Всичко за новите планове – въпроси и отговори

1. Защо вдигате цените на планове СуперСтарт и СуперПро?

Краткият отговор:

Ние не променяме цените лесно и промяната е само на два от плановете. За разлика от продуктите, при услугите и то при технологичните услуги, качествените хора и качествените технологии са ключови. Всички цени на ресурсите, които ние ползваме се вдигнаха няколко пъти за последните години. Има определена цена, под която не може да се предостави добра, надеждна услуга, която да работи и да е в крак с технологичното развитие. Ние направихме минимална промяна и цените са напълно разумни и адекватни за качеството на услугата, която предлагаме на клиентите ни.

Дългият отговор:

За нас винаги е било най-важно да предоставим качествена услуга. Стараем се да даваме най-доброто на нашите клиенти. Постоянно подобряваме всички планове – за да работи сайтът ви по-бързо и по-добре. Правим услугата лесна, достъпна, сигурна и най-вече – пестяща време и усилия.

Ако не се е налагало да се свързвате с нас, то причината е, че ние сме се погрижили да няма причина да ни се обадите. Ние не искаме да ви предоставим услуга, за която вие да се грижите, като сме ви подмамили с нереална цената. Отговорността сайтът ви да работи е наша и ние го знаем. Ние работим постоянно и когато вие не следите вашия сайт – за да получите всеки имейл и всеки посетител да зареди сайта ви. Ние работим, когато вие спите, когато говорите с клиент по телефона, когато обядвате, когато вечеряте, когато почивате, когато сте с децата си, когато сте болни – ние никога не спираме.

Всичко това, наред с всички подобрения, ни коства немалък ресурс – закупуваме нова инфраструктура, разработваме нови решения и влагаме много в развитието на екипа. Това налага и минималната корекция в цената на два от плановете. И тя е такава, че да ни позволи да продължим да правим всички подобрения, отговарящи на тенденциите в уеб и да предлагаме най-добрата услуга – тази, с която нашите клиенти ни познават.

2. Вие луди ли сте?

Не. Ние развиваме постоянно услугата, която предлагаме и я правим все по-добра.
Нашата работа с клиента започва след като той закупи услуга от нас. От този момент нататък всеки ден наша отговорност е:

  • да гарантираме свързаност на услугата;
  • да гарантираме техническа обезпеченост;
  • да въвеждаме нови технологии;
  • да правим инфраструктурни подобрения;
  • да следим за правилното функциониране на системите – хардуер и софтуер;
  • да осигуряваме високо ниво на защита (блокиране опити за пробив в сигурността, brute-force атаки, качване на злонамерен код и др.);
  • да следим вашият сайт да работи бързо, стабилно и безотказно.

За да можем да продължим да правим това и още десетки неща, свързани с работата на услугата и нейното подобряване, развитие, удобство, надеждност и сигурност и да ги правим всеки ден, в който сте наш клиент, се налага да увеличим цената на първия план с 6 стотинки с ДДС (0,06 лева) на ден, а на втория с 3 стотинки с ДДС (0,03 лева). При третия план няма промяна в цената. На годишна база промяната при СуперСтарт е 24 лева с ДДС, а при СуперПро 12 лева с ДДС.

3. Трябва ли да плащам за оставащия период, след като променяте цените?

Не, всички услуги остават активни на цените, по които са били предплатени. Прехвърлянето към актуалните планове е безплатно. Подновяването на услугите ще се извършва по новите цени, като сме приготвили и специални отстъпки за настоящите клиенти. Тях ще изпратим малко преди изтичане на предплатения период за съответната услуга.

4. Конкурентите не са си променили цените! Тогава вие защо ги променяте?

Факт е, че към момента няма промяна в цените на конкурентите на нашия пазар. Надеждността и развитието на услугите са наш основен приоритет. Всички описани подобрения и защити са включени в цените на плановете, а не се заплащат допълнително, като по този начин гарантираме работата на всички сайтове, а не само на един сайт.

По-ниската цена е знак за направени компромиси с много от важните аспекти на услугата. Ние не бихме го позволили. Във времето сме били свидетели как много компании спират да се развиват и да обслужват клиентите си. Малко по-ниската цената е за сметка на голям компромис в качеството, обслужването и дългосрочното съществуване и развитие на компанията.

Компаниите, които държат на качеството на услугите си и са от достатъчно дълго време на пазара, следят тенденциите в уеб и промените в технологиите. Тези компании вероятно са изправени пред същите предизвикателства като нас. Тези, които продължат да предлагат ниска цена за пространство с контролен панел, а не истинска хостинг услуга, може и да не мислят дали утре сайтът ви ще работи или дали ще получите важен имейл и дали ще можете да отговорите.

За нас конкуренцията е стимул да предлагаме по-добра услуга. Винаги можем да се откажем от всичко и да разчитаме само на ниска цена. А вие бихте ли си купили развален продукт, само защото е по-евтин? Един продукт или услуга, който струва 5 лв. без ДДС няма как да се продава за 3 лв. без ДДС.

Ние предлагаме напълно адекватна цена за завършена и работеща услуга – без нужда от доплащане за допълнителни компоненти.

5. Дори и цените на запад са по-ниски?

