https://blog.superhosting.bg/happy-8th-march.html

Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Блог на SuperHosting.BG

Честит 8-ми март, скъпи дами!

2011-03-08
Новини и събития
празник на жената, техническа поддръжка, хостинг, жени, суперхостинг

В международния ден на Жената, в който всяка една дама се радва на повишено внимание, решихме да ви поздравим чрез кратко интервю с дамската част от екипа на СуперХостинг.БГ. Този ден произлиза от САЩ, където в началото на миналия век жените от текстилните и шивашки предприятия излизат на първия масов протест с цел подобряване условията на труд. Техният успех се чества в този ден, за да ни напомня за силата на жените и за уважението, което заслужават. Дамите в нашата хостинг компания СуперХостинг.БГ също успяха да си извоюват много специално място, доказвайки, че са професионалисти с чар, хъс и умения.

На всички дами, целият екип на СуперХостинг.БГ пожелава да бъдете ценени, уважавани, щастливи и все така борбени и целеустреми!

Какви предизвикателства срещна като първата жена, постъпила на работа в отдел „Техническа поддръжка“?

Роси, отдел „Техническа поддръжка“:
Често клиентите подхождаха с недоверие, понякога и със скептицизъм, когато чуят женски глас по телефона. Това го отчитам на факта, че дълго време длъжността „Техническа Поддръжка“ е смятана за „мъжка работа“. Преодоляването на предразсъдъците и възвръщането на доверието у клиента е труден момент в работата, с който дори и в днешно време се сблъскваме понякога. Сплотеността на екипа изиграва ключова роля в преодоляването на тези трудности. Срещайки нужната подкрепа, това зарежда с желание да вървим напред. Смятам за положителен знак, че екипът ни се разширява непрекъснато и все повече жени проявяват желание да се развиват професионално в тази сфера при нас. Това несъмнено говори, че сме извървели много крачки и успешно преодоляваме всички предизвикателствата.

Какво те привлече да станеш част от екипа на СуперХостинг.БГ?

Меги, отдел „Техническа поддръжка“:
Интересът ми към свободната позицията в СуперХостинг.БГ, отдел Техническа поддържка, бе продиктуван от желанието ми за развитие и натрупване на нови знания. Аз съм отворен човек, който търси нови предизвикателства. До момента бях работила в други сфери на Информационните технологии, което ми дава основата за развитие в тази нова среда. Водещо за мен при избора ми бе, че работата в СуперХостинг.БГ е свързана със специфични знания и умения, различни от досегашния ми разнообразен опит. Това за мен бе възможност за професионално развитие и присъединяване към един наистина сплотен и позитивен екип. От днешна гледна точка се радвам за взетото решение и с усмивка си припомням началото, в което се срещнах с много нови за мен неща.

Как се справяш с това бързо да се ориентираш между различните запитвания на клиентите?

Ася, отдел „Техническа поддръжка“:
Един проблем, причинен от невнимание или несигурност може да доведе до хиляди последствия. Когато клиент се сблъсква с даден проблем, вижда само един от многобройните резултати. Поради тази причина те описват затрудненията си по собствен начин. Запитванията са много разнообразни и дори леко чудновати, но същността на проблемите, които ги принуждават да потърсят помощ, е еднотипна. Старая се да извлека максимално количество информация за клиента, с който разговарям, услугите, които използва и проблема, който среща. Задавам допълнителни въпроси, за да уточня какви действия от тяхна страна или от страна на трети лица, които имат достъп до акаунта им, е възможно да са породили дадената ситуация.

В крайна сметка се налага да лавирам между проблеми, които мога да преброя на пръсти. Срещат се и запитвания, които нямат общо с предлаганите услуги и се нуждаят само от напътствие към кого да се обърнат за съдействие. Смея да твърдя, че те са изключително рядко и някои от тях понякога доста ни развеселяват.

Какво харесваш най-много в работата си и кое е онова нещо, което те стимулира всеки ден да отговаряш на обажданията от клиенти винаги с усмивка?

Катя, отдел „Техническа поддръжка“:
Доста често аз самата съм си задавала този въпрос. Работата в екипа на СуперХостинг.БГ е много интересна и динамична. Необходимо е да имаш добри познания в страшно много области, защото никога не знаеш какъв въпрос ще ти зададат клиентите. Като цяло от нас те очакват да получат ефективен, точен и верен отговор или съвет. Всичко това ме кара да се развивам професионално ежедневно и да идвам с желание на работа. А относно усмивките, колкото и натоварен да е работния ден, знаейки, че си обграден от истински професионалисти и приятели, винаги имаш една прекрасна причина да приемаш предизвикателствата с усмивка. Не мога да не спомена, че изключително приятно е работата и отношението ти към нея да бъдат оценени. Затова отзивите от нашите клиенти, похвалите и благодарностите са още един допълнителен стимул за мен самата.

Какво най-много те изненадва и радва в ежедневната среща с клиентите, които идват на място в офиса ни?

Деси, „Търговски отдел“:
При ежедневната работа с клиентите най-много ме радва доверието, което имат към нашия екип. Винаги се старая да предложа на всички наши клиенти най-доброто решение за всеки конкретен случай. Радвам се, когато клиентите са доволни и ни препоръчват на свои близки и познати, защото това означава признание за добре свършената работа. В СуперХостинг.БГ всичко е един кръговрат на едно цяло, което започва от Търговския отдел, минава през Техническа поддръжка и Системна администрация и стига обратно до нас и до Маркетинг отдела. Ние сме това, което сме, точно защото всички държим на работата си и го правим с желание. Клиентите го виждат и това ме мотивира.

Как се промени СуперХостинг.БГ през годините?

Ради, отдел „Счетоводство“:
Може да се каже, че работя в СуперХостинг.БГ от самото начало. Постъпих в края на 2006 година като счетоводител. Компанията беше тъкмо станала на една година, но пък за сметка на това гонеше сериозни амбиции. Бяхме сигурни, че с упоритост, здрава и задружна работа ще успеем да извоюваме своето място. С времето фирмата се разрастваше, като постепенно се доближавахме до челното място, където се намираме сега. Именно непрестанното усъвършенстване, доброто отношение в екипа, а също и към клиентите, бързата и отзивчива поддръжка, спечелиха доверието у хората. През тези години претърпяхме такова развитие, че от малка хостинг компания, която никой не познаваше, се превърнахме в най-голямата компания в този бранш в България. Като човека, който посреща всички нови служители на компанията мога да каже, че изключително много се радвам, че екипа ни продължава да расте, а отношенията ни са все така сплотени и задружни. Винаги сме държали на качеството и винаги се стремим да го доусъвършенстваме не само, що се касае до услугите ни, но и до отношението към клиентите и между нас самите. В бъдеще виждам компанията ни отново на върха, с огромен приток от клиенти и с още по-богат асортимент от услуги.

СуперХостинг.БГ

СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.

500px270px
SuperHosting.BG

Препоръчани статии

Оставете коментар

2 Коментара към "Честит 8-ми март, скъпи дами!"

Уведоми ме при
avatar

Владимир
Гост
8 март 2011 20:28

Честит празник и от мен мили дами 🙂 Мога да кажа, че не зависимо, че сте от нежния пол ,пак съм получавал напълно адекватна техническа поддръжка! При това ми направи впечатление още когато местех сайта си от друга компания, една мила дама ми помогна със един мой проблем при местенето. Въпреки, че не беше длъжна да го прави !

Много успехи и да имате още много такива години 🙂

wpDiscuz