https://blog.superhosting.bg/happy-8th-march.html

Натиснете ENTER, за да видите резултатите или ESC за изход.

Честит 8-ми март, скъпи дами!

2011-03-08
Новини и събития
празник на жената, техническа поддръжка, хостинг, жени, суперхостинг

В международния ден на Жената, в който всяка една дама се радва на повишено внимание, решихме да ви поздравим чрез кратко интервю с дамската част от екипа на СуперХостинг.БГ. Този ден произлиза от САЩ, където в началото на миналия век жените от текстилните и шивашки предприятия излизат на първия масов протест с цел подобряване условията на труд. Техният успех се чества в този ден, за да ни напомня за силата на жените и за уважението, което заслужават. Дамите в нашата хостинг компания СуперХостинг.БГ също успяха да си извоюват много специално място, доказвайки, че са професионалисти с чар, хъс и умения.

На всички дами, целият екип на СуперХостинг.БГ пожелава да бъдете ценени, уважавани, щастливи и все така борбени и целеустреми!

Какви предизвикателства срещна като първата жена, постъпила на работа в отдел „Техническа поддръжка“?

Роси, отдел „Техническа поддръжка“:
Често клиентите подхождаха с недоверие, понякога и със скептицизъм, когато чуят женски глас по телефона. Това го отчитам на факта, че дълго време длъжността „Техническа Поддръжка“ е смятана за „мъжка работа“. Преодоляването на предразсъдъците и възвръщането на доверието у клиента е труден момент в работата, с който дори и в днешно време се сблъскваме понякога. Сплотеността на екипа изиграва ключова роля в преодоляването на тези трудности. Срещайки нужната подкрепа, това зарежда с желание да вървим напред. Смятам за положителен знак, че екипът ни се разширява непрекъснато и все повече жени проявяват желание да се развиват професионално в тази сфера при нас. Това несъмнено говори, че сме извървели много крачки и успешно преодоляваме всички предизвикателствата.

Какво те привлече да станеш част от екипа на СуперХостинг.БГ?

Меги, отдел „Техническа поддръжка“:
Интересът ми към свободната позицията в СуперХостинг.БГ, отдел Техническа поддържка, бе продиктуван от желанието ми за развитие и натрупване на нови знания. Аз съм отворен човек, който търси нови предизвикателства. До момента бях работила в други сфери на Информационните технологии, което ми дава основата за развитие в тази нова среда. Водещо за мен при избора ми бе, че работата в СуперХостинг.БГ е свързана със специфични знания и умения, различни от досегашния ми разнообразен опит. Това за мен бе възможност за професионално развитие и присъединяване към един наистина сплотен и позитивен екип. От днешна гледна точка се радвам за взетото решение и с усмивка си припомням началото, в което се срещнах с много нови за мен неща.

Как се справяш с това бързо да се ориентираш между различните запитвания на клиентите?

Ася, отдел „Техническа поддръжка“:
Един проблем, причинен от невнимание или несигурност може да доведе до хиляди последствия. Когато клиент се сблъсква с даден проблем, вижда само един от многобройните резултати. Поради тази причина те описват затрудненията си по собствен начин. Запитванията са много разнообразни и дори леко чудновати, но същността на проблемите, които ги принуждават да потърсят помощ, е еднотипна. Старая се да извлека максимално количество информация за клиента, с който разговарям, услугите, които използва и проблема, който среща. Задавам допълнителни въпроси, за да уточня какви действия от тяхна страна или от страна на трети лица, които имат достъп до акаунта им, е възможно да са породили дадената ситуация.

В крайна сметка се налага да лавирам между проблеми, които мога да преброя на пръсти. Срещат се и запитвания, които нямат общо с предлаганите услуги и се нуждаят само от напътствие към кого да се обърнат за съдействие. Смея да твърдя, че те са изключително рядко и някои от тях понякога доста ни развеселяват.

Какво харесваш най-много в работата си и кое е онова нещо, което те стимулира всеки ден да отговаряш на обажданията от клиенти винаги с усмивка?

Катя, отдел „Техническа поддръжка“:
Доста често аз самата съм си задавала този въпрос. Работата в екипа на СуперХостинг.БГ е много интересна и динамична. Необходимо е да имаш добри познания в страшно много области, защото никога не знаеш какъв въпрос ще ти зададат клиентите. Като цяло от нас те очакват да получат ефективен, точен и верен отговор или съвет. Всичко това ме кара да се развивам професионално ежедневно и да идвам с желание на работа. А относно усмивките, колкото и натоварен да е работния ден, знаейки, че си обграден от истински професионалисти и приятели, винаги имаш една прекрасна причина да приемаш предизвикателствата с усмивка. Не мога да не спомена, че изключително приятно е работата и отношението ти към нея да бъдат оценени. Затова отзивите от нашите клиенти, похвалите и благодарностите са още един допълнителен стимул за мен самата.

Какво най-много те изненадва и радва в ежедневната среща с клиентите, които идват на място в офиса ни?

Деси, „Търговски отдел“:
При ежедневната работа с клиентите най-много ме радва доверието, което имат към нашия екип. Винаги се старая да предложа на всички наши клиенти най-доброто решение за всеки конкретен случай. Радвам се, когато клиентите са доволни и ни препоръчват на свои близки и познати, защото това означава признание за добре свършената работа. В СуперХостинг.БГ всичко е един кръговрат на едно цяло, което започва от Търговския отдел, минава през Техническа поддръжка и Системна администрация и стига обратно до нас и до Маркетинг отдела. Ние сме това, което сме, точно защото всички държим на работата си и го правим с желание. Клиентите го виждат и това ме мотивира.

Как се промени СуперХостинг.БГ през годините?

Ради, отдел „Счетоводство“:
Може да се каже, че работя в СуперХостинг.БГ от самото начало. Постъпих в края на 2006 година като счетоводител. Компанията беше тъкмо станала на една година, но пък за сметка на това гонеше сериозни амбиции. Бяхме сигурни, че с упоритост, здрава и задружна работа ще успеем да извоюваме своето място. С времето фирмата се разрастваше, като постепенно се доближавахме до челното място, където се намираме сега. Именно непрестанното усъвършенстване, доброто отношение в екипа, а също и към клиентите, бързата и отзивчива поддръжка, спечелиха доверието у хората. През тези години претърпяхме такова развитие, че от малка хостинг компания, която никой не познаваше, се превърнахме в най-голямата компания в този бранш в България. Като човека, който посреща всички нови служители на компанията мога да каже, че изключително много се радвам, че екипа ни продължава да расте, а отношенията ни са все така сплотени и задружни. Винаги сме държали на качеството и винаги се стремим да го доусъвършенстваме не само, що се касае до услугите ни, но и до отношението към клиентите и между нас самите. В бъдеще виждам компанията ни отново на върха, с огромен приток от клиенти и с още по-богат асортимент от услуги.

СуперХостинг.БГ

СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.

500px270px
SuperHosting.BG

Препоръчани статии

Оставете коментар

2 Коментара към "Честит 8-ми март, скъпи дами!"

Уведоми ме при
avatar
wpDiscuz