Как и защо Фейсбук маркетингът помага на Вашия сайт и Вашето онлайн присъствие?


В основата на успешното онлайн присъствие стои добре направеният уебсайт. Това е Вашето специално място в интернет, където можете да поместите цялата информация, която желаете да споделите с аудиторията.

С навлизането на социалните мрежи информацията стана още по-лесна за споделяне. Чрез тях съдържанието, което публикувате на Вашия сайт, може по-бързо да достигне до Вашите фенове. Facebook е най-използваната социална мрежа в България. Това я прави интересна за бизнеса и все по-голяма част от него обръща сериозно внимание на своето присъствие там.

Темата за Facebook и ползите за онлайн присъствието на бизнеса е често засягана на редица конференции и семинари у нас. За да сте успешни във Facebook, е нужно да сте запознати с тънкостите в общуването и функционалностите на социалната мрежа, които обикновено не могат да бъдат разказани в детайл в рамките на една среща.

В началото на годината за пръв път в столицата се проведе обстоен и задълбочен курс на тема Фейсбук маркетинг, който се състоя в рамките на цели 12 срещи, всяка с продължителност два часа. 24-часовият курс по Фейсбук маркетинг беше организиран от нашите партньори Beyond Academy. За всички пропуснали го, с радост съобщаваме, че предстои второ издание! Бисер Вълов, експерт по дигитален маркетинг, основател и управляващ директор на BEYOND ID Studio, е човекът, който ще Ви дава полезни съвети за това как да използвате социалната мрежа успешно в комуникацията с вашите настоящи и потенциални клиенти. Но най-важното е, че това се случва на практика.

Нашият екип също беше сред участниците в първото издание на курса. Но вместо ние да Ви разкажем за нашите впечатления от него, нека това да направят някои от курсистите, станали част от първия 24-часов курс по Фейсбук маркетинг. След края на обучението ние ги попитахме:

Как и защо Фейсбук маркетингът помага на Вашия сайт и Вашето онлайн присъствие?

Ето какво споделиха те:

„Facebook е от изключително значение за развитието на моите уебсайтове. Социалната мрежа ми дава възможност да разпространя съдържанието, което публикуваме всеки ден до все по-голяма аудитория, която лесно мога да таргетирам. Разбира се, платформата дава много опции за реклама и популяризация на съдържанието, както и за организиране на различни промоции, които допълнително подпомагат развитието на моите медии.

Всичко това обаче няма да е възможно, ако не познавам аудиторията ми и ако няма възможност да си я подбирам по начина, който искам и ми върши работа. Реално Facebook ми дава и това. Чрез него мога лесно да проследя кое се харесва и кое не. Виждам интересите на моите читатели и фенове на страниците и по този начин мога по-точно да давам насоки на екипа ми какво да прави.

Не на последно място Facebook дава и възможност да създадеш една малка общност, в която всеки да е значим и полезен на останалите. Tова е възможно при положение, че поднасяш всичко на език, който е близък до този на феновете ти, а не като използваш заучени и стерилни фрази и тактики. Аз държа моите фенове да се чувстват повече като мои приятели, дори и само във виртуалния свят.“

Любомир Дуцолов (Luba6ky)

„Всеки бизнес иска да влезе в главите на своите потребители, да ги опознае, да ги попита това-онова, да им каже нещо и да бъде чут. Е, с правилния подход, всички тези неща са възможни чрез добрия Фейсбук маркетинг.

В своята същност Фейсбук е платформа за общуване. Ето защо за никой не е изненада, че той е оптимизиран и предразполага точно за това – да свързва хората и да ги информира един за друг. Ролята на бизнеса в това общуване е на равноправен участник – той задава въпроси, получава съобщения, наблюдава и споделя, а от другата страна са неговите клиенти. Общуването е лично, приятелско и свободно, което позволява на компаниите да чуят истинския глас на потребителя и да реагират на неговите търсения и тревоги.

За мой стартиращ проект присъствието във Фейсбук се оказа особено полезно, тъй като на няколко пъти клиенти са писали лични съобщения със съвети и благодарности, но и с техни притеснения относно продукта, които бързо и лесно успяваме да разрешим в приятелска размяна на съобщения. Така ние подобряваме предлаганите продукти и услуги в реално време, а нашите клиенти стават съпричастни към тяхното развитие и лично се ангажират с техния успех.“

Павлина Тодорова

„Според моите впечатления, Фейсбук като канал помага за личностния контакт между нас и нашите клиенти.

Доста често хората, използвайки този канал, по-лесно и непринудено комуникират с нас, отколкото при използването на другите форми за комуникация – като email запитване и телефонно обаждане.

Забелязваме, че голяма част от клиентите, преди да ползват нашите услуги, посещават страницата ни. Като обратна връзка са ни казвали, че са се доверявали на корпоративната ни визия във Фейсбук и феновете, които имаме.

Мисля, че Фейсбук маркетингът тепърва ще се развива в България, като ще бъде един от основните канали за продажба на стоки и услуги.“

Борис Вълчев

„Социалните мрежи са благоприятна среда, в която да наложиш бранда и компанията си. Facebook предлага много добри инструменти, с които лесно достигам до точната аудитория и постигам отлични резултати. За мен е важно да познавам добре аудиторията си. Така създавам качествено съдържание и реализирам успешни маркетингови кампании и то с малки бюджети. Facebook е платформата, която използвам, за да промотирам сайта си и да увеличавам трафика му. С добре оптимизираната страница, реклама и съдържание изпълнявам поставените си цели не само в онлайн пространството, но и извън него.“

Диляна Красимирова

„Facebook е най-популярната социална медия, защото създава общности и ефективни канали за комуникация като събира хора с еднакви интереси и гради стабилни връзки между тях.

Освен за лична комуникация Facebook е удобен комуникационен канал за бизнеса!

Използвам Facebook за обратна връзка със своите клиенти и ги превръщам в активен участник в процеса на развиване на продукта или услугата си!“

Ангел Ушагелов

СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ
СуперХостинг.БГ е СуперЕкипът! Ежедневно всеки дава най-доброто от себе си, за да можете вие, клиентите на СуперХостинг.БГ, да сте номер едно. СуперСилата на СуперЕкипа е, че винаги е готов да ви даде точната информация, тази от която се нуждаете и за която питате.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

2 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Какви са причините за изоставените колички?

7 причини клиентите Ви да изоставят количките си

0
Тъй като множество магазини са афектирани от този феномен, създадохме списък с най-честите причини клиентите да изоставят количките си. Разберете кои са те!
Интернет: 3-те най-популярни мита

Интернет: 3-те най-популярни мита за глобалната мрежа [Аудио]

1
Какво е интернет и какво уеб? Дали интернет е собственост на някого? И дали интернет е еднакъв за всички хора? Вижте трите най-популярни мита за интернет!
11 мита за онлайн присъствието

11 мита за онлайн присъствието [Аудио]

2
Темата е: онлайн присъствие - от изграждането на сайт до неговото развитие и следователно развитието на Вашия бизнес. Разберете кой е първият мит за разбиване!