Блог на SuperHosting.BG

12юни/12

Спечелете безплатен пропуск за горещия е-семинар за туризма – Travel Mind Workshop

Travel Mind Workshop - Интернет маркетинг в туризмаЛетните горещини вече започнаха и туризмът безспорно ще е сред акцентите на онлайн бизнеса през следващите месеци, а и сред акцентите в „Най-готините БГ уеб събития“ сега. Една уникална възможност за собствениците на туристически сайтове е събитието Travel Mind Workshop – Успешният Интернет маркетинг в туризма, което ще се проведе на 18 юни в София Принцес Хотел.

Ако искате, да увеличите ефективността, разпознаваемостта и приходите на своя туристически сайт – това е вашето събитие!

Другата добра новина е, че нaшата хостинг компания ви предоставя 2 безплатни пропуска за събитието! Освен това, всички останали наши клиенти могат да получат специална отстъпка от цената за регистрация.

Какво получавате:
  • Свежи идеи за своя бизнес;
  • Маркетингов и мониторингов инструментариум за измерване на ефективните реклами, методи на продажба в своя бизнес;
  • Практични съвети за всички основни маркетингови и дистрибуционни канали в Интернет за представяне на компанията ви онлайн, как да работят по-добре и как да бъдат по-ефективни;
  • Безценно знание за справяне с недоволни клиенти и слуховете вътре и извън компанията;
  • Практични съвети, които може да използвате веднага;
  • Инструмент за автоматизиране на маркетинга/събиране на потенциални клиенти;
  • Най-ефективни методи за SEO оптимизация на вашия сайт;

....и още много, много полезна и систематизирана информация за увеличаване на вашите лоялни и доволни туристи...

Освен това, обучението ще предостави чудесни възможности за създаване на контакти в непринудена среда между хотелиери и туроператори. Накрая всички участници ще получат и сертификат за участие в Travel Mind Workshop – Успешният Интернет маркетинг в туризма, както и 70% отстъпка за хостинг услуги!

Повече за събитието има тук, а програмата е достъпна тук.

Как да спечелите 50% отстъпка или безплатен пропуск:
За да спечелите своя безплатен пропуск, е необходимо до обяд на 16 юни 2012 г. (събота) да оставите коментар под тази публикация:

с конкретен Въпрос или Въпроси (но не повече от 5 :)) към лекторите на е-семинар за туризма

За да бъде най-честно и безпристрастно, с организаторите на семинара ще изберем чрез томбола 2-та печеливши коментара. Техните автори ще получат абсолютно безплатно пропуск за събитието и разбира се, отговори на техните въпроси по време на дискусията с лекторите в края на семинара.

Определено вярваме, че ще натрупате свежи идеи и практически опит за онлайн развитието на вашия туристически бизнес, така че очакваме да питате и питате :) ... Успех!

А за всички, които няма да са сред късметлиите и да спечелят безплатен пропуск, предоставяме допълнителна възможност:

Регистрирайте се за семинара и вземете 50% отстъпка с промо код SH1806

Ще ви помолим да посочите вашите имена и актуален e-mail във формата за коментари, за да може да се свържем с вас.

Информация за печелившите, както и още много полезни и актуални теми за вашия Интернет бизнес, можете да получите като се абонирате за нашия блог, посещавате нашите фен страници във Facebook и Google +, както и ако ни следите в Twitter.

Коментари (17) Връзки за обратно следене (1)
  1. 1

    Концентрирана оптимизация за една търсачка или разпределение на ресурсите между няколко? Домейни с бранд или ключова дума?

  2. 2

    Иска ми се да чуя повече за ползата от различните xLabel и iFrame, които напоследък станаха доста – според мен дори прекалено! – популярни у нас. Как те да не бъдат просто „кръпки“ в туристическите сайтове?

    Вече съм си платила, така че не ме включвайте в томболата. Ще се видим там. :-)

  3. 3
    Anna-Mariq казва:

    аз също искам да разбера повече,за туризма?

  4. 4

    Ще ми е интересно да разбера какви са трендовете в сферата на онлайн продажбите на туристически услуги.

    • 4.1
      Александър казва:

      За България : Надолу през зимата и не толкова нагоре през лятото.

      п.с. лични наблюдения от 1 ви позиции през зимния сезон за курорти като Банско и Пампорово.

