Блог на SuperHosting.BG

28фев/11

Спечелете 2 безплатни участия за Тренинга по ползваемост на Лукрат

При създаването на даден сайт е необходимо да вземете предвид много аспекти като функционалности, дизайн, удобство и разбира се подходящ хостинг план. Замисляли ли сте се обаче как да направите вашия сайт още по-лесен за ползване, същевременно с това печеливш и лек за поддръжка и реклама? Ако отговорът на този въпрос е да, то предстоящият тренинг по ползваемост ще ви даде ценни насоки за вашите проекти. Тренингът се организира от нашите приятели и партньори Лукрат на 10 и 11 март 2011 г. в хотел Европа. Организаторите са подготвили определено интересна програма, която ще ви запознае с целия процес при изработката на един сайт и вграждането на ползваемост в разработката му. По този повод и благодарение на дългосрочното ни партньорство с Лукрат, с които съвместно предлагаме и преференциални условия за услугата Блиц-анализ по ползваемост, ние от екипа на СуперХостинг.БГ имаме приятна изненада за вас. До 7 март имате възможност и да спечелите два безплатни пропуска на стойност 300 лв. с ДДС всеки за Тренинга по ползваемост. Преди да ви споделим за тази възможност обаче, ще ви разкажем защо си заслужава да посетите това събитие.

Какво представлява Тренинга по ползваемост?

По време на тренинга ще имате възможност да научите ценни методи и техники за подобряване на ползваемостта на сайтове, софтуер или мобилни приложения. Едно от най-интересните и полезни неща в този тренинг е неговата основна практическа насоченост, която ви дава възможност да отработите и упражните практически ситуации. Всеки участник ще получи и индивидуална обратна връзка за постигнатите резултатите. Така след като сте преминали обучението си, вече ще имате необходимите познания да направите сайта си още по-практичен и по-удобен за потребители ви. Специалистите, които ще водят тренинга, са Димитър Симов и Ирина Герджикова от Лукрат, а двудневната програмата ще ви помогне да си отговорите на много интересни въпроси като:

Ден първи: Проектиране на лесни за ползване сайтове (UX design)

  • Как да разберем и опишем потребителските изисквания?
  • Как да направим интуитивни информационни архитектури (IA) и продуктови категоризации?
  • Какви инструменти за проектиране на интерфейси да ползваме?

Ден втори - Тестване с потребители (usability testing)

  • Как да подготвим и проведем тестване с потребители, как да анализираме резултатите?
  • Кога какъв тест е най-подходящо да се използва?
  • Как се прави тестване на мобилни устройства и приложения?

Вие имате възможност да прецените дали искате да посетите тренинга и на двете му части или само една от тях.

За да спечелите своя безплатен пропуск е необходимо само до 7 март 2011 г. да оставите коментар под тази публикация с въпрос към специалистите от Лукрат. Въпросът трябва да е свързан с темата за ползваемост и може да бъде реален казус от вашата работа, проекти и сайтове. Лукрат ще определят кои 2 въпроса са най-интересни и техните автори ще посетят тренинга безплатно. Ще ви помолим само да посочите вашите имена и точен e-mail във формата за коментари, за да може да се свържем с вас.

За всички останали наши клиенти, които са заинтересовани от тренинга, сме осигурили и специална 30% отстъпка при регистрация.

Сега е моментът да отправите всички любопитни въпроси, които ви вълнуват и да получите насоки как да подобрите ползваемостта на вашите софтуерни продукти или сайтове. Ние обещаваме, че всички интересни въпроси ще получат отговор в отделна публикация в Блога на СуперХостинг.БГ. За да следите темите и да не изпуснете важни съвети за вашите бъдещи проекти, можете да се абонирате за нашия блог или да следите нашата фен страница във Facebook. Предвидили сме още много интересни предложения с предстоящите събития в българския Уеб бранш за 2011 година.

Коментари (9) Връзки за обратно следене (0)
  1. Здравейте,

    За всеки, който има отношение по software usability, и особено за QA екипите, които имат задача да тестват използваемостта на софтуерните продукти, най-интересният и полезен въпрос е: Кои са най-успешните техники за тестване на използваемостта на дадено приложение или уебсайт?

  2. Чудесна идея! Тъкмо имам един въпрос, на който търся добре обоснован отговор, тъй като имаме спор с мой клиент. Въпросът е следния: каква стратегия препоръчвате за сайт, в който посетителите са от две различни категории: (1) клиенти, добре запознати с продукта и дейността на фирмата, които търсят новости и конкретна информация, и (2) случайно попаднали хора, които могат да бъдат потенциални клиенти.

    Ако текстовете и структурата на сайта са ориентирани към новите, потенциални клиенти, съдържанието трябва да бъде по-обяснително, което може да отблъсне съществуващите клиенти, за които това вече е известна материя. От друга страна, ако се предложи структура и съдържание, ориентирани към запознатите с материята клиенти, то за новите посетители на сайта, всичко това ще бъде неразбираемо.

    Може ли да се съчетаят и двата стила и как препоръчвате да стане това?

  3. Как да избегнем страничните ефекти от прекомерното желание да повишим ползваемостта на даден сайт чрез използването на различни технологии? Кога трябва да спрем ?

  4. Моите въпроси са следните:

    Кои са основните стъпки които трябва да заложим при дизайна на един сайт за по широка аудитория.
    Кои са най-често срещаните грешки в ползваемостта?

    Извинявам се за предният коментар но ми трепна ръката в неподходящ момент ;)

  5. Имате ли наблюдения при каква част от новосъздаващите се сайтове у нас се правят предварителни тестове за ползваемост, докато проекта е на етап информационна структура и дизайн?

    Подобни данни за чужбина?

  6. Привет :)

    Въпроса ми е следния: Защо все още GUI на сайтовете не използват текущите научни разработки в сферата на неврологията, паметта и начина на възприемане на информация от мозъка като Фоточетене и Мисловни Карти… Конкретното ми предизвикателство към екипа на Лукрат е: Какви са характеристиките на този Потребителски Графичен Интерфейс, който е толкова прост, че и Баба ми (в най-добрия аспект, моля спекулациите да се спестят) да го разбере интуитивно в рамките на 15 минути и същевременно да мога да е толкова мощен, че да позволява лесно менациране на мрежа от сайтове?

    Поздрави,
    Стани
    Център за Изобретатели и Предприемачи

  7. Аз имам един по-общ въпрос, свързан с работата ми и той е: Има ли специални изисквания относно ползваемостта при писането на статии, новини и други журналистически материали?

  8. Благодарим на всички за участието и отделеното време! Можете да видите победителите в отделна публикация – Кой спечели 2-те безплатни участия за Тренинга по ползваемост на Лукрат. Пожелаваме на всички много късмет в бъдещи подобни игри! Ние обещаваме да подготвим още много изненади, за които ще можете да се информирате от нашия Блог :)


Оставете коментар

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.

Все още няма връзки за обратно следене.