Всъщност на запад цените на услугите са по-високи. През последните години цените на хостинг услугите са се повишили с около $1,8 на месец без ДДС, което е с около 3,20 лв. на месец или 37 лева на година без ДДС за най-ниските планове, за един сайт. Средната цена за подновяване е около $ 8 на месец без ДДС, което е почти 14 лева без ДДС или 17 лева на месец с ДДС. И не включват всичко, което ние успяваме да предложим. Все още цените ни са в пъти по-ниски.

6. Аз не искам да плащам за защити. Можете ли да премахнете защитите от моя сайт?

Краткият отговор е не. А дългият – не, защото ако махнем защитата за вас, трябва да я махнем за всички клиенти. Това неминуемо означава забавяне или отказ в работата на някои сайтове. Например, ако вие сте заплатили допълнително за защити, но Иван (примерен образ), чийто сайт е на същия сървър, не е заплатил, то дори сайтът на Иван да бъде атакуван, това би се отразило и на работата на вашия сайт, независимо, че сте заплатили вие, а Иван не. Поради тази причина нашата защита е на цялата инфраструктура и всички сайтове, без изключение и без допълнителна инвестиция от страна на клиентите, са защитени.

7. Вие така всяка година може да вдигате цените?

Решението за промяна на цените не е спонтанно и всячески се стремим да го избегнем. Би било неадекватно да променяме цените, без да има реална причина за това. В момента ние не променяме цените на всички планове двойно. Стремим се промените да са наистина минимални и да имаме разумна цена за безупречна услуга!

8. Аз съм ви клиент, моят сайт вече ползва ли АLL SSD технологията?

От януари 2016 г. всички новозакупени хостинг акаунти се активират на новата хостинг платформа, която работи с ALL SSD технология. Ако вашият хостинг акаунт е закупен в началото на тази година, то той вече ползва ALL SSD технология. Ако е закупен преди това, то в момента ползвате SSD дискове за базата данни, като предстои миграция на всички настоящи клиенти към новата платформа с ALL SSD технология. Миграцията вече започна, като първи се преместват сайтовете на нашите най-дългогодишни клиенти. Преди вашият сайт да бъде преместен на новата хостинг платформа, ще ви изпратим уведомителен имейл.

9. Ще се промени ли цената на допълнителните IP адреси?

IPv4 адресите са изчерпан ресурс и броят им намалява значително. Цените на IP адресите също ще бъдат актулизирани при всички услуги, считано от днес. При хостинг плановете цената на допълнителен IP адрес при план СуперСтарт ще бъде 4,80 лв./ месец с ДДС, а при планове СуперПро и СуперХостинг – 3,60лв./месец с ДДС. Промяната на цената е наложена от допълнителния ресурс, който ни коства намирането на свободни адреси и се явява бариера, с която да направим използването на IP адресите разумно и обосновано. С поддръжката на SNI технологията на практика нямате нужда от самостоятелен IP адрес, за да ползвате SSL сертификат.

10. Ще се запази ли броят на допълнителните сайтове на плановете?

Да, броят на допълнителните сайтове ще се запази на планове СуперПро и СуперХостинг. При план СуперСтарт ще се поддържа само един сайт в хостинг акаунта. Защо?

Една от най-важните характеристики на услугата, която предлагаме, е нейната надеждност и високо ниво на поддръжка. Цената на даден план се определя не само от зададените за него параметри, но и от нужната поддръжка и сигурност за неговото нормално функциониране. В тази връзка, на план СуперСтарт е предвидено да може да работи оптимално един сайт, който е разположен в съответния хостинг акаунт. Добавяне на допълнителен сайт като опция би довело до допълнително повишаване на цената, което би направило планът неоптимален за клиенти, които имат само един сайт.

11. Защо да подновя моя хостинг план при вас?

Ние ви пестим нерви, усилия и време, които според нас имат много по-голяма стойност от малката разлика в цената. Адекватният съпорт, бързата и компетентна реакция изискват постоянна работа от наша страна – както за оборудването ни, така и за клиентите. Ние не приемаме нашите клиентите за даденост и смятаме, че трябва да получат най-доброто на адекватна цена. В момента, за да получите някъде близка до нашата услуга, трябва да заплатите “нещо” допълнително, а това “нещо” обикновено струва между 10 и 70 лева на месец.

Ние не искаме да ви учим как да следите дали вашият сайт работи, дали имейлите работят, дали се зарежда бързо и как да защитавате вашия сайт. Грижата за това е наша. И продължаваме да правим услугата все по-добра и по-достъпна.

Факт е, че в днешно време, ако сайтът ви не работи и не получавате важната кореспонденция по имейла, то може много бързо да загубите клиенти. Ако за вас не е важно сайтът ви да работи бързо и надеждно, да се позиционира добре в търсачките, да получавате всеки имейл и да можете спокойно да изпратите отговор, то тогава може да спрете сайта си.

Още подобрения в новите планове >>

СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

4 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Искам сайт, но не знам откъде да започна

Искам сайт, но не знам откъде да започна [Аудио]

2
Решихме да Ви споделим накратко стъпките, които трябва да извървите, за да изградите своето онлайн присъствие.

Black Friday: Рано пиле… на Черен петък триумфира или кога и как да започнете...

0
Вижте стъпките по подготовката на онлайн магазина, стоката и служителите Ви за Черен петък (Black Friday). Вземете нещо за писане и запретвайте ръкави!

Бизнес планиране в 3 стъпки – какво, как и защо?

4
Време е да се фокусирате върху бизнес планирането през предстоящата 2023 г. Предлагаме няколко основни стъпки, с които ще ускорите и улесните този процес.