СуперХостинг.БГ през погледа на един клиент

СуперХостинг.БГ през погледа на един клиент

За последните 5 години сме получавали много различни положителни и градивни мнения от вас, нашите клиенти за работата на екипа на СуперХостинг.БГ. Някои са сериозни и благодарствени, а други доста атрактивни като стихотворения и дори хумористични изказвания. По традиция споделяме подобни мнения на нашия сайт, но миналата седмица получихме един e-mail, който ни направи силно впечатление. Това мнение от наш клиент определено развесели екипа ни благодарение на стабилна доза хумор и любопитната гледна точка на представяне. Затова го споделяме с вас и тук с желание да направим и вашата предстояща седмица още по-усмихната и ведра.

Здравейте, пише ви Неделчо Христов.

Искам да се оплача от Вашата техническа
поддръжка – отвратително … бързи са. И
неприятно коректни.

Не мисля, че следите добре развитието на
хостинг пазара в нашата страна, защото
ако беше така Вашия съпорт щеше да бъде
на далеч по-ниско ниво.

Искам да се оплача и от небивалия
професионализъм на ВСИЧКИ оператори, с
които съм говорил по телефона или съм
писал мейли/тикети.

Под психологическата ми граница е
проблемите ми да се разрешават за 5-10
минути, така, че моля Ви – дръжте се като
една българска хостинг компания! Стига
сте си пълнили хардовете с безполезни
бекъпи и стига сте отговаряли денонощно
на телефоните си. Стига сте отговаряли за
5 минути на мейл и разрешавали проблемите
за 10.

Бъдете като *** и ще стигнете
недостижимото ниво на стандартните
хостинг услуги на територията на нашата
мила татковина.

Еми… това беше май 🙂 Надявам се поне на
един човек да съм усмихнал деня и
пожелавам успех и достатъчно сън на
всички Ваши колеги 😉

Неделчо Христов,
www.muzi4ka.org

СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.
0 0 votes
.
7 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Какви са причините за изоставените колички?

7 причини клиентите Ви да изоставят количките си

0
Тъй като множество магазини са афектирани от този феномен, създадохме списък с най-честите причини клиентите да изоставят количките си. Разберете кои са те!
Каква е разликата между домейн и уебсайт?

Каква е разликата между домейн и уебсайт? [Аудио]

2
Въпросът „Каква е разликата между домейн и уебсайт?” със сигурност влиза в топ 10 най-често срещани въпроси, когато решите да имате собствен сайт.

Black Friday: 5 работещи тактики за задържане на клиентите след Черния петък

0
Ако искате да бъдете един ход пред конкурентите си, време е да помислите как да задържите вече спечелените клиенти по време на кампанията.