5 въздействащи страници и елементи на сайт за медицина

Разработвате ли вече сайта си?
Вече Ви запознахме с няколко препоръки за подходящи дизайни и домейн имена, с които да стартирате. Ако сте ги пропуснали, сега е чудесен момент да почерпите идеи:

Вече е време да структурирате своя сайт и да добавите полезни елементи.

На пръв поглед тази задача изглежда лесна – все пак дизайнът, който сте избрали, вече има структура. Въпреки това, областта на медицината е обширна и всяка дейност има своя собствена специфика:

  • Частна практика;
  • Клиника;
  • Информационен сайт;
  • Лаборатории;
  • Оборудване;
  • Клинични изследвания.

Сайтовете на всички тези институции се нуждаят от структура, съобразена с целите на бизнеса. Нека заедно видим какво би било подходящо за Вас!

Подходящи страници за сайт с медицинска тематика

#1 Начална страница

Началната страница е класика. Всеки я използва и няма как сайтът Ви да съществува без нея. Тя „говори“ на посетителите Ви и от Вас зависи какво ще им каже. Най-важният въпрос, на който началната страница отговаря, е:

В какъв сайт съм попаднал?
Посетителят е необходимо да се ориентира в рамките на 3 секунди дали е попаднал на сайт на медицински център, частна практика на конкретен специалист, лаборатория, сайт за медицинско оборудване, клинични изпитвания, ветеринарна клиника и т.н.

Подберете внимателно съдържанието на заглавната Ви страница, като включите:

  • Снимки и изображения;
  • Видеа;
  • Добре обмислени послания;
  • Призиви за действие.

От тези важни елементи произтичат отговорите на следните въпроси:

  • Можете ли да ми помогнете?
  • Мога ли да Ви имам доверие?
  • Мога ли да открия всичко, което търся тук?

Няколко препоръки:

  • Изпълнете тази страница със смисъл.
  • Включете Вашите конкурентни предимства.
  • Маркирайте услугите, които предлагате.
  • Използвайте призиви за действие.
  • Използвайте послания, в които посетителите Ви ще се припознаят.
  • Бъдете кратки, точни и ясни.
  • Заложете на въздействащи професионални визии.
  • Оптимизирайте мета заглавието и метаописанието на страницата, използвайки SEO модула на Сайт билдър.
  • Включете думите, които потребителите търсят в интернет. Използвайте инструменти като Google Keyword Planner, Ahrefs, SEMrush, SERPstat.
  • Похвалете се със статистики, мнения на клиенти, постижения, резултати. Не бъдете скромни… Не и когато представяте своя бизнес!
#2 Страница „За нас“

Преминаваме към втората по важност страница – мястото, където ще разкажете за себе си. Тази страница може да има различни разновидности в зависимост от спецификата на дейността:

  • За мен – ако имате частна медицинска практика и работите за себе си;
  • Екип/ За екипа – когато искате да акцентирате върху хората, които работят в медицинската институция;
  • За клиниката/центъра – когато искате да акцентирате върху предимствата на институцията.

Споделяме няколко актуални полезни практики за впечатляваща страница „За нас“:

  • Разкажете историята си. Кажете на посетителите какво Ви мотивира. Защо го правите? Какво искате да постигнете? Откъде започнахте? Разкажете го по начин, който ще накара посетителите Ви да се замислят!
  • Направете страницата по-човешка, по-топла. Какво имаме предвид? Медицината е строго специализирана. Тя буди респект и понякога дори създава дистанция. Скъсете дистанцията и говорете на своите посетители разбираемо, човешки, сякаш сте „на 4 очи“. И все пак – бъдете професионални.
  • Добавете видео в зависимост от целите на бизнес стратегията Ви. В него можете да включите членовете на екипа, откъси от процедури или прегледи, оборудването, с което работите, обстановката и атмосферата на мястото.
  • Представете хората, с които работите. Покажете лицата им, подчертайте в какво са добри и как помагат на пациентите.
    Тук е мястото да се похвалите с постижения и отличия.
#3 Страница с услуги

Това е може би най-важната страница от сайта Ви. Тя много ясно и конкретно представя какви услуги предлагате. Препоръчваме Ви да отделите време, за да подберете най-подходящите думи, описващи Вашите услуги. Въпросите, на които е добре да отговаря всяка услуга, са:

  • Какво представлява тази услуга?
  • Как помага?
  • Защо е необходима?
  • За кого е подходяща?
  • Какво е необходимо да знаят посетителите, преди да посетят кабинета?
  • Каква е нейната цена? (не е задължително, но е препоръчително)
  • Към нея включена ли е безплатна консултация?
  • След нея необходими ли са профилактични прегледи и ако да – колко?
Препоръка: Би било чудесно, ако всяка услуга си има собствена ландинг страница. По този начин ще си осигурите по-добро класиране в търсачките при търсене на конкретна процедура. На общата страница за услуги, споменете всяка една от тях с много кратко описание и сложете препратка към страницата на конкретната услуга с по-подробно описание.
#4 Страница за контакти

Когато сайтът Ви направи добро впечатление на посетител, той автоматично ще се насочи към контактната Ви страница. Там е задължително да го запознаете с:

  • Точен адрес;
  • Телефон за контакт;
  • Професионален имейл с името на Вашия сайт (example@yoursupersite.bg);
  • Работно време;
  • Вградена карта с посочения адрес;
  • Контактна форма;
  • Бутони за последване в социалните мрежи.

