През 2020 г. Black Friday ще бъде на 27 ноември. Подготвихте ли Вашия магазин за един от най-силните периоди за онлайн продажби? Припомняме ви 5 съвета, чрез които да постигнете по-добри при предстоящите промо кампании.
P.S. След тази световна промоция можете да се възползвате и от още две дати, на които да подготвите специални предложения за Вашите клиенти:
30.11.20 г. – CyberMonday (кибер понеделник, насочен за всички магазини, предлагащи технологични джаджи, електроника, гейминг индустрията и други).
18.12.20 г. – Free shipping day (ден на безплатните доставки).
 
Black Friday ще дойде съвсем скоро. Знаете ли кога? На 27.11 – последният петък на ноември! Готов ли е Вашият Shopiko магазин за този ден? Планирахте ли промоционалните си предложения, активностите в социалните мрежи, кампания, блог публикации, имейл бюлетин?
Ако направите всичко това, то тогава Ви очаква сериозен ръст в посещенията и продажбите на този ден. Ще може ли Вашият Shopiko магазин да понесе всички посещения и да работи безупречно? Естествено! Shopiko е услуга от типа SaaS (Software as a Service) или иначе казано – софтуер като услуга.
С нея ще имате на разположение необходимия ресурс за Вашия онлайн магазин във всеки един момент. Така можете да бъдете сигурни, че по време на Black Friday той ще бъде достъпен и клиентите Ви ще могат да поръчат продуктите, които желаят.
А ето и още 5 съвета, за да постигнете по-добри резултати по време на кампанията Ви!
#1 Големи отстъпки, ваучери, безплатни доставки, промо кодове? Как да постигна по-добри резултати?
По традиция на Black Friday потребителите очакват да видят най-големите намаления, които някога сте правили. Затова е препоръчително да изберете по-ограничен брой артикули от Вашия онлайн магазин и да предложите за тях най-атрактивните отстъпки, които можете да си позволите. Ако не можете да си позволите отстъпки над 50%, тогава като алтернатива остава да предложите по-голямата част от продуктите, които предлагате, с по-малка отстъпка.
Добра възможност като компенсация на по-ниските отстъпки е да предложите и безплатна доставка – без значение от стойността на поръчката. Помислете и за други безплатни добавки като подаръчна торбичка или ръчно написана картичка с послание. Друга възможност е към всички поръчки, направени на 27-ми, да подарявате и промокод с X% отстъпка за следваща покупка.
Все пак да не забравяме, че след Black Friday пазаруването на подаръци за коледните и новогодишните празници ще продължи! 🙂 Който и от тези подходи да изберете, целта е една – да накарате възможно най-голям процент от посетителите на Вашия магазин да направят поръчка.
#2 Бързи доставки – мисията възможна?
Една от причините клиентите да се разочароват от поръчки, направени на Black Friday, e забавянето в доставките. В този случай бихме Ви посъветвали да говорите предварително с куриерската компания, която използвате, и да обсъдите сроковете и възможното закъснение на доставките. Уточнете точните срокове, в които те ще се извършват.
Ако е възможно забавяне, е по-добре да упоменете тази информация в магазина си и клиентите да са наясно с това от самото начало. Помислете и върху възможността за доставки в рамките на деня от Вашия екип само за населеното място, в което е локализирана дейността Ви.
#3 Екипът – в пълна готовност!
Обсъдете с екипа начина на работа по време на петъчната промоция. Погрижете се всички да са запознати с промоционалните цени, с допълнителните услуги, които ще предложите на този ден (ако има такива), със сроковете за доставка. Предложете ценови листи с промоционалните предложения на всеки от тях. Важно е при запитване от клиент да се реагира максимално бързо и да не се предоставя неточна информация. Освен отстъпки, е важно и обслужването да бъде на ниво!
#4 Актуализирайте сайта
Прегледайте внимателно магазина си. Какви банери ще Ви бъдат необходими и какво ще комуникирате чрез тях?
Времето, в което ще важат промоционалните предложения, безплатна доставка, процентни отстъпки и т.н. Важно е потребителите да видят веднага Вашите СуперОферти.
Освен банерите, можете да добавите и ПРОМО артикулите на начална страница. Помислете и за допълнителен елемент в логото, който отново да прави асоциация с ГОЛЕМИЯ ден! 🙂 Преразгледайте добре и политиката си за връщане и подмяна на стоки. Важно е всичко да бъде ясно за клиента и да не остава изненадан!
#5 Бъдете шумни!
Увеличете рекламните си бюджети в седмицата преди старта на Черния петък и особено на самия ден! Фокусирайте се върху каналите за реклама, които знаете, че допринасят за най-голям процент от продажбите Ви. Бъдете активни в социалните мрежи. Подгответе два имейл бюлетина – един в седмицата преди датата на Вашите намаления, в който да обявите, че ще се включите в кампанията и един със специалните оферти, който да изпратите на самия ден.
Вижте още от поредицата ни, посветена на Black Friday:
6 инструмента на Shopiko за успешен Black Friday
7 идеи за повече посетители по време на кампания
Black Friday: 4 принципа на имейла за потвърдена поръчка
Абонирайте се за СуперБлога, за да получавате полезна информация за развитието на Вашия онлайн магазин!