6 празнични съвета за вашия онлайн магазин

Остават точно 40 дни и 7 часа до Коледа! Готови ли сте за голямото празнично пазаруване? Питате ли се как да продавате повече през предстоящите празници или как да направите магазина си по-забележим и различен?

Ако искате да се подготвите по-добре за предпразничното пазаруване, дори все още да нямате готов интернет магазин, тази публикация е точно за вас.

№1: Празнична атмосфера във вашия интернет магазин. Да бъде!

Подгответе коледната украса на своя интернет магазин. Малки детайли в дизайна могат да накарат клиентите ви да усетят духа на предстоящите празници.

В края на месец ноември подгответе коледната украса на своя интернет магазин. Малки детайли в дизайна могат да накарат клиентите ви да усетят духа на предстоящите празници. Вероятно сте виждали лога на онлайн магазини, украсени с коледни шапки или играчки. Банерите, водещи до коледните промоции, много често също са с украса. И снегът е често срещан елемент в празничната атмосфера на сайтовете. Има и още куп начини да внесете празнично настроение в електронния си магазин. Препоръчваме ви този път да опитате с по-минималистична, коледна визия – акцент върху шрифтове и леки графични елементи. Експериментирайте!

№2: Извадете скритите си козове. Време е за промоции!

Изберете вашите бестселъри и ги представете по най-добрия начин!

Празнични отстъпки, коледни намаления, големи проценти. С наближаването на Коледа и Нова година магазините се надпреварват кой ще предложи най-примамливите оферти за своите клиенти. Време е да изберете вашите бестселъри и да ги представите по най-добрия начин – в отделна категория или на начална страница, решението е ваше!

№3: Наличности винаги да има!

Както поговорката гласи… докато не остане, не стига!

Подготвили сте своите коледни предложения, планирали сте и онлайн реклама. Сега е моментът да помислите и за наличностите на всички продукти, които предлагате. Няма по-неприятно усещане за вашите клиенти от това, те да поръчат даден продукт и да получат обаждане, че… той е свършил. Важно е да следите доставките или производството на артикулите си и да осигурите нужнотo количество от тях. Има едно общовалидно правило…, докато не остане, не стига! По-добре е да имате повече бройки от конкретен артикул, който дори да не се изчерпи до края на тази година, ще можете да продадете през следващата.

№4: Малките жестове се ценят! Направете ги!

Изберете малък подарък, който да добавяте към всяка направена поръчка.

Знаете, че Коледа и Нова година се свързват най-вече с подаръци. А дали и вие да не направите подарък на клиентите си? Добра идея е да подготвите малък подарък, който да добавяте безплатно към всяка направена поръчка. Подаръците, които ще раздавате, могат да бъдат – коледна играчка, картичка, мини елхички, коледна свещ, бонбон в коледна опаковка. Възможностите са много. Всичко зависи от вашето въображение и вида на продуктите, които предлагате. Ще се изненадате от резултатите 🙂 .

№5: Съдържанието – трудолюбивото джудже във вашия онлайн магазин!

Подгответе специални коледни снимки на продуктите, които ще бъдат акцент в предстоящата ви кампания.

Разгледайте всички артикули, които са публикувани в магазина ви. Вижте техните снимки, описания и заглавия. Помислите какво бихте могли да подобрите. Една нова снимка или допълнително изречение в описанието на даден артикул могат да повлияят и върху продажбите му. Подгответе специални коледни снимки на продуктите, които ще бъдат акцент в предстоящата ви кампания. Прегледайте и условията за доставки и политиката за връщане на продукти. Информацията във вашия интернет магазин трябва да е максимално точна, ясна и лесна за откриване.

№6: Промокодове за най-послушните.

Създайте нови промокодове, които да раздавате през периода на зимната кампания.

Направете актуализация на всички кодове с отстъпки, които сте генерирали до момента. Подгответе нови, които да раздавате през периода на кампанията. Те могат да бъдат добър маркетингов инструмент, който да повиши вашите резултати. Давайте ги при достигане на определена сума или като комплимент на определени клиенти. Ако към тях добавите възможността за безплатна доставка на всички направени поръчки, тогава СуперРезултатът няма да закъснее 😉 .

А ако все още нямате интернет магазин… а искате да се включите в голямото предпразнично пазаруване… Не е късно!

Направете си онлайн магазин за минути. Отделете няколко дни, за да качите продуктите си. Направете им подходящи снимки. Напишете детайлни описания към всеки от тях. Подгответе кратко представяне на вашия бизнес, както и условията за поръчки и доставки. След около седмица работа вие ще имате свой собствен онлайн магазин. Shopiko ще ви помогне да направите всичко това в необходимия срок и то, без да имате специални технически умения!

С тези съвети със сигурност не изчерпваме всички важни съвети, които да направите, за да постигне вашият онлайн бизнес желаните резултати по време на празниците. Затова ще се радваме, ако и вие се включите и допълните списъка със свои коментари и съвети от вашите онлайн магазини!

Димитър Денев
Димитър Денев
Митко може да изгради онлайн магазин на всяка платформа, но харесва най-много SaaS, защото предпочита да продава пред това да програмира. СуперСилата на Митко е, че знае много за електронната търговия и не се притеснява да го споделя.
0 0 votes
.
Абониране
Уведоми ме при
guest

0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
5 причини да изберете домейн .EU ( а защо не и .ЕЮ )

5 причини да изберете домейн .EU (а защо не и .ЕЮ )

0
Домейнът .EU е сравнително нов за пазара на домейни. От края 2016 година е един от най-популярните Top Level домейни.
11 мита за онлайн присъствието

11 мита за онлайн присъствието [Аудио]

2
Темата е: онлайн присъствие - от изграждането на сайт до неговото развитие и следователно развитието на Вашия бизнес. Разберете кой е първият мит за разбиване!
Каква е разликата между домейн и уебсайт?

Каква е разликата между домейн и уебсайт? [Аудио]

2
Въпросът „Каква е разликата между домейн и уебсайт?” със сигурност влиза в топ 10 най-често срещани въпроси, когато решите да имате собствен сайт.