  5. 5

    Въпросът ми е към доц. Драганов.

    А именно: Какъв е начина да се развие мисленето на мениджърите в туристическия бранш и държавните организации?

    Въпросът ми е проворикан от пълната липса на качество на предлагани услуги в страната, липса на качествено обслужване, безумно застрояване и огромен отлив на туристи и за летен и за зимен сезон.

    Тъй като съм работил за Албена Инвест известно време и съм видял, че обучението не помага. Трябва друг начин. Надявам се да има светлинка в тунела и да не се налага да ходим на море в Гърция и Турция! Това е от мен!

  6. 6

    Здравейте!

    Моят въпрос е към Koнстантин Занков.

    Смятате ли, че иновационния потенциал на туризма може да окаже положително въздействие на сектора и да допринесе за устойчивото туристическо развитие в страната ни посредством дигиталното пространство и социалните мрежи?

    Благодаря предварително!

    С пожелание за успешен ден!

    Йоанна Георгиева.

    Brainworkshop Institute

  7. 7

    Имам въпрос и към доц. Румен Драганов.

    Смятате ли, че стратегическото управление в лицето на МИЕТ и ресор туризъм са осъзнали нуждата от дигиталните практики като ключов фактор за позициониране на България като туристическа дестинация на международния пазар ? Имате ли положителни наблюдения в тази насока и по-специално се интересувам дали се налагат алтернативните туристически форми посредством тези иновации или по-скоро неправителствени организации и институти осъществяват тази дейност ?

  8. 8
    Димитър Иванов казва:

    Колко от българските хотелиери разбират термина маркетинг в туризма ?
    Колко често чувате от клиенти че по време на криза първо орязват отдел маркетинг ако изобщо имат такъв ?

  9. 9

    Отново въпрос към г-н Румен Драганов.

    Какво е мнението ви за предложените от „Балканския алианс на хотелиерските асоцииации“ мерки за постигане на устойчиво развитие на хотелиерския бранш и повишаване на сигурността? Смятате ли че т.н „Департамент за сигурност“ има място в новия проекто-закон за туризма?

    Поздрави.
    Йоанна Георгиева.
    Brainworkshop Institute

  10. 10
    Nalan Gendjeva казва:

    Идеята за семинара е наистина добра, но малко е дразнещ фактът, че всички освен доц. Драганов рекламират фирмите си. Изглежда по-скоро като презентация…

  11. 11

    Смятате ли че уеб сайтът е важен за един хотел? Можете ли да предложите печеливш начин на оформление за него?

  12. 12
    Михаил Петров казва:

    Предполагам и други колеги най-много се интересуват от оптимизацията на туристически сайтове. Та моя въпрос е: Как да бъде оптимизиран един туристически сайт и името му влияе ли на оптимизацията?

  13. 13

    @Nalan Gendjeva, надявам се да не сте права. Все пак таксата не е никак малка и ако някой е решил да му плащат, за да си прави реклама, ще е доста нагло.

  14. 14
    Неви Коева казва:

    Здравейте,

    Идеята е да се изкажат експерти от всяка една област и те да споделят това което работи в тяхната практика, специално за туристическия бранш.

    А за да са експерти – повечето от тях работят в своите си фирми, които се споменават само, за да се придобие представа все пак кой е лектора.

    Невъзможно е да се намери експерт по всичко :) а и не е това целта.

    Така че, очакваме вашите въпроси по всяка една област :)
    Сега имате възможност да питате всичко онова, за което сте имали колебание – при стартиране на Фейсбук или имейл кампания,
    при поръчка на SEO оптимизация или включване към някоя резервационна система

    Очакваме ви :)

  15. 15
    asen stoqnov казва:

    haresva mi mnogo :) super ste

  16. 16

    Благодарим на всички за интереса и взетото участие! :)

    Чрез томбола изтеглихме коментари 7 и 11, авторите на които получават безплатен пропуск за събитието. Това са Йоанна Георгиева и Никола Николов.

    Честито и до скоро виждане – в понеделник на срещата на всички, които искат да водят успешен Интернет маркетинг в туризма!

  17. 17

    [...] БГ уеб събития“ е точно за вас! След горещия семинар през юни, Travel Mind Workshop се организира за втори път тази година. [...]


Оставете коментар

Notify me of followup comments via e-mail. You can also subscribe without commenting.