По този начин осигурявате пълна информация за начините, по които може да се свърже с Вас, по какво време, както и да организира плановете си за седмицата/деня.

#5 Новини/Корпоративен блог

Ако тепърва стартирате, блогът може би не Ви е приоритет. Впоследствие обаче ще забележите, че развитието на сайта Ви, както и броят на посетителите Ви, зависи от обновяването на Вашето съдържание.

Една от най-добрите стратегии за онлайн развитие е инвестицията в качествено съдържание. В следващата статия ще Ви запознаем с няколко идеи за развитието на успешен блог на медицинска тематика. Така ще сте по-уверени при поддръжката на тази страница.

Чрез своя блог Вие ще:

  • Си спечелите нови посетители и потенциални клиенти.
  • Имате възможността да обучите своите клиенти.
  • Отговорите на въпросите, които вълнуват аудиторията Ви.
  • Запознавате посетителите си с новости от Вашата практика.
  • Имате възможността да докажете експертизата си.
  • Увеличите доверието в медицинската институция.

Елементи на сайта за още по-впечатляващо присъствие

#1 Слайдер на начална страница

Всеки модерен сайт „печели точки“ със слайдер, изпълнен с изчистени, но красиви визии. Функцията на слайдера е да постави акцент. В зависимост от Вашата дейност, можете да позиционирате снимки, послания и призиви за действие, свързани с:

  • Предмета на сайта;
  • Най-търсените медицински услуги;
  • Екипа;
  • Промоции (ако има такива).
Слайдер с помощта на Сайт билдър
#2 Контактна форма

Формата за контакт предоставя лесен начин за връзка с Вас. В нея можете да изберете какви полета желаете посетителите да попълнят. Препоръчваме Ви да изисквате само най-необходимото. В противен случай посетителите биха могли да се откажат от попълването.

Контактна форма със сайт билдър
#3 Абонаментна форма

А помните ли частта за блога? Абонаментната форма ще Ви помогне да съберете списък със заинтересовани посетители, които желаят да получават новини и статии от Вас. По този начин ще им напомняте редовно за своята дейност.

Абонаментна форма със Сайт билдър
#4 Чат

Тенденциите сочат, че все повече потребители държат да получат информация бързо. Като под „бързо“ се смята време за отговор до 10 минути. Ако разполагате с ресурса да отговаряте на клиентски запитвания на момента, активирайте чат на сайта си.

Така ще помогнете на посетителите да вземат по-бързо решение: Дали да се доверят на Вашата медицинска практика, или да изберат Ваш конкурент.

Видове чат алтернативи в Сайт билдър
#5 Галерия

Галерията е подходящ елемент за ортодонти, зъболекари, специалисти по естетична медицина, естетични хирурзи и т.н.

При този тип медицинска практика най-мощното средство за убеждение е визуализацията на „преди и сега“. Споделете с посетителите си резултатите на Вашите клиенти. Покажете им, че можете да им помогнете.

Галерия със Сайт билдър

Знаете ли коя е добрата новина? Всичко, описано в статията, можете да създадете сами с няколко клика. Как? Със Сайт билдър – помощникът при изграждане на сайт, който пести време и усилия. Той е подходящ за всеки:

  • стартиращ проект;
  • който търси завършено решение, което пести време;
  • който желае сам да си създаде сайт и да го поддържа;
  • който иска да избяга от техническия аспект на онлайн присъствието.

Време е не само да начертаете структурата на своя сайт, но и да я създадете. Бъдете смели и още сега тествайте Сайт билдър – безплатно за 7 дни.

ТЕСТВАЙТЕ БЕЗПЛАТНО


Прочетете и останалите статии от поредицата:


Абонирайте се за нашия блог, за да бъдете сред първите, които ще научат за следващите ни полезни статии!

Даниела Колева
Даниела Колева
Диди е част от СуперМаркетинг екипа. СуперСилата ѝ се крие в умението ѝ с един замах да се справи с всяко предизвикателство. С ударна доза позитивизъм, широка усмивка и абсолютен професионализъм, тя е винаги готова да се отзове в името на добрия краен резултат.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Пренеси бизнеса си онлайн за няколко часа със собствен сайт

Пренеси бизнеса си онлайн за няколко часа със собствен сайт

0
Дойде моментът на практическите съвети как да пренесете бизнеса си от офлайн към онлайн със собствен сайт. Вижте повече!

Black Friday: WooCommerce магазинът ми продава повече от магазина ти!

0
Задаваме 7 въпроса, през които трябва да преминете, за да имате изряден WooCommerce магазин. Типично в наш стил, не Ви спестяваме и отговорите.
Вече е време да си имате сайт!

Кога разбирате, че Вашият бизнес се нуждае от сайт?

0
Нямате сайт? Но имате бизнес… И все повече усещате, че имате нужда от сайт. Е, тази статия ще Ви помогне да вземете решение. Прочетете повече!