Лендинг страница за промо кампания в 10 лесни стъпки

Ето че сме на прага на най-хубавото време в годината, когато градуса на хубавото настроение се увеличава правопропорционално на желанието да зарадваме близки и приятели с нещо мило.

Именно сега е моментът, в който пазарът започва да се пренасища с онлайн оферти и неустоими сезонни предложения.
В случай че развивате собствен онлайн бизнес и искате да се откроите в морето от промоционални предложения, имате възможност да го направите със специална лендинг страница.

Лендинг страницата има за цел да насочи вниманието на аудиторията към Вашето промо предложение и да превърне случайните посетители в редовни клиенти. Затова е важно да подготвите внимателно нейната структура и водеща концепция.

Съставили сме списък с най-важните точки при изграждането на промоционална страница, в която да комуникирате горещите си оферти, посветени на предстоящите празници.

10 стъпки за създаване на лендинг страница

#1. Използвайте Сайт билдър за лендинг страницата си

Сайт билдър е най-бързото и лесно решение да създадете кампанийна лендинг страница. Софтуерът като услуга (Software As A Service) Ви позволява сами да структурирате визията на страницата, както си я представяте.

Функцията Drag & Drop Ви осигурява предимството да я направите за по-малко от час, ако разполагате с готовото съдържание и концепция за нейното оформление. Освен това няма да Ви се налага да мислите за хостинга, защото той е включен в услугата.

А най-хубавото е, че не са Ви нужни допълнителни технически познания, за да се справите с управлението и редакцията на Вашата страница.

creating-landing-page

#2. Създайте послания, комуникиращи ползите

Замисляли ли сте се, че заглавието е първото нещо, което потребителите виждат, попадайки на дадена страница?
Това е и една от основните причини, поради които е важно да обърнете внимание на посланията. Направете ги кратки и ясно говорещи. Така ще намалите степента на отпадане на „случайните” посетители, дошли на страницата Ви, и ще събудите интереса им към промоционалните Ви предложения.

Използвайте призиви тип:

  • Въпрос: „Търсите най-доброто решение за Вашия бизнес? Вземете…”, „Нуждаете ли се от експертно мнение за Вашите домакински уреди? Изберете услугите на…” и др.
  • Повелително послание: „Открийте предимствата на…”, „Спестете 60% при покупката на…”, „Изненадайте любим човек, като се възползвате от специалното ни предложение на неустоима цена” и др.
  • Фокус върху предимствата: „Гарантираме 100% възвръщаемост на Вашата инвестиция”, „Най-добрият продукт за Вас е на един клик разстояние” и др.
  • Игра с емоциите: „Един малък жест е достатъчен, за да направите някого щастлив. Подарете му…”, „Моментите с най-близките Ви хора са безценни. Отделете си време и прекарайте незабравима почивка в къща за гости…” и още.
#3. Добавете изображения, които подхождат на офертата Ви

Красивите изображения имат силата да въздействат върху човешките емоции и върху вземането на решения, що се касае до онлайн пазаруването.
Замислете се какъв ефект искате да постигнете, когато потребителите попаднат на Вашето промоционално предложение. След това изберете изображение, което кореспондира с основното Ви послание.

Ако например имате козметичен салон и сте подготвили празнични оферти, заложете на визия, в която е илюстрирана щастлива клиентка с видимо добре изглеждащ маникюр или прическа. Добавете украса под формата на графични файлове (подаръци, коледни венци, червени панделки) и оформете по подходящ начин.

Съвет: Знаем, че пищната украса е изкушение, на което малцина могат да устоят, но Ви съветваме да бъдете умерени в употребата ѝ. Твърде голямото количество разсейващи елементи биха могли да отклонят вниманието на клиентите Ви от крайната цел – осъществяването на покупка.
#4. Напишете убедително съдържание

Думите са тези, които имат способността да убедят клиентите Ви в качествата на продуктите или услугите Ви. Подбирайте ги внимателно и не се стремете да се изразявате сложно. Колкото по-кратки и ясни са посланията Ви, толкова по-въздействащи са.

