Следващото от “Най-готините БГ уеб събития”, които нашата хостинг компания СуперХостинг.БГ ви представя, вече “чука на вратата”! 🙂 „Съдържание за уеб – на живо“ е тренинг, организиран от нашите приятели и партньори от Лукрат, в който можете да се научи всичко за това, как да пишем:
В следващите редове ще разберете повече за идеята на формата и това, което го прави уникален. Ангелина Иванчева — Тонева е Маркетинг мениджър и консултант по ползваемост. Вижте какво каза тя в едно екслузивно интервю!
1. „Съдържание за уеб – на живо“ е тренинг, който вече е традиция и привлича все повече участници. Как се роди идеята за този вид обучение и какво го прави уникално?
Ангелина: Събитието дойде съвсем навреме преди около 2 години :), защото все повече се пише в уеб и всички искаме да пишем добре и да ни четат, а никой не ни учи как се прави това за уеб. Провокира ни идеята, че можем да покажем на живо рецептата на качественото съдържанието за уеб. И се получи добре :), а на 10 май ще бъде 4-тото успешно издание.
Форматът е уникален поради няколко причини:
- Лекторите, професионалисти в своята област – Владимир Петков (Каладън), Георги Варзоновцев, Огнян Младенов, Борил Караиванов, споделят опит и практика за оптимизирането на съдържанието в уеб;
- Форматът поощрява участниците не само да слушат, но и да пробват препоръките на лекторите върху реално уеб съдържание;
- Участниците имат възможност да получат обратната връзка на лекторите за съдържанието, което са оптимизирали;
2. Как и защо се спряхте на този лекторски състав?
Ангелина: Не беше трудно, те са най-добрите за нас и участниците, според отзивите, които имаме от предишните издания 🙂
3. Можеш ли да опишеш всеки един от тях с една дума?
Ангелина: Хмм, да видим…нека пробваме 🙂
- Владимир Петков (Калдън) – Атрактивен
- Георги Варзоновцев – Сканиращ
- Огнян Младенов – Откриваем
- Борил Караиванов – Оформящ
4. С какво „Съдържание за уеб – на живо“ ще помогнете на участниците в създаването на по-добри, атрактивни и лесни за четене текстове?
Ангелина: Лекторите демонстрират препоръките си върху реално уеб съдържание и дават възможност на участниците да пробват сами, след което им дават обратна връзка.
5. Екипът на Лукрат е посланик на „Ползваемостта“ в българския уеб бранш. Можеш ли да дефинираш какво е ползваемост с 3 думи:
Ангелина: Лесно, удобно, печелившо …
6. И за финал, ще споделиш ли колко сайта вече сте направили „лесни за ползване“, както казвате в слогана си? 🙂
Ангелина: Много са! 🙂 По-важно е да се отбележи, че ползваемостта е общо усилие на нас – експертите от Лукрат и собствениците на даден сайт. Когато работим в името на една кауза – потребителите, добрите резултати са налице. 🙂
SupeHosting.BG е страхотен пример: сайтът предлга много добро потребителско изживяване и лесен и удобен начин да се използват услуги, които за някои хора са по- сложни и от алхимична реакция! 🙂
Повече информация за самото събитие, лекторите и как да се регистрирате, можете да намерите на следния адрес:
Съдържание за уеб – на живо
Успех с текстовете в уеб и до четвъртък! 🙂