони в онлайн търговията
  • eCommerce PPC / SEO
  • Логистика / Fulfillment

Лекторите можете да видите тук.

А за всички, които са любопитни да разберат колко струва техният онлайн магазин, един от управителите на СуперХостинг.БГ – Любомир Русанов, е подготвил интересна лекция по темата. Не я пропускайте!

За загрявка преди събитието Ви споделяме и един много интересен разговор с Жюстин Томс на тема брандинг от нашата поредица #SuperTalks: Как да градим бранд и да печелим доверие?

Тази година организаторите са подготвили и съпътстващо събитие – DiTech Expo. Изложение за дигитални технологии, на което повече от 30 изложителя ще представят своите иновативни продукти, дигитални решения и нови софтуери.

А как да спечелите билет? 

#СуперЛесно! Отговорете ни в коментар под статията на въпроса:

Лекциите от коя тематична област от списъка по-горе ще Ви е най-интересно и полезно да чуете? 

Имате точно 1 седмица да се включите в надпреварата – до 16:00 ч. на 14.09. Петимата печеливши ще изтеглим на случаен принцип следващата сряда.

Ще обявим победителите в същия ден в коментар под тази статия, а с всеки печеливш ще се свържем и лично по имейл. 

Успех и до нови срещи в Пловдив!

Паулина Пенчева
Паулина Пенчева
Поли е позитивна и амбициозна. Отскоро е част от СуперМаркетинг екипа, но вече прави редовни гмуркания в дигиталния океан по най-различни проекти и кампании. Готова е да работи неуморно в името на ефективността и добрия резултат. Нейната #СуперСила се изразява в това, че се изправя безстрашно пред всяко предизвикателство... за да създава нови и интересни материали за СуперКлиентите!
5 3 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest
10 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
11 мита за онлайн присъствието

11 мита за онлайн присъствието [Аудио]

2
Темата е: онлайн присъствие - от изграждането на сайт до неговото развитие и следователно развитието на Вашия бизнес. Разберете кой е първият мит за разбиване!
Black Friday Shopiko

Black Friday ‘21: 10 съвета за успешна подготовка на Вашия Shopiko магазин [Аудио]

0
Впуснете се в лудото шопинг приключение подготвени, за да вземете максимума от него. Вижте какво Ви е нужно за успешна Black Friday кампания.
3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие

3 стъпки за органично бизнес онлайн присъствие [Аудио]

2
Под „органично присъствие“ имаме предвид всички начини, чрез които потребителите могат да разберат за Вашия бизнес, без да плащате за позициониране (реклама).