Тук е мястото, в което да добавите пълната информация за условията на Вашата кампания. Опишете ги добре, за да избегнете възможни недоразумения с клиентите си.

Целта на качественото съдържание е да накара посетителите да се ангажират с Вашето промо предложение. Колкото повече знаете за аудиторията си, толкова по-убедителни послания бихте могли да създадете. Така вероятността клиентите да Ви се доверят нараства в пъти.

Бонус съвет: Включете отзиви на клиенти, които вече познават продуктите или услугите Ви. Това влияе положително върху възприемането на Вашия бранд и води до повече успешни продажби.
#5. Включете форма за абониране

Контактът с посетителите на Вашия сайт е безценен. Когато поддържате връзка с тях, имате възможност да получите адекватна обратна връзка. А това, от своя стана, води до подобрения в услугите Ви, в обслужването и в цялостния процес на работа.

Добавяйки форма за попълване на данни в лендинг страницата Ви, ще добиете по-ясна представа за броя на посетителите, които реално се интересуват от Вашата оферта. В последващ етап вече ще знаете до кого да адресирате повече качествено съдържание и имейли с важна информация. Така ще останете близо до клиентите си и ще им показвате винаги актуални новини, както и специалните си предложения.

Сайт билдър Ви дава възможност да създадете желаната контактна форма, като добавите необходимите за Вашите бизнес цели полета, както и да правите промени по нейния дизайн.

creating-landing-page

Повече подробности ще откриете в помощната ни статия.

#6. Сложете бутони с призив за действие

Не по-малко значим е бутонът с призив за действие (call-to-action). Този елемент играе съществена роля в процеса на реализиране на конверсия (продажба, безплатен тест, изтегляне на електронна книга и т.н.).

Затова направете бутона в контрастни цветове. Така ще се открои от цялостния дизайн на лендинг страницата и ще бъде достатъчно видим. Не забравяйте и за самия призив. Нека бъде кратък и ясен. Съобразете го изцяло с това, към което искате да подтикнете аудиторията.

Ето и няколко примера:

  • Регистрирай се;
  • Тествай безплатно;
  • Грабни офертата;
  • Виж предложението;
  • Научи повече;
  • Запази час;
  • Изтегли безплатно;
  • Поръчай тук и още.

Независимо каква е Вашата крайна цел, трудно бихте я постигнали без правилния призив. Затова помислете добре как да мотивирате клиентите си да кликнат върху call-to-action бутона.

Бонус съвет: Добавете чат на страницата си за незабавна връзка с посетителите на Вашия сайт. Така ще можете да отговорите на техните запитвания по най-бързия начин и ще повишите доверието им във Вашия бранд.

creating-landing-page

#7. Избягвайте разсейващите елементи

Когато планирате да правите кампанийна лендинг страница, не Ви е нужна навигация. Ако се стремите да насочите вниманието на аудиторията към Вашето предложение, избягвайте всички разсейващи елементи от лендинг страницата си.

Поставете се на мястото на Вашите клиенти и преценете с кои компоненти в сайта можете да се разделите и кои са наистина важни. Със сигурност ще откриете такива, които сте добавили в стремежа си да предоставите колкото се може повече информация.

Функцията Drag & drop в Сайт билдър Ви позволява да правите корекции в страницата си само с един клик на мишката. С нейна помощ лесно добавяте или премахвате елементи, които ще направят сайта Ви пълноценен и функционален. Освен това спестявате ценно време в изграждането и оформлението му, без да са Ви необходими специални технически умения. Удобно, нали?!

#8. Заложете на изчистен дизайн

Дизайнът е едно от първите неща, които потребителят забелязва. Придържайки се към красив и семпъл дизайн, оставяте усещане за професионализъм и качество на предлаганите продукти/услуги. Освен това чрез добрия дизайн комуникирате ценностите, които стоят в основата на Вашия бизнес.

