Новите функционалности и подобрения в платформата на Shopiko продължават. След като приключи работата по модула за RSS поток, интеграцията с Еконт Експрес, добавянето на модула Аурасел, и повишаването на нивото на защита в системата, ъпдейтите не спират. Следвайки тенденцията за адаптиране на уеб сайтовете за мобилни устройства, дойде моментът да се оптимизира и процесът на поръчка в платформата. За повече удобство на клиентите и потребителите на Shopiko преработихме дизайна и го направихме изцяло responsive. Добавени са и още някои малки удобства, които се надяваме да ви харесат.
Причината да се пристъпи към тази преработка е нарастващият брой на потребителите, които посещават уеб сайтове и онлайн магазини през мобилни устройства. Според проучване на Consumer Barometer за 2014 година потреблението на смартфони в България се нарежда на второ място с 48%, веднага след настолните компютри и лаптопи с 70% и таблетите с 22%. Тази тенденция накара онлайн търговците в световен мащаб да отделят специално внимание на потребителите си, които посещават техните сайтове през мобилни телефони или таблети.
Какво се промени?
- Оптимизация в процеса на поръчка в платформата.
- Преработка на дизайна и цялостна оптимизация за различните мобилни устройства.
- Изграждане на максимално изчистена и семпла визия.
- Подобрение в потребителското преживяване при поръчка на продукти във всички Shopiko магазини.
- Основната цел на Shopiko магазините е пазаруването да бъде максимално удобно и приятно. Вече може да поръчвате любимите си продукти чрез своите мобилни устройства и то много по-бързо.
И още нещо…
За да бъде пазаруването на вашите клиенти в магазините ви, базирани на платформата, още по-лесно, е интегрирана и технологията за автоматично попълване на данни (Autofill). Всички клиенти, независимо дали използват iPhone/iOS или Android, ще забележат и предимствата при поява на подходяща клавиатура за полетата, които e нужно да попълнят. Например при попълване на e-mail ще се появи клавиатура, в която до бутона “Space” ще видите и знака “@”, ако попълвате своя телефон, ще се появи клавиатура само с цифри. Звучи удобно, нали?
Клавиатура при въвеждане на e-mail. |
Клавиатура при въвеждане на телефон. |
Надяваме се, че новите подобрения ще ви харесат и ще допринесат за повишаване на поръчките във всички Shopiko магазини. А клиентите на вашия бизнес ще усетят колко приятно и лесно може да бъде пазаруването чрез всяко едно мобилно устройство.
Харесват ли ви новите допълнения в платформата?