Замисляли сте се каква реакция провокира у Вас ниското качество на изображенията, използвани в един сайт, както и претрупаната стилистика? Съвсем логично е да свързвате подобна уеб страница с лош опит и негативно потребителско изживяване.

Липсата на подход в изграждането на дизайн може да доведе до висока степен на отпадане на клиенти от Вашия сайт и да понижи тяхното доверие в бранда Ви. Затова бъдете особено внимателни, когато изграждате визията на лендинг страницата си.

#9. Подгответе изгледа на страницата за мобилни устройства

В блог статията ни „Защо е важна скоростта на зареждане на сайта?” Ви споделихме, че

… мобилното представяне на сайта вече е много важен фактор за успешно онлайн присъствие.

Все повече онлайн потребители сърфират в интернет през своето мобилно устройство. Затова е важно един уебсайт да има респонсив дизайн.

Едно от най-сериозните предимства на Сайт билдър е, че Ви дава контрол над видимостта на всеки един елемент в сайта по отношение на устройството, от което се достъпва. Това означава, че можете да разрешавате или ограничавате визуализацията на конкретни компоненти в уеб страницата си в зависимост от това дали се показват на десктоп, таблет, или мобилен телефон.

По този начин докато оформяте визията на сайта си, имате възможност да работите едновременно и върху мобилната версия на лендинг страницата си. И всичко това без намесата на уеб разработчик или специалист.

creating-landing-page

#10. Оптимизирайте страницата си за търсачките

За да направите сайта си популярен сред своята таргет аудитория, е необходимо той да е „харесван” от търсачките и съответно да се позиционира на по-високи позиции там.
Изграждайки сайта си със Сайт билдър, няма да Ви се наложи да ползвате услугите на SEO специалист, за да направите настройките по страницата си.

За щастие, интуитивната платформа разполага с SEO модул, с чиято помощ можете да се справите сами с оптимизацията на сайта си.
Оттук можете да въведете мета заглавие и мета описание на страницата, да я включите или изключите от сайтмапа, да зададете желаните настройки за търсачките, както и да добавите изображение.

creating-landing-page

Научете колко лесно се работи с SEO модула в нашата помощна статия.

Още нещо…

Лендинг страницата е още един вариант, с който да разширите обхвата на своята маркетингова стратегия. Гледайте на нея като на „онлайн реклама”, която ще Ви донесе нови клиенти и повече реализирани продажби.

Ето колко бързо и лесно можете да направите сами Вашата празнична лендинг страница със Сайт билдър. Това се дължи на всички налични инструменти, с които разполага платформата, за да я изградите спрямо Вашите представи.

Убедете се, като тествате безплатно още сега!

ТЕСТВАЙ БЕЗПЛАТНО

Звезделина Георгиева
Звезделина Георгиева
Спокойно можете да я наричате СуперЗвезди. С изтънчен и неподправен усет към естетиката, Звезди привнася във всеки проект нотка на завършеност и аристократизъм. Цели право в целта, улучва и продължава по пътя към непрестанното усъвършенстване. СуперСилата й е обезоръжаващата усмивка, с която прави невъзможното възможно. Няма да е лъжа, ако кажем, че става и ляга с мисълта да помага. Това я прави отдаден колега и чудесен приятел.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

4 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments

Black Friday: 10 съвета за успешна подготовка на Вашия Shopiko магазин

1
Впуснете се в лудото шопинг приключение подготвени, за да вземете максимума от него. Вижте какво Ви е нужно за успешна Black Friday кампания.
Какво е CMS (Content Management System)?

Какво е CMS (система за управление на съдържание)?

0
CMS (система за управление на съдържание) е софтуерен инструмент за лесно и бързо създаване на сайт и след това лесно поддържане на съдържанието в него.
Какви са ползите от SSL сертификата за сайта и неговите потребители?

Какви са ползите от SSL сертификата за сайта и неговите потребители?

0
Използването на SSL сертификат и сигурна HTTPS връзка за сайта е категоричен показател, че държите на доверието и сигурността на посетителите му.